Lillemus Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg tror jeg har et sår inne i det ene neseboret og det klør noe infernalsk!!! Jeg kan jo ikke sitte og klø meg i nesen heller, dessuten er det så sårt og ømt at det ikke er aktuellt uansett. ) Noen som har noen tips til noe som kan smøres på? Inne i nesen altså. 0 Siter
Gjest bacimycin Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg brukte Bacimycin salve til jentungen som hadde et sår i nesen. Det fungerte. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Mentolatum. (om det skrives slik da) Den bruker jeg av og til mot sår i nesen, og på meg så funker den bra. Selv om den er ganske sterk i lukt. 0 Siter
Gjest nosigns Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Aloe Vera Gel fra flaske eller rett fra planta. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Aloe Vera Gel fra flaske eller rett fra planta. Det var lurt! Nå har jeg alle de tre forslagene jeg har fått hjemme så jeg får prøve meg frem, akkurat nå klør det ikke. ) 0 Siter
tut og kjør Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Lypsyl på en q-tip er et vellykket forsøk fra min side Ellers må jeg si at Camphuratum er _mye_ bedre enn mentolatum 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.