flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 http://media.putfile.com/Sinking Jeg lover - ikke noe skremming - bare artig! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hehe! Hei - der var du jo! Jeg etterlyste deg nylig i tråden "Hvorfor så mange klikker på dol" her på åpent. Skrev veldig pent om deg også, akkurat som du fortjener :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hei - der var du jo! Jeg etterlyste deg nylig i tråden "Hvorfor så mange klikker på dol" her på åpent. Skrev veldig pent om deg også, akkurat som du fortjener :-) Jeg har lest - og svart. Det var da veldig rørende å lese så rosende omtalte av seg, da. Og du vet jo at det er gjensidig. Det er vel bare å avsløre (i denne tråden) at vi to er en kjempeklikk - til og med med navn: "Eastern sisters". :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har lest - og svart. Det var da veldig rørende å lese så rosende omtalte av seg, da. Og du vet jo at det er gjensidig. Det er vel bare å avsløre (i denne tråden) at vi to er en kjempeklikk - til og med med navn: "Eastern sisters". :-) "High five", Søss! Kjempeklem til deg! Men nå har vi skrytt så mye av hverandre at det vel holder for i dag? 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 "High five", Søss! Kjempeklem til deg! Men nå har vi skrytt så mye av hverandre at det vel holder for i dag? Ja. Over og ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.