Gå til innhold

Hva feiler dere??

Gjest Den seriøse spørreren

Anbefalte innlegg

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

10

• Lurveline

8

• ¤ Skara ¤

8

Skrevet

Jeg tror kanskje du prøver å få fram at du er intelligent? Intellektuell er noe annet.

Til tiltrengt informasjon.

Skrevet

Det er da ikke for sent. Arkitektstudier er ikke nedlagt og blir ikke det. Sett i gang, du er ikke i nærheten av pleiehjemmet. Gjør barn og barnebarn stolt av deg;)

Må tjene penger - og da her jeg ikke tid igjen.

Gjest Calóni
Skrevet

Mye bitterhet å spore her ja.

Svært synd at du ikke har andre ting å bruke intellektet ditt på.

Mm, jeg er også litt lei meg for det.

Gjest Calóni
Skrevet

Hmm..Det første som slår meg å spørre om er: Hvor gammel er du?

Jeg sier som Karlsson på taket,- jeg er i min beste alder! :)

Skrevet

Helt seriøst - jeg forstår ikke hva du har å gjøre på et forum for intelektuelle?

Ei heller forstår jeg ikke hvordan noen kan være så trangsynte at de ikke forstår at livet inneholder svært mye interessant å kunne bruke tiden sin på - og at det vil være helt individuelt hva den enkelte verdsetter mest.....

Skrevet

jeg prøver jo bare å hjelpe jeg. Verken mer eller mindre.

Da synes jeg du skal prøve mindre - eller lavere......

Skrevet

Ja -gidder ikke mer - For det jeg har aller mest lyst til er for sent; arkitekt.

Da er du ikke ferdig utdannet, men ferdig?

Skrevet

Jeg sier som Karlsson på taket,- jeg er i min beste alder! :)

Egoistisk og passe frekk?

Det sa i hvert en som spilte den godeste Karlsson.

Ungene syns han er litt slem.

Gjest Calóni
Skrevet

Egoistisk og passe frekk?

Det sa i hvert en som spilte den godeste Karlsson.

Ungene syns han er litt slem.

Karlsson på taket var en av mine større frustrasjoner da jeg var liten. Hvorfor i h** kunne ikke foreldrene til lillebror komme inn og se Karlsson på taket når han var der?

Men det mest traumatiske barndomsminnet er med sjiraffen i portveien 2. Jeg satt foran tv'en og hylte og kjeftet, for at Eli og Terje skulle snu seg. Pokker så idiotiske mennesker, tenkte jeg. Jeg fikk ikke lov til å se på Portveien 2 mer.

Skrevet

Karlsson på taket var en av mine større frustrasjoner da jeg var liten. Hvorfor i h** kunne ikke foreldrene til lillebror komme inn og se Karlsson på taket når han var der?

Men det mest traumatiske barndomsminnet er med sjiraffen i portveien 2. Jeg satt foran tv'en og hylte og kjeftet, for at Eli og Terje skulle snu seg. Pokker så idiotiske mennesker, tenkte jeg. Jeg fikk ikke lov til å se på Portveien 2 mer.

Hehe.

Jeg var skrekkslagen av Pompel og Pilt, og en skuespillerinne som jeg ikke husker navnet på som alltid spilte heks eller noe annet skummelt. Jeg møtte henne hos fysioterapeuten for noen år siden, og vi fikk en prat på venterommet. Vi fikk en god latter av min skrekk, og hun sa at jeg ikke var alene om det. Jeg så henne igjen et par år etter på en kinofilm og gjenopplevde barndommens skrekkelige heks.

Skrevet

Da er du ikke ferdig utdannet, men ferdig?

nope :-) Nå BRUKER jeg det jeg kan - har det morsomt HVER ENESTE DAG! .)

Skrevet

Så bra!

Min bestefar sa : "Hvis du treffer noen som sier de har 40 års erfaring, så ikke tro dem, de har bare 20 års erfaring som er 20 år gammel!" Med det mente han vel at alle stopper opp i læringen dag. I dag forstår jeg at han hadde rett, hue mitt klarer ikke fordøye mer, jeg må virkelig slite for å få inn mer.

Skrevet

Med det mente han vel at alle stopper opp i læringen en dag.

Skrevet

Så bra!

Min bestefar sa : "Hvis du treffer noen som sier de har 40 års erfaring, så ikke tro dem, de har bare 20 års erfaring som er 20 år gammel!" Med det mente han vel at alle stopper opp i læringen dag. I dag forstår jeg at han hadde rett, hue mitt klarer ikke fordøye mer, jeg må virkelig slite for å få inn mer.

ikke jeg! - jeg lærer noe nytt hver dag! *s*

Skrevet

ikke jeg! - jeg lærer noe nytt hver dag! *s*

Jeg også. Jeg lærte i dag at det kan bli is under dørmatta, slik at du kan skli på den som et flygende teppe. Rart jeg overlevde den turen. Jeg lærte også at et bagasjelokk kan smelle igjen av seg selv, og at jeg kan overleve det også, selv om hånda ikke er helt god.

Skrevet

Jeg også. Jeg lærte i dag at det kan bli is under dørmatta, slik at du kan skli på den som et flygende teppe. Rart jeg overlevde den turen. Jeg lærte også at et bagasjelokk kan smelle igjen av seg selv, og at jeg kan overleve det også, selv om hånda ikke er helt god.

Jeg lærte i dag.....(burde vært en ny link....

At når IT-avdelingen skal hjelpe meg med et stort problem -så har problemet forsvunnet når man endelig skal få hjelp fra dem.

Skrevet

Så bra!

En annen variant av det med hvor mange års erfaring man kan skryte på seg, er denne:

"Har du 20 års erfaring? Eller ett års erfaring 20 ganger?"

For svært mange dreier det seg kun om det siste.... ;-)

Skrevet

Jeg lærte i dag.....(burde vært en ny link....

At når IT-avdelingen skal hjelpe meg med et stort problem -så har problemet forsvunnet når man endelig skal få hjelp fra dem.

De satser på at 50% av problemene dør før de skal ta fatt på det. De sparer mye folk, penger og tid. Akkurat som sykehjem- og sykehuskøer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...