Gå til innhold

Utspøring om kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest bare undrer meg....
Skrevet

Satt på kontoret til en gammel lensmann og diskuterte en sak i forbindelse med jobben. Så spurte han plutselig om jeg har kjæreste. Hva mente han med det? Jeg sa nei, og ville fortsette med det opprinnelige temaet. "Så du bor helt alene du?" fortsatte han og kiket mot døra for å sjekke at det ikke var noen som hørte han.

Skrevet

Han var hypp! garantert.

En gammel gris, spør du meg.

Gamle griser trenger også kjærlighet.

Skrevet

En gammel gris, spør du meg.

Gamle griser trenger også kjærlighet.

I høyeste grad. Man skal ikke se bort fra at det fortsatt kan være ordentlig fart i ei gammel politikølle:-)

Skrevet

I høyeste grad. Man skal ikke se bort fra at det fortsatt kan være ordentlig fart i ei gammel politikølle:-)

Det er alltid en grunn til at folk blir politi, og så kan vi raljere videre på det :-)

Det var mange militærgubber som kunne tenke seg å spanke hu army-ministern på bakrommet i sine skitne tanker. Hu har ganske spretten rompe i kamodrakt.

Skrevet

*ler*

Skrevet

;-)

Gjest bare undrer meg....
Skrevet

Han var hypp! garantert.

Jeg har nå opplevd at denne personen kan være ganske fittalende. I morgen skal jeg på lensmannskontoret igjen. Det var noe han ville diskutere med meg. Spent på om jeg får nye personlige spørsmål fra han :-)

Han er vel dobbelt så gammel som meg, og har barn som er på min alder og kanskje eldre. Gift med ei thai-dame.

Ja ja, det kan nå bli interessant. Han sier han skal besøke meg også, men på en fleipete måte.

Skrevet

Jeg har nå opplevd at denne personen kan være ganske fittalende. I morgen skal jeg på lensmannskontoret igjen. Det var noe han ville diskutere med meg. Spent på om jeg får nye personlige spørsmål fra han :-)

Han er vel dobbelt så gammel som meg, og har barn som er på min alder og kanskje eldre. Gift med ei thai-dame.

Ja ja, det kan nå bli interessant. Han sier han skal besøke meg også, men på en fleipete måte.

"fittalende"...?

Morsomt ord:-)

Gjest deja vu eller?
Skrevet

hm var ikke dette nevnt også på forumet for overgrep for kort tid siden?

eller fikk jeg en deja vu?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...