Gå til innhold

Brannfakkel om prostitusjon

Gjest Spennende sosialfilosofi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den undersøkelsen skulle jeg gjerne likt å se.

"............................................."

Som sagt, så gjelder de 96% ikke-utro-forholdene kun dem som er fornøyde med sex-livet sitt. Hos dem som ikke er, er tallet et helt annet. De 96% gjaldt heller ikke for om hvorvidt de to partene hadde vært utro i et tidligere forhold.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

19

• Sofline

9

• favn

6

• flisa

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Som sagt, så gjelder de 96% ikke-utro-forholdene kun dem som er fornøyde med sex-livet sitt. Hos dem som ikke er, er tallet et helt annet. De 96% gjaldt heller ikke for om hvorvidt de to partene hadde vært utro i et tidligere forhold.

Joda, jeg skal ikke påstå at det ikke stemmer. Men jeg skulle likt å se undersøkelsen :-)

"..............................................."

Skrevet

Joda, jeg skal ikke påstå at det ikke stemmer. Men jeg skulle likt å se undersøkelsen :-)

"..............................................."

Jeg husker desverre ikke hvor jeg så den. Men jeg tror det var i VG, Dagbladet eller et eller annet damemagasin.

Samme undersøkelsen konkluderete også med at over halvparten (eller var det ennå mer...?) opplevde utroskap i løpet av livet, med ekser...

Skrevet

Det er mange koner som ikke tenner på mennene sine også da, så det er vel mange vant til. hehe... For hora er det jo i tillegg en jobb, så hun legger kanskje litt mer 'jobb' i det enn kona som kanskje bare ligger og kikker i taket?

Finnes det mannlige prostituerte forresten? Hvorfor skal ikke enslige kvinner få seg et ligg på en anonym måte?

Jeg kjenner en mann som har prostituert seg tidligere. Men det var ikke damer som betalte for ham...

Gjest xxxxxxxx
Skrevet

"De som ikke kjøpte og aktivt motarbeidet prostitusjon var de mennene vi møter med sykkeltilhenger med to barn kledd ullklær og flergangsbleier."

En glimrende beskrivelse av DOL-mammaenes menn. DOLs supermammaer kan altså ta det med ro i denne sammenheng.

den var god, fra ei som har fått smake dols-supermammaers vrede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...