Gå til innhold

Human Rights Service advarer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lest. Man er da på'an om morgenen :)

Ja, selvsagt. Men det kunne finnes noen som ikke har fått det med seg, da :-)

Det er sterk kost:

"- Skillelinjene går mellom det sekulære demokratiet og islamismen som totalitær ideologi. Den går hånd i hånd med fascismen, kommunismen og nazismen. Eksempler på likheter mellom ideologiene er islamistenes nedlatende syn på jødene, det at de opphøyer seg til overmennesker og at de vil velte det sekulære demokratiet, sier Storhaug, som er informasjonsansvarlig i HRS, til Klassekampen."

...

Det hadde vært umulig å uttale noe sånt offentlig for bare et par år siden (aller minst i Klassekampen), så noe har skjedd.

(I alle beskjedenhet; Gripp har jo skrevet slikt på denne saiten i en årrekke, og fått "tesk" og utestengelse for det. Nå står det samme fan meg på trykk i VG.)

Skrevet

Det er sterk kost:

"- Skillelinjene går mellom det sekulære demokratiet og islamismen som totalitær ideologi. Den går hånd i hånd med fascismen, kommunismen og nazismen. Eksempler på likheter mellom ideologiene er islamistenes nedlatende syn på jødene, det at de opphøyer seg til overmennesker og at de vil velte det sekulære demokratiet, sier Storhaug, som er informasjonsansvarlig i HRS, til Klassekampen."

...

Det hadde vært umulig å uttale noe sånt offentlig for bare et par år siden (aller minst i Klassekampen), så noe har skjedd.

(I alle beskjedenhet; Gripp har jo skrevet slikt på denne saiten i en årrekke, og fått "tesk" og utestengelse for det. Nå står det samme fan meg på trykk i VG.)

'Ja, selvsagt. Men det kunne finnes noen som ikke har fått det med seg, da :-)'

Ok, jeg får ta til etterretning at du ikke bare skriver til meg , kjære ;-)

Det er nok mange delforklaringer på hvorfor kritikken mot islam har tatt seg opp i vesten.

Det ene og åpenbare henger sammen med tiltagende profilering av ulike og dårlige handlinger i islams navn.

Det andre jeg kan tenke meg å peke på, er at 'man' i utgangspunktet ikke tiltenker 'de andre' dårlige ting, men tvert om, ønsker velkommen osv. Så har det ballet på seg...

HRS har gjort og gjør en fantastisk jobb med å sette lys på og hjelpe jenter og kvinner i nød. Jeg kjenner forresten en som jobber tett sammen med dem i en konkret bortførelses/giftesak.

Skrevet

Det er sterk kost:

...

NEMLIG

men du sa islamist-hore - og det er det fler som har fått bråk for....:-( *surmuler* hehe

Skrevet

NEMLIG

men du sa islamist-hore - og det er det fler som har fått bråk for....:-( *surmuler* hehe

Men det går jo an å skifte navn nå til dags... *hinte*

Skrevet

Det er sterk kost:

...

:-)

Skrevet

Men det går jo an å skifte navn nå til dags... *hinte*

det er noen som er stoltere enn andre - eller no sånt :)

Neida- ikke noe savn for han.

Skrevet

NEMLIG

Hehe...ja, det i-ordet ble kanskje too much på en slik dannet og fintfølgende sait som dol, jeg innrømmer det.

Men nå som vindene skifter, er det kanskje på tide å få Kahn til å signe på igjen? Jeg regner med at han har noen klare meldinger han brenner inne med.

Skrevet

Hehe...ja, det i-ordet ble kanskje too much på en slik dannet og fintfølgende sait som dol, jeg innrømmer det.

Men nå som vindene skifter, er det kanskje på tide å få Kahn til å signe på igjen? Jeg regner med at han har noen klare meldinger han brenner inne med.

Nei - det vil han ikke :)

Han "leker" med andre han nå! hehe

Så kan jeg være her på psykosaiten sammen med DOLfjoller, kjerringligaer og gærninger som deg:)

Skrevet

Så kan jeg være her på psykosaiten sammen med DOLfjoller, kjerringligaer og gærninger som deg:)

lol..jaja, men jeg må si jeg savner den jævla storkjeften i disse spaltene. Så hvis du kunne tipse meg om hvor han driver nå (og nicket hans) hadde jeg satt stor pris på det. En fornøyelse å lese skriveriene hans, skjønner du.

Skrevet

lol..jaja, men jeg må si jeg savner den jævla storkjeften i disse spaltene. Så hvis du kunne tipse meg om hvor han driver nå (og nicket hans) hadde jeg satt stor pris på det. En fornøyelse å lese skriveriene hans, skjønner du.

da må jeg sende deg en sms

Skrevet

Det vet selv jeg, og det undrer meg at ikke du vet det...

Skrevet

?

Skrevet

Jeg husker jo nickene hans, men jeg frekventerer ikke så mange andre skrive-saiter enn denne (bortsett fra når jeg stjeler litt fra VGD). "Sånn er det med den saken" :-)

Skrevet

Jeg husker jo nickene hans, men jeg frekventerer ikke så mange andre skrive-saiter enn denne (bortsett fra når jeg stjeler litt fra VGD). "Sånn er det med den saken" :-)

Hehe, jeg leser også innimellom 'der', men skriver her.

Skrevet

Han er ikke en av psykopatene på veggavisen, vel?

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...