Gjest også intellektuell Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Enig!! Hvorfor skal "de ikke-tenkende" måtte slippe unna å tenke?? Menneskehjernen, akkurat som mennskekroppen er skapt for bevegelse!! Innse det. Godt at jeg kan treffe likesinnede. Godt at det finnes flere høyt utdannede her som jeg kan dele intellektuelle tanker med.Og som tenker det samme som meg. Måtte vi bare bli flere.... 0 Siter
Klara Q Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Enig!! Hvorfor skal "de ikke-tenkende" måtte slippe unna å tenke?? Menneskehjernen, akkurat som mennskekroppen er skapt for bevegelse!! Innse det. Skal man bevege på hjernen? Er det baer å riste litt på hodet, eller må man gå hardere til verks? 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 utdannelse og livserfaring er to sider av samme sak. Og begge deler er en berikelse:-) Hva er det du piper etter da?? Luft?? 0 Siter
Gjest Den seriøse spørreren Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 "fordi dere sitter på DOL dag etter dag" Undrer meg på hvordan du vet dét...?? Hø hø. Den var god. 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Godt at jeg kan treffe likesinnede. Godt at det finnes flere høyt utdannede her som jeg kan dele intellektuelle tanker med.Og som tenker det samme som meg. Måtte vi bare bli flere.... Alteregoer, forén eder! 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 fordi dere sitter på DOL dag etter dag. Hvis dere ikke har andre ting å bedrive tida deres på, så må dere regne med å lese innlegg som provoserer dere og som sannsynligvis får dere til å tenke. Ja, for du er vel plutselig bare innom...sånn rent tilfeldig...har aldri vært her før..., men kan likevel fortelle meg at jeg sitter her dag etter dag...? Jadda....og intellektet ditt hadde du kjøpt, hvorhen...? 0 Siter
bb71 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Pengene er vel investerte de. Og jeg er veldig fornøyd med det jeg har oppnådd :-) Er du? Joda, fått mer enn jeg har investert for vil jeg si! Grunnen til at du bør klage, er at måten du skriver på ikke akkurat er i stil med innholdet for å si det slik... 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Skal man bevege på hjernen? Er det baer å riste litt på hodet, eller må man gå hardere til verks? jeg tror du må bare riste på hodet. Skjer noe i mitt hodet ihvertfall. 0 Siter
Gjest Gurolise Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 jeg tror du må bare riste på hodet. Skjer noe i mitt hodet ihvertfall. En skrue som er løs? 0 Siter
Gjest Den seriøse spørreren Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Og sånn ellers har du det bare bra?? Jeg har det så fint så :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 En skrue som er løs? målet er to. Så jeg kommer opp på nivå med "Den seriøse spørreren" 0 Siter
Gjest Den seriøse spørreren Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Joda, fått mer enn jeg har investert for vil jeg si! Grunnen til at du bør klage, er at måten du skriver på ikke akkurat er i stil med innholdet for å si det slik... Jeg har ingenting å klage på;-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Ja, for du er vel plutselig bare innom...sånn rent tilfeldig...har aldri vært her før..., men kan likevel fortelle meg at jeg sitter her dag etter dag...? Jadda....og intellektet ditt hadde du kjøpt, hvorhen...? Det ble sikkert kjøpt her;o) http://badgas.co.uk/chicken/shop.jpg 0 Siter
bb71 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg har ingenting å klage på;-) Det er bra, da har vel du fått det du betalte for du også! Investering og utbytte osv... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det finnes mange seriøse fora for intellektuelle, bare let. Jeg vet ikke om noen siden jeg ikke hører blant dere. Ja ja, sånn er det bare. 0 Siter
bb71 Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det finnes mange seriøse fora for intellektuelle, bare let. Jeg vet ikke om noen siden jeg ikke hører blant dere. Ja ja, sånn er det bare. Her er min favoritt da: http://forum.mensa.no/ hoppla hei - jeg er grei! 0 Siter
Gjest Den seriøse spørreren Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Det finnes mange seriøse fora for intellektuelle, bare let. Jeg vet ikke om noen siden jeg ikke hører blant dere. Ja ja, sånn er det bare. Jeg har lett lenge, men finner ikke, noen som vet??? 0 Siter
Gjest Gurolise Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 målet er to. Så jeg kommer opp på nivå med "Den seriøse spørreren" Stå på, rist løs! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.