Gå til innhold

Hva feiler dere??

Gjest Den seriøse spørreren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg beit på igjen.

Kanskje på tide at jeg går og legger meg. :)

Gjorde det samme jeg også!

Trodde jeg lærte i går kveld, men den gang ei!!

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

10

• Lurveline

8

• ¤ Skara ¤

8

Skrevet

For jobb er ikke alt i livet, for meg teller familien mest og jobb er et nødvendig ærend nesten hver dag.

For meg er dette mer enn jobb, det er en livs-beskjeftigelse. har du ikke tid til begge deler?

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg også skulle ønske det! Det er liksom så mange husmødre her, liksom. Det hadde liksom vært mye mer givende å være her om alle var så smart som meg liksom. Jeg har både skole, bil, mann og penger. Og bil og mann byttes selvfølgelig ofte. Noe annet ville vært gammeldags liksom.

Så alle der husmødre får bare komme dere i seng, for dere har liksom ikke noe fornuftig å bidra med. Og mannfolk som er her inne er jo bare _så_ harry.

Get a life kjerringer! ;)

Ja, serriøst, ass. Fålk som får unger er bare så utruli sjipe, og di gidder ingen ting lenger, ikke å dra på fest engang, liksom. Serriøst, di burde heller få seg en ut dannelse, sånn såm åss inntellektuelle.

Gjest også intellektuell
Skrevet

*sukk* hvorfor må vi dag etter dag bli utsatt for sånne kødde-innlegg....:-/

fordi dere sitter på DOL dag etter dag. Hvis dere ikke har andre ting å bedrive tida deres på, så må dere regne med å lese innlegg som provoserer dere og som sannsynligvis får dere til å tenke.

Skrevet

*sukk* hvorfor må vi dag etter dag bli utsatt for sånne kødde-innlegg....:-/

Hvorfor svare da? Er du så sikker på at det er tull?

Skrevet

fordi dere sitter på DOL dag etter dag. Hvis dere ikke har andre ting å bedrive tida deres på, så må dere regne med å lese innlegg som provoserer dere og som sannsynligvis får dere til å tenke.

Ser du har litt tid til overs du og :)))

Gjest *flirer*
Skrevet

Hehe - flott parodi, tatt på kornet, very nice.

Applaus.

Skrevet

Ville bedt om penga tilbake dersom du har høyere utdanning!

Hehe :)

Skrevet

Enig!!

Hvorfor skal "de ikke-tenkende" måtte slippe unna å tenke??

Menneskehjernen, akkurat som mennskekroppen er skapt for bevegelse!!

Innse det.

Gjest mirakel*2
Skrevet

o o oa oa

*løper rundt som en apekatt i rommet*

Gjest Meget seriøsk jeg også liksom
Skrevet

Ja, serriøst, ass. Fålk som får unger er bare så utruli sjipe, og di gidder ingen ting lenger, ikke å dra på fest engang, liksom. Serriøst, di burde heller få seg en ut dannelse, sånn såm åss inntellektuelle.

ja, dem er jo bare teit liksom! jeg skjønner ikke at ikke alle vil være som meg. for jeg er jo så lykkelig som jeg er. Skjerp dere fålks!

Gjest Gurolise
Skrevet

*lol*

Skrevet

Livserfaring er mer enn nok fornyelse av sjelen, synes nå jeg.

utdannelse og livserfaring er to sider av samme sak. Og begge deler er en berikelse:-)

Skrevet

Jeg samler busene til ungene mine på glass.

Men så har jeg ikke mer enn 4 års høyere utdanning heller.

Skrevet

"fordi dere sitter på DOL dag etter dag"

Undrer meg på hvordan du vet dét...??

Skrevet

Ville bedt om penga tilbake dersom du har høyere utdanning!

Pengene er vel investerte de. Og jeg er veldig fornøyd med det jeg har oppnådd :-)

Er du?

Skrevet

Det samme innlegget (mer eller mindre) sto her for få uker siden.

Sukk - copycats er kjedelige.

Skrevet

"fordi dere sitter på DOL dag etter dag"

Undrer meg på hvordan du vet dét...??

Bra skrevet!!

Røpet seg selv der vel *kniser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...