Gå til innhold

FU: "Svar til meg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden ang. klikker på DOL: Velg "svar til meg" og scroll nedover til det eldste svaret.

Hvilken dato ble det postet? Hos meg: 10 februar.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

4

• favn

4

• Gyda

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

14/2-2006 klokken 21:35)

Skrevet

18.januar. Jeg har hatt noen ukers velfortjent DOL-pause nemlig.

:)

Skrevet

9. februar, men jeg har ikke lagt inn noe særlig med nye innlegg i det siste.

Skrevet

GULP: 20/2 klokken 21:29

der slo du meg gitt - her var det 20/2 kl 14-ett-eller-annet.

Og fra Klara Q tror jeg...

Skrevet

16.2. kl 0857 - Et smilefjes fra KaVa.

Samme dag kl 0901 fra Lurulf som ett av mange i tråden der hun hetset brøytebilen.

Ellers en haug svar samme dag på innlegget mitt på Foreldre-småbarn der jeg skryter av sønnen min på 11 som hadde bakt fastelavensboller mens vi var på jobben. (Så fikk jeg lov til å skryte av det en gang til :-).)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samme dag kl 0901 fra Lurulf som ett av mange i tråden der hun hetset brøytebilen.

Ellers en haug svar samme dag på innlegget mitt på Foreldre-småbarn der jeg skryter av sønnen min på 11 som hadde bakt fastelavensboller mens vi var på jobben. (Så fikk jeg lov til å skryte av det en gang til :-).)

Så flink sønn du har da!

Den tråden om fastelavensboller har jeg gått glipp av, får skylde på at den var på Småbarn.

Skrevet

der slo du meg gitt - her var det 20/2 kl 14-ett-eller-annet.

Og fra Klara Q tror jeg...

fra frosken min...

Skrevet

Jeg skrøt av sønnen din i den tråden også, men gjør det gjerne igjen :o)

*litt misunnelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...