Gå til innhold

Klær til baby på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har litt klær, men det er verken nytt eller pent. :o) De har trøyer i alle fall og muligens sparkebukser, jeg husker faktisk ikke. De fleste foretrekker å bruke sitt eget tøy, det er mye koseligere enn noe gammelt og utvasket som 1000 barn har brukt før.

Tror ganske sikkert at alle sykehus har klær til babyene som brukes på sykehuset.

Syns det var kjempekjekt å ikke behøve å produsere eget skittentøy mens jeg var på sykehuset, også er det kjekt om personalet skifter at de ikke må passe på å levere tilbake klær der det hører hjemme, men slenger det i fellesvasken.

Hadde bare med klær til hjemreisen. Mens vi var på sykehuset tenkte jeg ikke over det med klærne engang, for jeg var så inderlig opptatt av bylten inni klærne.

Ja, hva mener du med det da??

Har di klær eller ikke?

Hun mener at dere får låne klær på sykehuset til sykehusoppholdet, men får ikke ta med sykehusklærne hjem. Derfor behøver du ikke å ta med mer enn 1 antrekk til babyen, og det tar du først på når du skal dra hjem.

Annonse

Gjest Vordende mor

Hun mener at dere får låne klær på sykehuset til sykehusoppholdet, men får ikke ta med sykehusklærne hjem. Derfor behøver du ikke å ta med mer enn 1 antrekk til babyen, og det tar du først på når du skal dra hjem.

Okei, skjønte jo det da...

Annonse

Tror ganske sikkert at alle sykehus har klær til babyene som brukes på sykehuset.

Syns det var kjempekjekt å ikke behøve å produsere eget skittentøy mens jeg var på sykehuset, også er det kjekt om personalet skifter at de ikke må passe på å levere tilbake klær der det hører hjemme, men slenger det i fellesvasken.

Hadde bare med klær til hjemreisen. Mens vi var på sykehuset tenkte jeg ikke over det med klærne engang, for jeg var så inderlig opptatt av bylten inni klærne.

Som om jeg skule sagt det selv! ;-)

Kunne ikke falt meg inn å ta med en haug med tøy til sykehuset - jeg var der i hele 5 dager, så da hadde det blitt litt av en kleshaug!! ;-)

Du skulle fått deg jobb i Tines yoghurt-reklamer! ;-)

http://www.kampanje.com/reklame/article16340.ece

Vi lånte klær og tepper. Synes det var greiest! Hadde dessuten kjøpt litt store klær, for fikk beskjed om at babyen ville bli stor, men han veide bare 2872 på 48 cm. : ) Så måtte handle inn nytt når vi kom hjem, noe kunne vi jo bruke da..

Hadde bare med sokker for det hadde de ikke der. Også hentesett og helseteppe.

tro meg det blir nok av skittentøy når du kommer hjem.. : ) Bytta ofte på sykehuset og pga. gulp og melkesøl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...