Gå til innhold

mailtitting

Gjest alt for nysgjerrig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere sitter i sofaen ved siden av deres kjære, og vedkommende sitter og surfer på sin bærbare og åpner mail, er det da rart å bli litt nysjerrig? Jeg får nok litt lange blikk, og har spurt noen ganger hva ting er, særlig om det er spam med ordlyd" lenge siden sist, hvor har du vært", signert med damenavn.

Hvordan kan jeg vite at dette er spam? og hvorfor åpne mail rett forran nesen min om man ikke vil ha innblanding, og ser på mailen som "sitt private rom"?

Er helt sikkert nysgjerrig som person, men ville ikke de fleste blitt nysgerrig av dette?

nb! Det er ingen grunn til å tro at han driver med noe tull, men jeg synes det er vanskelig å skulle ignore mailboksen som blir åpnet rett forran øynene mine.

Er dere mindre nysgerrige?

lane1365380891
Skrevet

Hvis noen åpner mailboksen sin synlig på den måten, så får vedkommende tåle noen nysgjerrige blikk også. Det er min mening.

Sammenligner det litt med å ligge toppløs på stranda. :D

Skrevet

Om han hadde gjort det så åpent så hadde jeg regnet med at han ikke hadde noe imot at jeg kikket. :o)

Skrevet

Det er klart at hvis noen åpner mailen rett foran øynene mine, så kaster jeg vel noen blikk bort dit. Hvis den som leser vil ha privatliv, så er det lurt å bevege seg litt vekk fra meg.

Skrevet

Hvis noen åpner mailboksen sin synlig på den måten, så får vedkommende tåle noen nysgjerrige blikk også. Det er min mening.

Sammenligner det litt med å ligge toppløs på stranda. :D

Hehe, godt å høre at det er andre også som er utstyrt med en smule nysgjerrighet på sånt;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...