Gjest bare undrer meg.... Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Satt på kontoret til en gammel lensmann og diskuterte en sak i forbindelse med jobben. Så spurte han plutselig om jeg har kjæreste. Hva mente han med det? Jeg sa nei, og ville fortsette med det opprinnelige temaet. "Så du bor helt alene du?" fortsatte han og kiket mot døra for å sjekke at det ikke var noen som hørte han. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Han var hypp! garantert. En gammel gris, spør du meg. Gamle griser trenger også kjærlighet. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 En gammel gris, spør du meg. Gamle griser trenger også kjærlighet. I høyeste grad. Man skal ikke se bort fra at det fortsatt kan være ordentlig fart i ei gammel politikølle:-) 0 Siter
keinstein Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 I høyeste grad. Man skal ikke se bort fra at det fortsatt kan være ordentlig fart i ei gammel politikølle:-) Det er alltid en grunn til at folk blir politi, og så kan vi raljere videre på det :-) Det var mange militærgubber som kunne tenke seg å spanke hu army-ministern på bakrommet i sine skitne tanker. Hu har ganske spretten rompe i kamodrakt. 0 Siter
flisa Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 I høyeste grad. Man skal ikke se bort fra at det fortsatt kan være ordentlig fart i ei gammel politikølle:-) *ler* 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 I høyeste grad. Man skal ikke se bort fra at det fortsatt kan være ordentlig fart i ei gammel politikølle:-) ;-) 0 Siter
Gjest bare undrer meg.... Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Han var hypp! garantert. Jeg har nå opplevd at denne personen kan være ganske fittalende. I morgen skal jeg på lensmannskontoret igjen. Det var noe han ville diskutere med meg. Spent på om jeg får nye personlige spørsmål fra han :-) Han er vel dobbelt så gammel som meg, og har barn som er på min alder og kanskje eldre. Gift med ei thai-dame. Ja ja, det kan nå bli interessant. Han sier han skal besøke meg også, men på en fleipete måte. 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg har nå opplevd at denne personen kan være ganske fittalende. I morgen skal jeg på lensmannskontoret igjen. Det var noe han ville diskutere med meg. Spent på om jeg får nye personlige spørsmål fra han :-) Han er vel dobbelt så gammel som meg, og har barn som er på min alder og kanskje eldre. Gift med ei thai-dame. Ja ja, det kan nå bli interessant. Han sier han skal besøke meg også, men på en fleipete måte. "fittalende"...? Morsomt ord:-) 0 Siter
Gjest deja vu eller? Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 hm var ikke dette nevnt også på forumet for overgrep for kort tid siden? eller fikk jeg en deja vu? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.