Gå til innhold

Brannfakkel om prostitusjon

Gjest Spennende sosialfilosofi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var der mye da jeg var i militæret på FO og parkerte bilen jeg kjørte på festningen. Har gått gjennom der et par ganger de siste par åra, men synes faktisk det er skummelt der nede. Det kryr jo av dem, og gud vet hva slags kryp som rusler rundt i det området om natta...

Ikke et sted jeg beveger med med mindre jeg må.

Men nå må det jo sies at horestrøket har eskalert helt opp mot Karl Johan og til og med på Karl Johan.

De er på selveste Karl Johan også, ja. Og de skyr ingenting.

I høst gikk jeg og samboeren min nedover Karl Johan i 11-tiden på kvelden. Vi holdt ikke hverandre i hendene eller noe, men vi gikk jo sammen og snakket med hverandre. Da kom det er mørkhudet berte med miniskjørt og støvletter mot oss, tok ham i armen og sa 'Hellooo' med silkemyk stemme.

Ærlig talt, hva forventet hun at JEG skulle si? 'Bare gå og kos deg, du, kjære. Det fortjener du!'?

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Sofline

9

• favn

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest skiippagurra
Skrevet

Da prostitusjonen nådde sitt høydepunkt i Finnmark fikk jeg et nytt syn på menn. Det var gamle menn, unge menn, gifte menn, single menn, de som debuterte, de som knapt nok fikk den opp, snekkeren, rørleggeren, topp-politikeren, etatslederen, ligningsfunksjonæren, søppelmannen, ALLE kjøpte sex hadde jeg inntrykk av.

De som ikke kjøpte og aktivt motarbeidet prostitusjon var de mennene vi møter med sykkeltilhenger med to barn kledd ullklær og flergangsbleier.

Jeg fikk meg en gedigen nedtur da jeg oppdaget at mennene jeg trodde respekterte kvinner på lik linje med menn egentlig så på kvinner som et hull som i gitte tilfeller kan kjøpes/misbrukes.

Enkelte av mennene anså sogar dette kjøpet som veldedighet og uhjelp. Hvorvidt de fikk det trekt fra på selvangivelsen vites ikke...

Skrevet

Det er nok mange yngre, single menn som kjøper sex, og det er vel også en del eldre enslige menn som også "orner seg" på denne måten.

Men den store kundegruppen er nok menn i alderen 30-50 år, gifte eller i andre faste forhold.

Vi må nok bare innse det.

Sier en mann som kjøpte sex 2-3 ganger i mitt første ekteskap, og min eks fikk aldri vite det..

ShitDiddelyDo
Skrevet

De er på selveste Karl Johan også, ja. Og de skyr ingenting.

I høst gikk jeg og samboeren min nedover Karl Johan i 11-tiden på kvelden. Vi holdt ikke hverandre i hendene eller noe, men vi gikk jo sammen og snakket med hverandre. Da kom det er mørkhudet berte med miniskjørt og støvletter mot oss, tok ham i armen og sa 'Hellooo' med silkemyk stemme.

Ærlig talt, hva forventet hun at JEG skulle si? 'Bare gå og kos deg, du, kjære. Det fortjener du!'?

Hehe, jeg har aldri opplevd det når jeg har gått sammen med jenter.

Men som enslig gutt eller sammen med andre kompiser nattestid, synes problemet å bli større og større for hver eneste gang jeg er i byen. Og de gir seg ikke. De følger faen meg etter deg 100 meter og strekker prisene ned til prisen av en halvliter, og du må bli verbalt ufin for å få dem unna.

Helt sykt, men sannsynligvis klarer de nok å lure en del småbrisne folk en lørdagsnatt, noe de helt sikkert vet.

Jeg lurer på om både kjøp og salg av sex burde forbys.

Skrevet

Men som enslig gutt eller sammen med andre kompiser nattestid, synes problemet å bli større og større for hver eneste gang jeg er i byen. Og de gir seg ikke. De følger faen meg etter deg 100 meter og strekker prisene ned til prisen av en halvliter, og du må bli verbalt ufin for å få dem unna.

Helt sykt, men sannsynligvis klarer de nok å lure en del småbrisne folk en lørdagsnatt, noe de helt sikkert vet.

Er det blitt helt Texas nede i Oslo sentrum, altså?

Skrevet

Da prostitusjonen nådde sitt høydepunkt i Finnmark fikk jeg et nytt syn på menn. Det var gamle menn, unge menn, gifte menn, single menn, de som debuterte, de som knapt nok fikk den opp, snekkeren, rørleggeren, topp-politikeren, etatslederen, ligningsfunksjonæren, søppelmannen, ALLE kjøpte sex hadde jeg inntrykk av.

De som ikke kjøpte og aktivt motarbeidet prostitusjon var de mennene vi møter med sykkeltilhenger med to barn kledd ullklær og flergangsbleier.

Jeg fikk meg en gedigen nedtur da jeg oppdaget at mennene jeg trodde respekterte kvinner på lik linje med menn egentlig så på kvinner som et hull som i gitte tilfeller kan kjøpes/misbrukes.

Enkelte av mennene anså sogar dette kjøpet som veldedighet og uhjelp. Hvorvidt de fikk det trekt fra på selvangivelsen vites ikke...

"De som ikke kjøpte og aktivt motarbeidet prostitusjon var de mennene vi møter med sykkeltilhenger med to barn kledd ullklær og flergangsbleier."

En glimrende beskrivelse av DOL-mammaenes menn. DOLs supermammaer kan altså ta det med ro i denne sammenheng.

Skrevet

Hun mente vel jeg så så jævlig ut at han kunne trengt litt avveksling. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun mente vel jeg så så jævlig ut at han kunne trengt litt avveksling. ;)

Hehe, det er mulig hun hadde erfaring med par som var ute etter en ekstra jente. :)

Men det der hørtes litt snodig ut.

Skrevet

Hehe, det er mulig hun hadde erfaring med par som var ute etter en ekstra jente. :)

Men det der hørtes litt snodig ut.

Snodig, ja. Vi ble litt stumme begge to. :)

Skrevet

Tenk å ha sex med noen som ikke tenner på deg da, antageligvis hater deg og bare teller sekundene til du er ferdig og kan få pengene sine.

Og tanken på at her har tusenvis vært før meg, og tenk så mye sykdommer som sikkert er her...

Mye spenning der gitt...

Det er mange koner som ikke tenner på mennene sine også da, så det er vel mange vant til. hehe... For hora er det jo i tillegg en jobb, så hun legger kanskje litt mer 'jobb' i det enn kona som kanskje bare ligger og kikker i taket?

Finnes det mannlige prostituerte forresten? Hvorfor skal ikke enslige kvinner få seg et ligg på en anonym måte?

Skrevet

Det er nok mange yngre, single menn som kjøper sex, og det er vel også en del eldre enslige menn som også "orner seg" på denne måten.

Men den store kundegruppen er nok menn i alderen 30-50 år, gifte eller i andre faste forhold.

Vi må nok bare innse det.

Sier en mann som kjøpte sex 2-3 ganger i mitt første ekteskap, og min eks fikk aldri vite det..

Kan du si noe om hva som er gleden av å kjøpe sex?

Tanken på sykdommer og at hun har blitt knulla av x før deg.

Og det at hun overhodet ikke er kåt på deg eller har lyst på deg, men gjør det for pengene.

Spiller ikke noe av det noen rolle så sant man får seg no?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det blitt helt Texas nede i Oslo sentrum, altså?

Nja, det går jo stort sett fredelig for seg, men det er ingen tvil om at mengden av utenlandske prostituerte og utenlandske tiggere har økt vannvittig det siste året.

De utenlandske tiggerne er også pågående, men det er ikke like plagsomt å ha en åpenbar tigger hengende over seg som det er å gå oppover Karl Johan med en åpenbar prostituert kvinne på nakken.

Men hva Texas angår: Det er flere år siden jeg har sett gjengbråk i sentrum eller følt meg truet av utenlandske slåsskjemper, og det er i hvert fall noe.

Skrevet

Jeg tror mange kvinner velger å tro at det er den ensomme raringen som kjøper horer, så slipper de å tenke på at det er mennesker de kjenner.

Men det sier seg jo selv. Bare i Oslo finnes det flere titalls bordeller, flere av dem reklamerer for sine tjenester i Gule Sider, og i tillegg finnes det hundrevis av leiligheter hvor sex selges.

Spør en taxisjåfør og han har full oversikt over hvor bordellene er. Nettopp fordi han kjører ditt hyppig.

Så markedet er enormt. Tilbudet hadde rett og slett ikke vært som det er hvis etterspørselen ikke var stor. Ikke hadde de prostituerte på instituttene fått et par tusenlapper for et ligg heller, hvis tilbudet var større enn etterspørselsen.

Tror samtlige her inne kan være ganske sikre på at de kjenner noen som har kjøpt horer.

Et par tusen for et ligg har nok ikke han uføre raringen råd til heller... Det er også de rike som best kan skjule et par bortkomne tusinger nå og da for kona. De med dårlig råd har jo mer kontroll på gryna.

Skrevet

Det er mange koner som ikke tenner på mennene sine også da, så det er vel mange vant til. hehe... For hora er det jo i tillegg en jobb, så hun legger kanskje litt mer 'jobb' i det enn kona som kanskje bare ligger og kikker i taket?

Finnes det mannlige prostituerte forresten? Hvorfor skal ikke enslige kvinner få seg et ligg på en anonym måte?

Man trenger da ikke kjøpe sex, har du aldri hørt om one night stands? Da plukker man opp noen en vil ha på byen og en som vil ha en selv og det er helt gratis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Et par tusen for et ligg har nok ikke han uføre raringen råd til heller... Det er også de rike som best kan skjule et par bortkomne tusinger nå og da for kona. De med dårlig råd har jo mer kontroll på gryna.

Sant nok.

Men alle har råd til de gateprostituerte. De koster rundt regna halvliteren om dagen.

Gjest Cezalion
Skrevet

Få seg et ligg på en anonym måte? Er da bare å ta seg en tur på byen.

Skrevet

Brannfakkel?

Ja, på venninnegjengnivå! Sett en venninnegjen inn på den diskusjon her, så vet de alle om noen i noen andre gjenger som har kjøpt sex, men ingen av mannfolka i akkurat deres gjeng selvfølgelig. Det er så utrolig naivt. Derfor sier jeg aldri at jeg er sikker på at mann min ikke har kjøpt sex eller ikke har vært utro. Så lenge en mann (eller kvinne) har hatt muligheten, så vet man aldri. Og muligheten har vel de fleste hatt...

Gjest Betal medisinene selv!
Skrevet

De som er så idioter at de kjøper sex bør i såfall kjøpe sine medisiner mot klamydia og hiv selv. Det er ikke riktig at samfunnet skal betale på desse som utnytter jenter på denne måten.

Gjest Sosial prostitusjon
Skrevet

Få seg et ligg på en anonym måte? Er da bare å ta seg en tur på byen.

Da kan det jo hende at den du lå med kjenner noen som har forbindelse med deg, slik at det kommer ut. Noen ganger skal en liksom ikke innrømme å ha ONS, eller iallefall ikke hvis en har dame/type.

mil1365380270
Skrevet

Man trenger da ikke kjøpe sex, har du aldri hørt om one night stands? Da plukker man opp noen en vil ha på byen og en som vil ha en selv og det er helt gratis.

Du sparer tid og du får akkurat det du vil ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...