Gå til innhold

Hva feiler dere??

Gjest Den seriøse spørreren

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Må tjene penger - og da her jeg ikke tid igjen.

Hvis du tenker deg godt om og virkelig ønsker det så finnes det veier;)

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

14

• keinstein

10

• Lurveline

8

• ¤ Skara ¤

8

Skrevet

Hvis du tenker deg godt om og virkelig ønsker det så finnes det veier;)

Ja, jeg kan ta studielån og nekte unga å være med p noe de neste 7 årene - flytte på hybel og i det hele tatt....)

amerikafareren
Skrevet

Ja, jeg kan ta studielån og nekte unga å være med p noe de neste 7 årene - flytte på hybel og i det hele tatt....)

Ja for eksempel;) Hvorfor skal du nekte unga å være med på det ene og det andre? Hybeltilværelse er spennende og ungene ville synes det var stas å besøke deg;)

Skrevet

Ja for eksempel;) Hvorfor skal du nekte unga å være med på det ene og det andre? Hybeltilværelse er spennende og ungene ville synes det var stas å besøke deg;)

Besøke meg? hehe - de måtte jo bodd der de også! :-)

amerikafareren
Skrevet

Besøke meg? hehe - de måtte jo bodd der de også! :-)

Det hadde kanskje vært litt trangt på hybelen så kanskje du skulle hatt toroms:)

Skrevet

Det hadde kanskje vært litt trangt på hybelen så kanskje du skulle hatt toroms:)

det var lurt!

amerikafareren
Skrevet

det var lurt!

Husk at dette er samme spørsmål som om du sitte med halvtomt eller halvfullt vinglass. Det gjelder å se muligheter ikke begrensinger.

Skrevet

Husk at dette er samme spørsmål som om du sitte med halvtomt eller halvfullt vinglass. Det gjelder å se muligheter ikke begrensinger.

Ja - men jeg er i grunnen fornøyd med tingenes tilstand - jeg koser meg med å tegne hus -selv om jeg ikek kan selge dem - hehe

amerikafareren
Skrevet

Ja - men jeg er i grunnen fornøyd med tingenes tilstand - jeg koser meg med å tegne hus -selv om jeg ikek kan selge dem - hehe

Da er det greit;) Men det er nå et eventyr å flytte på hybel i voksen alder og begynne å studere. Jeg snakker av erfaring, og kan anbefale det;) Du kan vente til barna er større.

Skrevet

Da er det greit;) Men det er nå et eventyr å flytte på hybel i voksen alder og begynne å studere. Jeg snakker av erfaring, og kan anbefale det;) Du kan vente til barna er større.

Ja - - jo - - hvor gammel er du? jeg er 43. Barna mine er 23, 24 og 9

amerikafareren
Skrevet

Ja - - jo - - hvor gammel er du? jeg er 43. Barna mine er 23, 24 og 9

Jeg er 48 og har barn som er 17 og 22 år. For syv år siden dro jeg vekk og bodde på en hybel for en periode for å studere. Da var barna 10 og 15. Jeg var ikke skilt den gangen. Ingen tok skade av det og det var ikke årsaken til skilsmissen for fem år siden. Det er noen som har lurt på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...