favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du _egentlig_ spør om, bak denne datoen? *treg, sikkert* Her: 19/2. 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg skrøt av sønnen din i den tråden også, men gjør det gjerne igjen ) *litt misunnelig* Tusen takk igjen på hans vegne. Og han gjorde det jo en gang til, bare to dager etter. Den gangen ble det grove boller (uten krem, da.) 0 Siter
muriel Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Jeg skjønner ikke helt hva du _egentlig_ spør om, bak denne datoen? *treg, sikkert* Her: 19/2. Enkelte syns de får få eller ingen svar på sine innlegg. Hvis du får få svar, vil datoen på eldste svar til meg være langt tilbake i tid. Noen sikker måling er det jo ikke akkurat, kommer jo også an på hvor mye man skriver selv. Med andre ord: mest av nysgjerrighet og for moro skyld ) 0 Siter
favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Enkelte syns de får få eller ingen svar på sine innlegg. Hvis du får få svar, vil datoen på eldste svar til meg være langt tilbake i tid. Noen sikker måling er det jo ikke akkurat, kommer jo også an på hvor mye man skriver selv. Med andre ord: mest av nysgjerrighet og for moro skyld ) Nå, sånn ja - men jeg får stort sett svar fra de samme seks-sju, så jeg ville ikke lagt så mye vekt på denne datoen. 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Nå, sånn ja - men jeg får stort sett svar fra de samme seks-sju, så jeg ville ikke lagt så mye vekt på denne datoen. Ja, he he, kjenner igjen det der! Pluss at det har betydning om man plutselig ender opp med å "chatte" i en tråd, og slik var det for meg i går! ;-) Plutselig har man 10-12 svar fra en og samme person, og i går var det også med et for meg nytt nick, så hvis vi to nå har en klikk er den jammen fersk! ;-) 0 Siter
favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ja, he he, kjenner igjen det der! Pluss at det har betydning om man plutselig ender opp med å "chatte" i en tråd, og slik var det for meg i går! ;-) Plutselig har man 10-12 svar fra en og samme person, og i går var det også med et for meg nytt nick, så hvis vi to nå har en klikk er den jammen fersk! ;-) Fader altså, er du her også? ;-)) 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Fader altså, er du her også? ;-)) "og morsans ånd svevde over forumene" 0 Siter
favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 "og morsans ånd svevde over forumene" :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Så flink sønn du har da! Den tråden om fastelavensboller har jeg gått glipp av, får skylde på at den var på Småbarn. Den ligger der, så om det skulle være av interesse er det bare å lese. Men det var jo bare det da. Altså: SKRYT. (Og det har du jo fått vite om her nå. :-).) 0 Siter
muriel Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 9/3 2005 faktisk Ja, men det er vel fordi du er her så sjelden for tida :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.