Gå til innhold

Brannfakkel om prostitusjon

Gjest Spennende sosialfilosofi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sant nok.

Men alle har råd til de gateprostituerte. De koster rundt regna halvliteren om dagen.

Fytti heite! Min bekymring i en slik sammenheng, er faktisk ikke at min mann hadde vært utro med ei hore, men at han skulle 'få' et eller annet som han dermed ville overføre til meg. Men det er kanskje ingen horer som har sex uten kondom? Narkovraka tar vel ikke det så nøye, penger til neste sprøyte er vel viktigere.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Sofline

9

• favn

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man trenger da ikke kjøpe sex, har du aldri hørt om one night stands? Da plukker man opp noen en vil ha på byen og en som vil ha en selv og det er helt gratis.

Ons ved utroskap kan by på store problemer.

Faren for at noen finner ut om den prostituerte er vel tilnærmet lik 0.

Det er ikke tilfellet hvis du møter en ukjent jente på byen. Flere har opplevd at verden er fryktelig liten etter den slags.

Jeg antar de færreste prostituerte maser på sms og telefon etter ligget, noe et ONS fort kan finne på å gjøre, nok en ting som kan medføre store problemer for den som er utro.

Skrevet

Ja, dèt lurer jeg på også... Men mange av de prostituerte (her i landet i hvertfall) tror jeg har mange faste kunder.

I Danmark er det faktisk noen som mener funksjonshemmede, psykisk utviklingshemmede o.lign. bør få støtte fra sosialkontoret til å kjøpe sex.

Trøst deg med at 96% av par som har et godt sexliv ikke opplever utroskap.

Skrevet

Ja, dèt lurer jeg på også... Men mange av de prostituerte (her i landet i hvertfall) tror jeg har mange faste kunder.

I Danmark er det faktisk noen som mener funksjonshemmede, psykisk utviklingshemmede o.lign. bør få støtte fra sosialkontoret til å kjøpe sex.

Jada, men blant 50-60-åringer er det mange som ikke har et godt og regelmessig sexliv faktisk. I min omgangskrets iallefall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fytti heite! Min bekymring i en slik sammenheng, er faktisk ikke at min mann hadde vært utro med ei hore, men at han skulle 'få' et eller annet som han dermed ville overføre til meg. Men det er kanskje ingen horer som har sex uten kondom? Narkovraka tar vel ikke det så nøye, penger til neste sprøyte er vel viktigere.

Jeg vil anta de fleste bruker kondom.

Men hvis du leser i avisa ser du jo at de prostituerte selv klager over at mange menn ofte betaler ekstra for å unngå bruk av kondom, og at de norske prostituerte sliter med at de utenlandske ikke følger deres beskyttelsesvaner.

Det egentlig ganske sykt at noen kan finne på å feie over en prostituert uten kondom. Det er ille nok å feie over noen som nettopp har feid over 10 stykker om det ikke skal gjøres bart også. Herregud. Folk er ikke kloke. Utsetter sine bedre halvdeler for livsfare gjør de også.

mil1365380270
Skrevet

Jada, men blant 50-60-åringer er det mange som ikke har et godt og regelmessig sexliv faktisk. I min omgangskrets iallefall.

For ikke å snakke om småbarnsfamilier...

ShitDiddelyDo
Skrevet

96 %?

Jeg har lest en stor undersøkelse som sier at nesten 40 % av kvinner i parforhold er utro en eller annen gang i forholdet, mens 32 % av alle menn er det.

Skrevet

Nja, det går jo stort sett fredelig for seg, men det er ingen tvil om at mengden av utenlandske prostituerte og utenlandske tiggere har økt vannvittig det siste året.

De utenlandske tiggerne er også pågående, men det er ikke like plagsomt å ha en åpenbar tigger hengende over seg som det er å gå oppover Karl Johan med en åpenbar prostituert kvinne på nakken.

Men hva Texas angår: Det er flere år siden jeg har sett gjengbråk i sentrum eller følt meg truet av utenlandske slåsskjemper, og det er i hvert fall noe.

Jeg er glad jeg emigrerte fra en slik syndens pøl.

Men for å være litt alvorlig... det høres alldeles ikke bra ut med horder av tiggere, narkomane, fyll og prostituerte i gatene. Hvis mitt inntrykk av hva som formidles stemmer, dah...

Skrevet

De er på selveste Karl Johan også, ja. Og de skyr ingenting.

I høst gikk jeg og samboeren min nedover Karl Johan i 11-tiden på kvelden. Vi holdt ikke hverandre i hendene eller noe, men vi gikk jo sammen og snakket med hverandre. Da kom det er mørkhudet berte med miniskjørt og støvletter mot oss, tok ham i armen og sa 'Hellooo' med silkemyk stemme.

Ærlig talt, hva forventet hun at JEG skulle si? 'Bare gå og kos deg, du, kjære. Det fortjener du!'?

Kjæresten min og en kollega opplevde en gang at en jente ropte etter dem og løftet opp trøya. De løp vekk.

Skrevet

Godt spørsmål.

I og med at antall prosituerte bare øker må det jo være en ganske stort marked for det.

Jeg husker min eks fortalte meg at en god del av våre venner hadde kjøpt seg horer minst en gang (som regel i utlandet). Jeg fikk helt sjokk da dette er gutter/menn jeg har kjent i mange mange år og et par av dem er til og med tidligere ekser av meg. De er veldig ordentlige, fra overklassen med godt betalte jobber, i tillegg til at de har utseende med seg, og kan så og si få hvem de vil på byen, så_hvorfor_i all verden kjøper de seg heller en hore da???

Helt ubegripelig, det må være spenningen og at det liksom er tabu og kjøpe horer som er tennende..

Skrevet

Det er ikke tilfellet hvis du møter en ukjent jente på byen. Flere har opplevd at verden er fryktelig liten etter den slags.

Jeg antar de færreste prostituerte maser på sms og telefon etter ligget, noe et ONS fort kan finne på å gjøre, nok en ting som kan medføre store problemer for den som er utro.

Man kan jo la være med å gi telefonnummeret sitt til en ons.

Skrevet

96 %?

Jeg har lest en stor undersøkelse som sier at nesten 40 % av kvinner i parforhold er utro en eller annen gang i forholdet, mens 32 % av alle menn er det.

Ja, noe sånt som de tallene har jeg også hørt, men i de forholdene sexlivet er bra for begge parter, har jeg lest at kun 4% opplever utroskap. Dèt betyr selvsagt ikke at en av partene ikke kan ha vært utro i et tidligere forhold, eller at man ikke kan oppleve det senere hvis sexlivet stagnerer.

Men jeg synes da det er greit å vite at statistikken viser at har du et velfungerende sexliv, er det lite sannsynlig at du opplever utroskap.

Skrevet

Sikkert, men det finnes da også dem som har det...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er glad jeg emigrerte fra en slik syndens pøl.

Men for å være litt alvorlig... det høres alldeles ikke bra ut med horder av tiggere, narkomane, fyll og prostituerte i gatene. Hvis mitt inntrykk av hva som formidles stemmer, dah...

Nei, og det er jo ikke bra. Midt på tjukkeste Karl Johan også.

Noe må jo gjøres, men så lenge både tigging og prostitusjon er lovlig, er det fint lite man kan gjøre.

Gjest Persille
Skrevet

Det er mange koner som ikke tenner på mennene sine også da, så det er vel mange vant til. hehe... For hora er det jo i tillegg en jobb, så hun legger kanskje litt mer 'jobb' i det enn kona som kanskje bare ligger og kikker i taket?

Finnes det mannlige prostituerte forresten? Hvorfor skal ikke enslige kvinner få seg et ligg på en anonym måte?

Ja, det finnes mannlige prostituerte.

Jeg leste en artikkel i KK for lenge siden - der en mannlig prostituert var intervjuet. Han fremstilte det som svært lukerativt økonomisk og at han nøt stor respekt hos kundene sine - men prisen han betalte var jo manglende kjæreste etc, fordi det ikke kan kombineres.

Han reiste bare hjem til damer da, og hadde bare faste kunder.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Man kan jo la være med å gi telefonnummeret sitt til en ons.

Likevel kan det komme ut. Du kan møte jenta på byen en dag du går med din kjære, noen som kjenner henne vet hvem du er, også.

Faren er der, og det er den ikke med en prosituert.

Skrevet

Nei, og det er jo ikke bra. Midt på tjukkeste Karl Johan også.

Noe må jo gjøres, men så lenge både tigging og prostitusjon er lovlig, er det fint lite man kan gjøre.

Sørgelig for byen og bymiljøet. Hva sier og gjør 'man', dvs politi, byråd, andre?

Skrevet

Du sparer tid og du får akkurat det du vil ha.

akkurat det du vil ha? en uvillig utknullet kjerring?

Skrevet

Det ble skrevet noe om single jenter, ikke i parforhold. Man kan vel ha en ons uten å gi bort nummeret sitt?

Skrevet

Hvorfor kan de ikke heller prøve å gjøre noe med det da? Da kunne de jo fått sex gratis og ofte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...