Gå til innhold

Human Rights Service advarer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke en av psykopatene på veggavisen, vel?

".........................................."

nope :) der har jeg vært - blir fort uoversiktlig - vet han var der før - men tror ikke han syns det var en højdare.

Skrevet

Trond "Ali" Lindstad er en trist figus. Gammel AKPer, ikke helt normal i toppen.

Skal man være radikal i dag, så blir man muslim.

Den totalitære makten frister. Å kontrollere så mange menneskers tanker og liv er fasinerende, særlig kontrollen over kvinners sexliv er så levende og ekte liksom. Psykopatens drøm.

Skrevet

Ja, selvsagt. Men det kunne finnes noen som ikke har fått det med seg, da :-)

Det er sterk kost:

"- Skillelinjene går mellom det sekulære demokratiet og islamismen som totalitær ideologi. Den går hånd i hånd med fascismen, kommunismen og nazismen. Eksempler på likheter mellom ideologiene er islamistenes nedlatende syn på jødene, det at de opphøyer seg til overmennesker og at de vil velte det sekulære demokratiet, sier Storhaug, som er informasjonsansvarlig i HRS, til Klassekampen."

...

Det hadde vært umulig å uttale noe sånt offentlig for bare et par år siden (aller minst i Klassekampen), så noe har skjedd.

(I alle beskjedenhet; Gripp har jo skrevet slikt på denne saiten i en årrekke, og fått "tesk" og utestengelse for det. Nå står det samme fan meg på trykk i VG.)

Det er noe eget ved å si "hva var det jeg sa" :-)

Det nye "herrefolket" har stått fram med turban og skjegg. Spådommen om "Verdenskalifatet" skal oppfylles. "De vantro skal tvinges i kne". Vi får se om de vantro lar seg tvinge. "I kalifatet skal det være fritt for jøder, alkohol, nakenhet, griser, hunder og alt urent."

Sitat fra debatten: "Du kan være glad du er nordmann og kristen, og ikke vantro. Jeg hater vantro!"

Muhammed er ingen moromann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...