Gå til innhold

FU: "Svar til meg"

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• muriel

4

• favn

4

• Gyda

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du _egentlig_ spør om, bak denne datoen? *treg, sikkert*

Her: 19/2.

Skrevet

Jeg skrøt av sønnen din i den tråden også, men gjør det gjerne igjen :o)

*litt misunnelig*

Tusen takk igjen på hans vegne. Og han gjorde det jo en gang til, bare to dager etter. Den gangen ble det grove boller (uten krem, da.)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du _egentlig_ spør om, bak denne datoen? *treg, sikkert*

Her: 19/2.

Enkelte syns de får få eller ingen svar på sine innlegg.

Hvis du får få svar, vil datoen på eldste svar til meg være langt tilbake i tid.

Noen sikker måling er det jo ikke akkurat, kommer jo også an på hvor mye man skriver selv.

Med andre ord: mest av nysgjerrighet og for moro skyld :o)

Skrevet

Enkelte syns de får få eller ingen svar på sine innlegg.

Hvis du får få svar, vil datoen på eldste svar til meg være langt tilbake i tid.

Noen sikker måling er det jo ikke akkurat, kommer jo også an på hvor mye man skriver selv.

Med andre ord: mest av nysgjerrighet og for moro skyld :o)

Nå, sånn ja - men jeg får stort sett svar fra de samme seks-sju, så jeg ville ikke lagt så mye vekt på denne datoen.

Skrevet

Nå, sånn ja - men jeg får stort sett svar fra de samme seks-sju, så jeg ville ikke lagt så mye vekt på denne datoen.

Ja, he he, kjenner igjen det der!

Pluss at det har betydning om man plutselig ender opp med å "chatte" i en tråd, og slik var det for meg i går! ;-) Plutselig har man 10-12 svar fra en og samme person, og i går var det også med et for meg nytt nick, så hvis vi to nå har en klikk er den jammen fersk! ;-)

Skrevet

Ja, he he, kjenner igjen det der!

Pluss at det har betydning om man plutselig ender opp med å "chatte" i en tråd, og slik var det for meg i går! ;-) Plutselig har man 10-12 svar fra en og samme person, og i går var det også med et for meg nytt nick, så hvis vi to nå har en klikk er den jammen fersk! ;-)

Fader altså, er du her også?

;-))

Skrevet

Fader altså, er du her også?

;-))

"og morsans ånd svevde over forumene"

Skrevet

Så flink sønn du har da!

Den tråden om fastelavensboller har jeg gått glipp av, får skylde på at den var på Småbarn.

Den ligger der, så om det skulle være av interesse er det bare å lese. Men det var jo bare det da. Altså: SKRYT. (Og det har du jo fått vite om her nå. :-).)

Skrevet

9/3 2005 faktisk :)

Ja, men det er vel fordi du er her så sjelden for tida :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...