Gjest blue cucumber Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 nei, er det i det hele tatt noen som har sett dem? Eller går alle rundt og tror at de andre har sett dem , men ikke en selv? Blir litt som keiserens nye klær det der:) Ingen har sett dem, men alle vil være med på opptøyene 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har det vært mulig å unngå å se dem? De har jo etterhvert blitt trykket i de fleste aviser verden over, og i tillegg på internett på et utall av siter.... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 nei, er det i det hele tatt noen som har sett dem? Eller går alle rundt og tror at de andre har sett dem , men ikke en selv? Blir litt som keiserens nye klær det der:) Ingen har sett dem, men alle vil være med på opptøyene Det har ligget link til de tegningene på dol et par ganger, så derfor har jeg sett dem. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er klart jeg har sett dem. Trodde alle hadde sett dem nå. 0 Siter
favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Er det overhodet mulig å ikke ha fått med seg disse bildene? 0 Siter
flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 nei, er det i det hele tatt noen som har sett dem? Eller går alle rundt og tror at de andre har sett dem , men ikke en selv? Blir litt som keiserens nye klær det der:) Ingen har sett dem, men alle vil være med på opptøyene De har man jo sett overalt. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det har jeg. På nettet et sted... Før det tok helt av. 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ja, jeg har sett tegningene. Bl.a. via link som har blitt lagt ut her. 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har sett dem, og jeg synes særlig tegningen av det eselet som leier muhammed er ille. 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har sett dem, og jeg synes særlig tegningen av det eselet som leier muhammed er ille. Bildet av Muhammed som møter selvmordsbomberne når de ankommer himmelen med "STANS - vi har gått tomme for jomfruer" er råbra! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har sett noen av bildene ja! Har sett de via en link her på dol. 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Bildet av Muhammed som møter selvmordsbomberne når de ankommer himmelen med "STANS - vi har gått tomme for jomfruer" er råbra! Jo, men ingenting er vel så sårende og støtende som det eselbildet..... ;-) 0 Siter
gripp Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ok, da: http://www.faithfreedom.org/Gallery/28.htm 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jo, men ingenting er vel så sårende og støtende som det eselbildet..... ;-) Jeg husker det ikke helt, så derfor er det vanskelig for meg å si noe om akkurat det bildet. 0 Siter
gripp Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg husker det ikke helt, så derfor er det vanskelig for meg å si noe om akkurat det bildet. Også har vi vår alles: www.drawmohammed.com Men den er så utsatt for angrep og dessuten så populær at det ofte er tungt tilgjengelig. Siden er slik at alle kan legge inn sine egne variasjoner over mohammed. Og da sier det seg selv at det er mye å bli krenket over...muahahaha.. 0 Siter
favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har sett dem, og jeg synes særlig tegningen av det eselet som leier muhammed er ille. Det er en tegning der Muhammed leier et esel, er det den du tenker på? Og hvorfor er den ille? 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jo, men ingenting er vel så sårende og støtende som det eselbildet..... ;-) Nå så jeg eselbildet, og regner med at din kommentar var ironisk? Ikke akkurat noe spesielt sårende eller støtende med det bildet..... 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Også har vi vår alles: www.drawmohammed.com Men den er så utsatt for angrep og dessuten så populær at det ofte er tungt tilgjengelig. Siden er slik at alle kan legge inn sine egne variasjoner over mohammed. Og da sier det seg selv at det er mye å bli krenket over...muahahaha.. Har vært innom den for litt tid tilbake. Mye kreativt og morsomt der:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.