Gå til innhold

Brannfakkel om prostitusjon

Gjest Spennende sosialfilosofi

Anbefalte innlegg

Gjest Spennende sosialfilosofi
Skrevet

Det finnes jo mye prostitusjon blant oss, særlig i de store byene. Og russerprostitusjon i Finnmark ettersom jeg har lest. Bl.a. Så er det jo også nok av det i andre europeiske byer hvor vi drar på weekendferie og ikke minst i våre deilige ferieparadiser i Thailand og nedover der.

Så til tankeeksperimentet. Siden det er så mange prostituerte, så må det jo også være mange som kjøper sex. Men hvem er disse mannfolka? Hvem 'eier' dem? For det er vel ikke min mann, din mann, din venninnes mann eller mann til noen du kjenner? Og i hvertfall ikke mannen til noen av damene her på DOL! Eller...

'Alle' sier jo at det gjelder ikke MIN mann! Men hvem sin mann er det som går til prostituerte da. Hører jo om gutteturer til større byer hvor gutter i flokk kjøper sex. Utenom et par stykker som bare er med. Og det er jo SELVFØLGELIG min og din mann som er disse to! Ikke sant? Eller...

Men siden ingen jeg/du kjenner har en mann som kjøper sex, så må det jo finnes hele vennegjenger noen steder hvor alle kjøper sex. For sexkjøperne må jo BO et sted her i landet.

Hvor da tro? Og hvor mange barn har en pappa som kjøper sex? Og hvor mange koner står i fare for å bli smittet av et eller annet som 'går' i pristitusjonsmiljøet?

Godt ikke MIN mann kjøper sex! Iallefall...

Men lurer på hvor i samfunnet alle sexkundene befinner seg akkurat nå, i dagliglivet og arbeidslivet. For de ligger vel ikke lagret i en skuff mellom hvert kjøp.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Sofline

9

• favn

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Et jævla godt spørsmål.

Bare i Oslo finnes det et par tusen gateprostituerte, og enda flere inne på diverse massasjeinstitutter og i leiligheter.

Etterspørselsen er jo nødt til å være enorm.

Jeg vet ikke med din mann, men det er nok haugevis av menn man ikke skulle tro kjøpte horer som likevel gjør det fast eller har gjort det en gang eller tre, for horekunden er nok ikke han enslige raringen med mindreverdighetskomplekser og rart utseende, men menn som menn flest.

Jeg vet om ganske mange som har kjøpt horer, enten i Norge eller i utlandet. Jentene vet ikke hvem det er. Tror sånt blir mellom gutta. Det har det i hvert fall blitt blant mine venner og bekjente.

Skrevet

Et jævla godt spørsmål.

Bare i Oslo finnes det et par tusen gateprostituerte, og enda flere inne på diverse massasjeinstitutter og i leiligheter.

Jeg vet ikke med din mann, men det er nok haugevis av menn man ikke skulle tro kjøpte horer som likevel gjør det fast eller har gjort det en gang eller tre, for horekunden er nok ikke han enslige raringen med mindreverdighetskomplekser og rart utseende, men menn som menn flest.

Jeg vet om ganske mange som har kjøpt horer, enten i Norge eller i utlandet. Jentene vet ikke hvem det er. Tror sånt blir mellom gutta. Det har det i hvert fall blitt blant mine venner og bekjente.

Nettopp -jeg har prøvd å si at de kjøper horer, ikek fordi de er ensomme, men på grunn av den spenningen det er med det ulovlige og det "litt skitne" - "pene menn" blånekter selvsagt på en slik teori :)

Gjest ikke meg vel?
Skrevet

Et jævla godt spørsmål.

Når min kjære forteller om hvilke kompiser som har kjøpt/kjøper sex betyr det da at han ikke selv har gjort det/gjør det? Ville det ikke være dumt av ham å fortelle at noen kompiser gjør det, men ikke ham liksom. Hvis han selv gjorde det ville det vel være smartere å ikke si noe om noen?

Vet at på gutteturer min har vært med på har et par av gutta kjøpt sex, han ene tenker ikke på annet enn å få kjøpt seg no.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nettopp -jeg har prøvd å si at de kjøper horer, ikek fordi de er ensomme, men på grunn av den spenningen det er med det ulovlige og det "litt skitne" - "pene menn" blånekter selvsagt på en slik teori :)

Jeg tror mange kvinner velger å tro at det er den ensomme raringen som kjøper horer, så slipper de å tenke på at det er mennesker de kjenner.

Men det sier seg jo selv. Bare i Oslo finnes det flere titalls bordeller, flere av dem reklamerer for sine tjenester i Gule Sider, og i tillegg finnes det hundrevis av leiligheter hvor sex selges.

Spør en taxisjåfør og han har full oversikt over hvor bordellene er. Nettopp fordi han kjører ditt hyppig.

Så markedet er enormt. Tilbudet hadde rett og slett ikke vært som det er hvis etterspørselen ikke var stor. Ikke hadde de prostituerte på instituttene fått et par tusenlapper for et ligg heller, hvis tilbudet var større enn etterspørselsen.

Tror samtlige her inne kan være ganske sikre på at de kjenner noen som har kjøpt horer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når min kjære forteller om hvilke kompiser som har kjøpt/kjøper sex betyr det da at han ikke selv har gjort det/gjør det? Ville det ikke være dumt av ham å fortelle at noen kompiser gjør det, men ikke ham liksom. Hvis han selv gjorde det ville det vel være smartere å ikke si noe om noen?

Vet at på gutteturer min har vært med på har et par av gutta kjøpt sex, han ene tenker ikke på annet enn å få kjøpt seg no.

Det er jo umulig å si hva typen din har gjort.

Men det du kan være faen så sikker på er at han aldri ville fortalt deg det hvis han en eller annen gang i Thailand falt for fristelsen.

Skrevet

Tenk å ha sex med noen som ikke tenner på deg da, antageligvis hater deg og bare teller sekundene til du er ferdig og kan få pengene sine.

Og tanken på at her har tusenvis vært før meg, og tenk så mye sykdommer som sikkert er her...

Mye spenning der gitt...

Skrevet

Tenk å ha sex med noen som ikke tenner på deg da, antageligvis hater deg og bare teller sekundene til du er ferdig og kan få pengene sine.

Og tanken på at her har tusenvis vært før meg, og tenk så mye sykdommer som sikkert er her...

Mye spenning der gitt...

Ja, jeg fatter ikke at det går an - men jeg antar at sex da er sex og ikke - romatikk/følelser/forelskelse/begjær.

Bare avansert runking.

Skrevet

Det er jo umulig å si hva typen din har gjort.

Men det du kan være faen så sikker på er at han aldri ville fortalt deg det hvis han en eller annen gang i Thailand falt for fristelsen.

Nei det vet jeg, sånt sier vel gutta aldri noe om, og det gjør jo også at en må gå rundt og være faen så skeptisk til mannfolka, for mange gjør jo sånt. Min er veldig mot horer sier han da, men det sier han jo selvsagt til meg, noe som ergrer meg og jeg ikke liker er at når vi er i Oslo i horestrøket så glaner han alltid etter horer, av nysgjerrighet sier han, men hva er det å være nysgjerrig på??

Hmmmm...

Skrevet

Jeg tror mange kvinner velger å tro at det er den ensomme raringen som kjøper horer, så slipper de å tenke på at det er mennesker de kjenner.

Men det sier seg jo selv. Bare i Oslo finnes det flere titalls bordeller, flere av dem reklamerer for sine tjenester i Gule Sider, og i tillegg finnes det hundrevis av leiligheter hvor sex selges.

Spør en taxisjåfør og han har full oversikt over hvor bordellene er. Nettopp fordi han kjører ditt hyppig.

Så markedet er enormt. Tilbudet hadde rett og slett ikke vært som det er hvis etterspørselen ikke var stor. Ikke hadde de prostituerte på instituttene fått et par tusenlapper for et ligg heller, hvis tilbudet var større enn etterspørselsen.

Tror samtlige her inne kan være ganske sikre på at de kjenner noen som har kjøpt horer.

Tar de virkelig et par tusen for et ligg altså? Nå er det ikke viktig for meg å vite egentlig, da jeg er kvinne, men likevel. Det er kanskje bare de "fine" horene som tar så mye? Regner med at de som reker langs elva med sminke fra i går ikke får så mye.. Må være et hardt marked uansett.

Skrevet

Ja, jeg fatter ikke at det går an - men jeg antar at sex da er sex og ikke - romatikk/følelser/forelskelse/begjær.

Bare avansert runking.

Joda, men man skulle jo tro at man må være kåt for å runke også, og i en slik setting hører deg for meg umulig ut å bli kåt. Men jeg er jo dame...

I pakistan osv så massevoldtar de jo også damer som straff, og i krig blir jo også fiendens kvinner voldtatt, selv om de ser på dem som dyr, så det er nok bare et sted å putte staken i ja, hverken mer eller mindre. Sier litt om hvor primitive mannfolka er;)

Skrevet

Joda, men man skulle jo tro at man må være kåt for å runke også, og i en slik setting hører deg for meg umulig ut å bli kåt. Men jeg er jo dame...

I pakistan osv så massevoldtar de jo også damer som straff, og i krig blir jo også fiendens kvinner voldtatt, selv om de ser på dem som dyr, så det er nok bare et sted å putte staken i ja, hverken mer eller mindre. Sier litt om hvor primitive mannfolka er;)

Har aldri vært mann - hehe, men jeg tror at de klarer å være kåte i begge hodene - også uavhengig av hverandre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei det vet jeg, sånt sier vel gutta aldri noe om, og det gjør jo også at en må gå rundt og være faen så skeptisk til mannfolka, for mange gjør jo sånt. Min er veldig mot horer sier han da, men det sier han jo selvsagt til meg, noe som ergrer meg og jeg ikke liker er at når vi er i Oslo i horestrøket så glaner han alltid etter horer, av nysgjerrighet sier han, men hva er det å være nysgjerrig på??

Hmmmm...

Det store spørsmålet er vel hvorfor dere vandrer rundt på horestrøket i Oslo. :)

Det finnes faktisk de av oss med moralske skrupler i forhold til å kjøpe sex, og du kan jo ikke gå rundt og tenke på hva typen din muligens gjør. Sannsynligvis gjør han det jo ikke. De fleste er løper ikke rundt og er utro heller.

Skrevet

Det store spørsmålet er vel hvorfor dere vandrer rundt på horestrøket i Oslo. :)

Det finnes faktisk de av oss med moralske skrupler i forhold til å kjøpe sex, og du kan jo ikke gå rundt og tenke på hva typen din muligens gjør. Sannsynligvis gjør han det jo ikke. De fleste er løper ikke rundt og er utro heller.

Jeg er rett som det er i horestrøket jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tar de virkelig et par tusen for et ligg altså? Nå er det ikke viktig for meg å vite egentlig, da jeg er kvinne, men likevel. Det er kanskje bare de "fine" horene som tar så mye? Regner med at de som reker langs elva med sminke fra i går ikke får så mye.. Må være et hardt marked uansett.

Jeg er ingen ekspert på prisnivået, men ja, horene på massasjeinstituttene tar så vidt jeg sabla mye penger. 2-4000 kroner er nok ikke uvanlig.

Det er jo disse som omtales som såkalte luksusprostituerte.

Gatehorene er en annen sak. Men disse er junkier eller utlendinger med hallik. Jeg har aldri hørt noen innrømme at de har kjøpt sex av disse. Tror det er langt mer nedverdigende enn å kjøpe innesex.

Selv media omtaler det jo som "luksus".

Skrevet

Vi tråkker ikke rundt der, men av og til kjører man seg bort i oslo når man er fra bygda...

Vet jeg ikke kan tenke på at han kansje gjør det har gjort det, men en vet jo aldri, siden menn ikke synes ærlighet er noe viktig når det gjelder slikt.

Skrevet

Det er nok store prisforskjeller mellom gateprostituerte og de som selger seg i de såkalte massasjeinstituttene (evt. fra egne leiligheter). Visstnok har også økningen i antallet gateprostituerte fra div. land også presset ned prisene på det markedet der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er rett som det er i horestrøket jeg.

Jeg var der mye da jeg var i militæret på FO og parkerte bilen jeg kjørte på festningen. Har gått gjennom der et par ganger de siste par åra, men synes faktisk det er skummelt der nede. Det kryr jo av dem, og gud vet hva slags kryp som rusler rundt i det området om natta...

Ikke et sted jeg beveger med med mindre jeg må.

Men nå må det jo sies at horestrøket har eskalert helt opp mot Karl Johan og til og med på Karl Johan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...