Gå til innhold

Har du sett bildene av muhammed?

Anbefalte innlegg

Gjest blue cucumber
Skrevet

nei, er det i det hele tatt noen som har sett dem? Eller går alle rundt og tror at de andre har sett dem , men ikke en selv?

Blir litt som keiserens nye klær det der:)

Ingen har sett dem, men alle vil være med på opptøyene

Skrevet

Har det vært mulig å unngå å se dem?

De har jo etterhvert blitt trykket i de fleste aviser verden over, og i tillegg på internett på et utall av siter....

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

nei, er det i det hele tatt noen som har sett dem? Eller går alle rundt og tror at de andre har sett dem , men ikke en selv?

Det har ligget link til de tegningene på dol et par ganger, så derfor har jeg sett dem.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er klart jeg har sett dem.

Trodde alle hadde sett dem nå.

Skrevet

Er det overhodet mulig å ikke ha fått med seg disse bildene?

Skrevet

De har man jo sett overalt.

Skrevet

Ja, jeg har sett tegningene.

Bl.a. via link som har blitt lagt ut her.

Skrevet

Har sett dem, og jeg synes særlig tegningen av det eselet som leier muhammed er ille.

Skrevet

Har sett dem, og jeg synes særlig tegningen av det eselet som leier muhammed er ille.

Bildet av Muhammed som møter selvmordsbomberne når de ankommer himmelen med "STANS - vi har gått tomme for jomfruer" er råbra!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Har sett noen av bildene ja!

Har sett de via en link her på dol.

Skrevet

Bildet av Muhammed som møter selvmordsbomberne når de ankommer himmelen med "STANS - vi har gått tomme for jomfruer" er råbra!

Jo, men ingenting er vel så sårende og støtende som det eselbildet..... ;-)

Skrevet

Jeg husker det ikke helt, så derfor er det vanskelig for meg å si noe om akkurat det bildet.

Skrevet

Jeg husker det ikke helt, så derfor er det vanskelig for meg å si noe om akkurat det bildet.

Også har vi vår alles:

www.drawmohammed.com

Men den er så utsatt for angrep og dessuten så populær at det ofte er tungt tilgjengelig.

Siden er slik at alle kan legge inn sine egne variasjoner over mohammed. Og da sier det seg selv at det er mye å bli krenket over...muahahaha..

Skrevet

Det er en tegning der Muhammed leier et esel, er det den du tenker på? Og hvorfor er den ille?

Skrevet

Nå så jeg eselbildet, og regner med at din kommentar var ironisk?

Ikke akkurat noe spesielt sårende eller støtende med det bildet.....

Skrevet

Også har vi vår alles:

www.drawmohammed.com

Men den er så utsatt for angrep og dessuten så populær at det ofte er tungt tilgjengelig.

Siden er slik at alle kan legge inn sine egne variasjoner over mohammed. Og da sier det seg selv at det er mye å bli krenket over...muahahaha..

Har vært innom den for litt tid tilbake.

Mye kreativt og morsomt der:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...