Gå til innhold

Hva feiler dere??

Gjest Den seriøse spørreren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske at det fantes et seriøst forum for intellektuelle.

Selv er jeg en intellektuell og er meget høyt utdannet. Jeg kan ikke forstå, uansett hvor mye jeg prøver, forstå at mennesker ikke velger å utdanne seg høyt.

Hvilken mening er det i livet å kun gifte seg, få et barn for så å......hva så...?

Jeg bare spør...? Fordi: Mennesker som IKKE utdanner blir og forblir nemlig mer og mye mer primitive enn de som utdanner seg. Sånn er det bare.

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

10

• Lurveline

8

• ¤ Skara ¤

8

Skrevet

For jobb er ikke alt i livet, for meg teller familien mest og jobb er et nødvendig ærend nesten hver dag.

Skrevet

Mener du da at de fleste inne på dette forumet ikke har utdannelse?

Bare spør jeg?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville ikke snakket for høyt om intellekt hvis jeg skrev som en 6-åring.

Det burde ikke du heller gjøre.

Gjest også intellektuell
Skrevet

selv om du stiller et svært provoserende spørsmål så er jeg enig med deg.

Man kan ikke sette en pris på utdannelse. Den er viktigere enn familie og venner for min del. Selvfølgelig er det andre også viktig, men uten en god utdanning i bunn kommer man ingen veil

tragisk men sant. Skulle ønske flere så det.

Men folk er vel bare opptatt av å reprodusere sitt eget ego i dag....

Skrevet

så det viktigste i livet er å sitte med nesen i en bok og gå glipp av hele livet? lese - jobbe- dø.

er det virkelig meningen med livet??

hilsen en som selv utdanner seg på høgskolen nå, men som også synes ditt innlegg er latterlig!!

Skrevet

Man kan ikke sette en pris på utdannelse. Den er viktigere enn familie og venner for min del. Selvfølgelig er det andre også viktig, men uten en god utdanning i bunn kommer man ingen veil

og du er ikke ego?? som bryr deg mer omn utdanning enn familie og venner?? steike ta...

Skrevet

:))))

Må bare smile av sånt!

Skrevet

Utdannelse er ikke ego. Det er en fornyelse av ens sjel. Og uten din sjel kommer ikke dine egne noen vei. Sånn er det!

Skrevet

*sukk* hvorfor må vi dag etter dag bli utsatt for sånne kødde-innlegg....:-/

Gjest Meget seriøs jeg også liksom
Skrevet

Jeg også skulle ønske det! Det er liksom så mange husmødre her, liksom. Det hadde liksom vært mye mer givende å være her om alle var så smart som meg liksom. Jeg har både skole, bil, mann og penger. Og bil og mann byttes selvfølgelig ofte. Noe annet ville vært gammeldags liksom.

Så alle der husmødre får bare komme dere i seng, for dere har liksom ikke noe fornuftig å bidra med. Og mannfolk som er her inne er jo bare _så_ harry.

Get a life kjerringer! ;)

Skrevet

så det viktigste i livet er å sitte med nesen i en bok og gå glipp av hele livet? lese - jobbe- dø.

er det virkelig meningen med livet??

hilsen en som selv utdanner seg på høgskolen nå, men som også synes ditt innlegg er latterlig!!

Men du skal vel ikke særlig langt avgårde du da, tenker jeg..*humre*

Skrevet

*sukk* hvorfor må vi dag etter dag bli utsatt for sånne kødde-innlegg....:-/

Tenkte det samme:))

Skrevet

:))))

Må bare smile av sånt!

Jeg er en godmodig bamse av og til jah ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tenkte det samme:))

Og jeg beit på igjen.

Kanskje på tide at jeg går og legger meg. :)

Skrevet

Jeg ville ikke snakket for høyt om intellekt hvis jeg skrev som en 6-åring.

Det burde ikke du heller gjøre.

Jeg kan godt rettlede deg om du føler du kunne kommet lenger på din vei. Jeg har rom for alle :)

Skrevet

Utdannelse er ikke ego. Det er en fornyelse av ens sjel. Og uten din sjel kommer ikke dine egne noen vei. Sånn er det!

Livserfaring er mer enn nok fornyelse av sjelen, synes nå jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...