Gå til innhold

Hva feiler dere??

Gjest Den seriøse spørreren

Anbefalte innlegg

Gjest også intellektuell
Skrevet

Enig!!

Hvorfor skal "de ikke-tenkende" måtte slippe unna å tenke??

Menneskehjernen, akkurat som mennskekroppen er skapt for bevegelse!!

Innse det.

Godt at jeg kan treffe likesinnede. Godt at det finnes flere høyt utdannede her som jeg kan dele intellektuelle tanker med.Og som tenker det samme som meg.

Måtte vi bare bli flere....

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

10

• Lurveline

8

• ¤ Skara ¤

8

Skrevet

Enig!!

Hvorfor skal "de ikke-tenkende" måtte slippe unna å tenke??

Menneskehjernen, akkurat som mennskekroppen er skapt for bevegelse!!

Innse det.

Skal man bevege på hjernen? Er det baer å riste litt på hodet, eller må man gå hardere til verks?

Skrevet

utdannelse og livserfaring er to sider av samme sak. Og begge deler er en berikelse:-)

Hva er det du piper etter da??

Luft??

Skrevet

"fordi dere sitter på DOL dag etter dag"

Undrer meg på hvordan du vet dét...??

Hø hø.

Den var god.

Skrevet

Godt at jeg kan treffe likesinnede. Godt at det finnes flere høyt utdannede her som jeg kan dele intellektuelle tanker med.Og som tenker det samme som meg.

Måtte vi bare bli flere....

Alteregoer, forén eder!

Skrevet

fordi dere sitter på DOL dag etter dag. Hvis dere ikke har andre ting å bedrive tida deres på, så må dere regne med å lese innlegg som provoserer dere og som sannsynligvis får dere til å tenke.

Ja, for du er vel plutselig bare innom...sånn rent tilfeldig...har aldri vært her før..., men kan likevel fortelle meg at jeg sitter her dag etter dag...?

Jadda....og intellektet ditt hadde du kjøpt, hvorhen...?

Skrevet

Pengene er vel investerte de. Og jeg er veldig fornøyd med det jeg har oppnådd :-)

Er du?

Joda, fått mer enn jeg har investert for vil jeg si! Grunnen til at du bør klage, er at måten du skriver på ikke akkurat er i stil med innholdet for å si det slik...

Gjest mirakel*2
Skrevet

Skal man bevege på hjernen? Er det baer å riste litt på hodet, eller må man gå hardere til verks?

jeg tror du må bare riste på hodet. Skjer noe i mitt hodet ihvertfall.

Gjest Gurolise
Skrevet

jeg tror du må bare riste på hodet. Skjer noe i mitt hodet ihvertfall.

En skrue som er løs? ;)

Skrevet

Og sånn ellers har du det bare bra??

Jeg har det så fint så :-)

Gjest mirakel*2
Skrevet

En skrue som er løs? ;)

målet er to. Så jeg kommer opp på nivå med "Den seriøse spørreren"

Skrevet

Joda, fått mer enn jeg har investert for vil jeg si! Grunnen til at du bør klage, er at måten du skriver på ikke akkurat er i stil med innholdet for å si det slik...

Jeg har ingenting å klage på;-)

Skrevet

Ja, for du er vel plutselig bare innom...sånn rent tilfeldig...har aldri vært her før..., men kan likevel fortelle meg at jeg sitter her dag etter dag...?

Jadda....og intellektet ditt hadde du kjøpt, hvorhen...?

Det ble sikkert kjøpt her;o)

http://badgas.co.uk/chicken/shop.jpg

Skrevet

Jeg har ingenting å klage på;-)

Det er bra, da har vel du fått det du betalte for du også! Investering og utbytte osv...

Skrevet

Det finnes mange seriøse fora for intellektuelle, bare let. Jeg vet ikke om noen siden jeg ikke hører blant dere.

Ja ja, sånn er det bare.

Skrevet

Det finnes mange seriøse fora for intellektuelle, bare let. Jeg vet ikke om noen siden jeg ikke hører blant dere.

Ja ja, sånn er det bare.

Her er min favoritt da: http://forum.mensa.no/

hoppla hei - jeg er grei!

Skrevet

Ja ja, sånn er det bare.

Jeg har lett lenge, men finner ikke, noen som vet???

Gjest Gurolise
Skrevet

målet er to. Så jeg kommer opp på nivå med "Den seriøse spørreren"

Stå på, rist løs!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...