Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt sånn avslapningsmusikk som jeg hører når jeg tar massasje ?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

tar aromaterapi, og de stedene jeg har vært så har de avslapningsmusikk som jeg ikke har funnet andre steder.

Hva slags avslapningsmusikk liker dere?

Og hvor får jeg kjøpt det?

Skrevet

Jeg tror du kan kjøpe en CD med avslapningsmusikk på apoteket.

Skrevet

Jeg tror du kan kjøpe en CD med avslapningsmusikk på apoteket.

Spilt inn av bassisten?

Gjest musikk fra naturen
Skrevet

Let etter Dan Gibson sine utgivelser i Solitudes, særlig Rocky Mountain Suite. Det er fra 70-tallet, men jeg mener det er utgitt på CD også. Dette er musikk hentet fra naturen, med dyrelyder og lyder fra vær og vind, satt sammen med musikk.

Gjest musikk fra naturen
Skrevet

Let etter Dan Gibson sine utgivelser i Solitudes, særlig Rocky Mountain Suite. Det er fra 70-tallet, men jeg mener det er utgitt på CD også. Dette er musikk hentet fra naturen, med dyrelyder og lyder fra vær og vind, satt sammen med musikk.

Du kan titte her:

http://www.google.com/search?client=opera&rls=nb&q=Dan+Gibson&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Her er mer av samme type musikk, med lydeksempler:

http://www.silverlakemusic.com/art/agibson.html

Skrevet

Sånn type meditasjonsmusikk?

Det har de iallefall på noen alternative butikker, f.eks. er det en i Stavanger som heter Shanti (selger ting som krystaller, røkelse, tarotkort, smykker etc)

Gjest fant mange
Skrevet

Du kan bestille fra nettbutikk som play.com og søke på relaxation eller lignende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...