amerikafareren Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Må tjene penger - og da her jeg ikke tid igjen. Hvis du tenker deg godt om og virkelig ønsker det så finnes det veier;) 0 Siter
flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvis du tenker deg godt om og virkelig ønsker det så finnes det veier;) Ja, jeg kan ta studielån og nekte unga å være med p noe de neste 7 årene - flytte på hybel og i det hele tatt....) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ja, jeg kan ta studielån og nekte unga å være med p noe de neste 7 årene - flytte på hybel og i det hele tatt....) Ja for eksempel;) Hvorfor skal du nekte unga å være med på det ene og det andre? Hybeltilværelse er spennende og ungene ville synes det var stas å besøke deg;) 0 Siter
flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ja for eksempel;) Hvorfor skal du nekte unga å være med på det ene og det andre? Hybeltilværelse er spennende og ungene ville synes det var stas å besøke deg;) Besøke meg? hehe - de måtte jo bodd der de også! :-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Besøke meg? hehe - de måtte jo bodd der de også! :-) Det hadde kanskje vært litt trangt på hybelen så kanskje du skulle hatt toroms:) 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Det hadde kanskje vært litt trangt på hybelen så kanskje du skulle hatt toroms:) det var lurt! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 det var lurt! Husk at dette er samme spørsmål som om du sitte med halvtomt eller halvfullt vinglass. Det gjelder å se muligheter ikke begrensinger. 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Husk at dette er samme spørsmål som om du sitte med halvtomt eller halvfullt vinglass. Det gjelder å se muligheter ikke begrensinger. Ja - men jeg er i grunnen fornøyd med tingenes tilstand - jeg koser meg med å tegne hus -selv om jeg ikek kan selge dem - hehe 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ja - men jeg er i grunnen fornøyd med tingenes tilstand - jeg koser meg med å tegne hus -selv om jeg ikek kan selge dem - hehe Da er det greit;) Men det er nå et eventyr å flytte på hybel i voksen alder og begynne å studere. Jeg snakker av erfaring, og kan anbefale det;) Du kan vente til barna er større. 0 Siter
flisa Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Da er det greit;) Men det er nå et eventyr å flytte på hybel i voksen alder og begynne å studere. Jeg snakker av erfaring, og kan anbefale det;) Du kan vente til barna er større. Ja - - jo - - hvor gammel er du? jeg er 43. Barna mine er 23, 24 og 9 0 Siter
amerikafareren Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Ja - - jo - - hvor gammel er du? jeg er 43. Barna mine er 23, 24 og 9 Jeg er 48 og har barn som er 17 og 22 år. For syv år siden dro jeg vekk og bodde på en hybel for en periode for å studere. Da var barna 10 og 15. Jeg var ikke skilt den gangen. Ingen tok skade av det og det var ikke årsaken til skilsmissen for fem år siden. Det er noen som har lurt på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.