Gå til innhold

Hva feiler dere??

Gjest Den seriøse spørreren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig at jeg har mange venner da :-)

Venner og venner....

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

10

• Lurveline

8

• ¤ Skara ¤

8

Skrevet

Ang. utdannelse, er det ikke kjekt at det finnes noen som kan sette ut ideene og lage de tingene som de med høy utdannelse sitter å tenker ut.

Skrevet

Men du skal vel ikke særlig langt avgårde du da, tenker jeg..*humre*

du høres trist ut.. jeg tipper du stemmer høyre

Gjest også intellektuell
Skrevet

Merkelig at jeg har mange venner da :-)

you can count on me iallefall:)

Gjest nosigns
Skrevet

'utdanne seg høyt', hehe...

Hvor høyt har DU utdannet deg da, om jeg tør spørre, som har et slikt eksepsjonelt flott språk?

Gjest Gurolise
Skrevet

'utdanne seg høyt', hehe...

Hvor høyt har DU utdannet deg da, om jeg tør spørre, som har et slikt eksepsjonelt flott språk?

Sikkert hatt undervisning i toppen av et tre.

Eller på et fly.

Eller kanskje helt oppe på en annen planet! :-O

Skrevet

Ja, serriøst, ass. Fålk som får unger er bare så utruli sjipe, og di gidder ingen ting lenger, ikke å dra på fest engang, liksom. Serriøst, di burde heller få seg en ut dannelse, sånn såm åss inntellektuelle.

Serriøst!!!;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har ikke dette innlegget vært oppe for ikke så lenge siden??

amerikafareren
Skrevet

Etter min erfaring med en 'høyt utdannet amerikanerinne' som hadde reist verden rundt og viste 'alt', til og med hvor lite demokratiske europeere var (ja det fortalte hun første kveldn jeg bodde hos henne). Det er vi fordi vi forstår ikke at vi må støtte Bush siden han er demokratisk valgt i USA. Ja hun hadde også med sin høye utdannelse helt ut ølen sin i blomsterpotte på en pub i Frankrike (sikkert for å vise europeerne hvor intellektuell hun var). Med sin intellektualitet fant hun ut at jeg måtte være terrorist siden jeg ikke var enig med henne i problematikken rundt Palestina - Israel, og derfor prøvde hun å la meg betale mer og mer enn det som var avtalen. Ja og så fikk jeg jo ikke lov å flytte med koffertene mine når jeg ville for hun med sin høye innsikt og intellektualitet måtte følge med på hva den europeiske tok med seg.

Ja ja jeg er så takknemlig for grekerne mine som jeg bor hos nå. Solide, ærlige mennesker som har brukt sine hender til å skape seg nytt liv i USA, og for å gi sine barn utdannelse. De minner meg om min egen bakgrunn. DE ER SOM MITT FOLK.

Jeg vet godt at dette er et tulleinnlegg i høyeste grad.

Skrevet

Ferdig og ferdig....

Ja -gidder ikke mer - For det jeg har aller mest lyst til er for sent; arkitekt.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

sikkert 12 eller 13.

Ja, dette er en intellektuell debatt dere 2 har her!

Fabelaktig!

amerikafareren
Skrevet

Ja -gidder ikke mer - For det jeg har aller mest lyst til er for sent; arkitekt.

Det er da ikke for sent. Arkitektstudier er ikke nedlagt og blir ikke det. Sett i gang, du er ikke i nærheten av pleiehjemmet. Gjør barn og barnebarn stolt av deg;)

skorpionfisken
Skrevet

Sikkert hatt undervisning i toppen av et tre.

Eller på et fly.

Eller kanskje helt oppe på en annen planet! :-O

Det må være en annen planet, helt klart :-)

Skrevet

Oj, oj. Du er da et typisk eksempel på at utdannelse absolutt ikke har noe med intelligens å gjøre!

Jeg har selv 5 års høyskoleutdannelse, men velger å bruke mesteparten av tiden min på familie og barn. Og jeg nyter det.

Det kunne absolutt ikke ramle meg inn å se ned på andre som ikke har tatt lang utdannelse.

Har flere gode venner som ikke har utdannelse utover videregående, og jeg må si de faktisk er flotte folk - med mye intelligens!!!

Gjest Persille
Skrevet

selv om du stiller et svært provoserende spørsmål så er jeg enig med deg.

Man kan ikke sette en pris på utdannelse. Den er viktigere enn familie og venner for min del. Selvfølgelig er det andre også viktig, men uten en god utdanning i bunn kommer man ingen veil

tragisk men sant. Skulle ønske flere så det.

Men folk er vel bare opptatt av å reprodusere sitt eget ego i dag....

"uten en god utdanning i bunn kommer man ingen veil

tragisk men sant. Skulle ønske flere så det."

Tragisk? Noe sier meg at du aldri har opplevd en virkelig tragedie...

Skrevet

Den skjønte du visst ikke...

Så langt rakk intellektet hans/hennes, altså. *fniseknise*

Skrevet

Ha-ha-ha!!!!!

"Utdanne seg høyt......"

Dårlig i norsk til å være såkalt intellektuell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...