Gå til innhold

Intellektuell og/eller pen

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Jeg har funnet ut de siste dagene her at dolere er misforstått enten fordi de er for pene eller for intellektuelle.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tenk på meg da.. så mange år med høyere utdannelse og sååååå pen. Jeg har det jammen ikke lett. Stakkars meg.. Rik er jeg og ;o)

;p *knis*

O

Gjest Lussy Lou
Skrevet

jeg er begge deler men blir misforstått, hva med meg da?

amerikafareren
Skrevet

jeg er begge deler men blir misforstått, hva med meg da?

jeg skrev og/eller;)

Gjest Lussy Lou
Skrevet

jeg skrev og/eller;)

Og jeg skrev at jeg er begge deler ;)

amerikafareren
Skrevet

Og jeg skrev at jeg er begge deler ;)

Da er du intellektuell OG pen;)

Gjest Lussy Lou
Skrevet

Da er du intellektuell OG pen;)

Det er det jeg sier. Samme hva du skrev i ditt innlegg.

amerikafareren
Skrevet

Det er det jeg sier. Samme hva du skrev i ditt innlegg.

Det var det jeg skrev i mitt innlegg. Nå ja ikke akkurat at du var det, men at jeg hadde oppdaget at det var et problem for dolere som var intellektuelle og/eller pene.

Tror ikke at jeg er noen av delene, så da kan jeg leve lykkelig med mange venner;)

Skrevet

Jeg tror bare det er en eller et par stykker som av en eller annen grunn syns det er festlig... Alle oss andre har litt sosial intelligens og ser at det bare er patetisk å skrive sånne innlegg i hytt og vær.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

vel jeg er dum og stygg :P

amerikafareren
Skrevet

vel jeg er dum og stygg :P

....og lykkelig;) Da liker de andre deg og ser ikke på deg som rival:)

amerikafareren
Skrevet

Jeg tror bare det er en eller et par stykker som av en eller annen grunn syns det er festlig... Alle oss andre har litt sosial intelligens og ser at det bare er patetisk å skrive sånne innlegg i hytt og vær.

Det er mange flere enn en eller to som legger til side sosial intelligens når de skriver på dol.

Skrevet

Det er mange flere enn en eller to som legger til side sosial intelligens når de skriver på dol.

Ja det skal være sikkert og visst, men akkurat innleggene om at "jeg er så pen/smart og alle andre er så stygge/dumme/misunnelige" har lik ordlyd hver gang så de tror jeg ikke det er like mange av som kanskje innleggene skulle tilsi.

amerikafareren
Skrevet

Ja det skal være sikkert og visst, men akkurat innleggene om at "jeg er så pen/smart og alle andre er så stygge/dumme/misunnelige" har lik ordlyd hver gang så de tror jeg ikke det er like mange av som kanskje innleggene skulle tilsi.

Det er uansett ikke grunn til å ta det høytidelig heller.

Skrevet

Hva med oss som faller i begge kategorier? Ikke lett, dette...

;-)

Skrevet

Så det er altså derfor jeg er misforstått.

Nå gikk det opp et lys for meg.

Skrevet

jeg skrev og/eller;)

Nei det gjorde du ikke. Du skrev kun eller.

Gjest *thi hi*
Skrevet

Ja - for ikke snakke om oss som BÅDE er pene og intellektuell...

*thi hi*

Gjest Calóni
Skrevet

Nei det gjorde du ikke. Du skrev kun eller.

Ikke i overskriften ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...