Gå til innhold

Feilmelding på printeren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får feilmelding når jeg skal printe ut noe. "Ikke riktig fargapatron innstallert" mens det blinker rødt. Dette er bare tull, fordi jeg med sikkert het vet at det er riktig patron. For to dager siden printa jeg ut, og alt er i orden. Det er ikke fargene det er noe i veien med heller, for den er nesten ny. Jeg skal bare rpinte ut svart nå, men må likevel ha begge patronene i printeren (men det visste jeg fra før) for at den skal printe noe som helst. Jeg har tatt ut patronene og satt de i flere ganger nå for å være sikker på at de sitter normalt. Begynner å bli litt stressa nå! Det er en HP PSC 750

Hva kan det være?

Skrevet

Har du prøvd å restarte pc og printer?

Ja, får samme melding..

Skrevet

Ja, får samme melding..

Uff, da aner jeg ikke.

Men kan du ta med deg dokumentet til en kompis, en arbeidsplass el.lign., og få det skrevet ut?

Skrevet

Uff, da aner jeg ikke.

Men kan du ta med deg dokumentet til en kompis, en arbeidsplass el.lign., og få det skrevet ut?

Jada, jeg må ikke printe ut her hjemme heldigvis. Det er bare irriterende ;-)

Men takk for råd!

Skrevet

Jada, jeg må ikke printe ut her hjemme heldigvis. Det er bare irriterende ;-)

Men takk for råd!

Håper du finner en løsning.

Du er helt sikker på at blekkpatronene sitter riktig i?

Kanskje det kan hjelpe å laste ned/installere printer-driveren på nytt? ("programmet" som styrer printeren fra pc-en).

Skrevet

Håper du finner en løsning.

Du er helt sikker på at blekkpatronene sitter riktig i?

Kanskje det kan hjelpe å laste ned/installere printer-driveren på nytt? ("programmet" som styrer printeren fra pc-en).

Jeg skal forhøre meg med noen her etterpå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...