morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er en tegning der Muhammed leier et esel, er det den du tenker på? Og hvorfor er den ille? Det er jo når man ser dette bildet at man virkelig skjønner hvorfor islamistene tok av i sitt hat mot Vesten.... ;-) . . . . . . . . . . . . . . . . ..............not! ;-) 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er jo når man ser dette bildet at man virkelig skjønner hvorfor islamistene tok av i sitt hat mot Vesten.... ;-) . . . . . . . . . . . . . . . . ..............not! ;-) Da tolket jeg deg rett:-) 0 Siter
favn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er jo når man ser dette bildet at man virkelig skjønner hvorfor islamistene tok av i sitt hat mot Vesten.... ;-) . . . . . . . . . . . . . . . . ..............not! ;-) Ok, jeg tog'an 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Nå så jeg eselbildet, og regner med at din kommentar var ironisk? Ikke akkurat noe spesielt sårende eller støtende med det bildet..... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Da tolket jeg deg rett:-) OG jeg må understreke: Faktirenes orden var ikke likegyldig i det første innlegget! ;-) (hvem leier hvem osv) Det er slike små ting som gir meg gledetr i en traurig hverdag! *sukk* 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Joda, men jeg har ikke giddet å se på alle. Det er ikke så intressant som reaksjonene. Men muslimene selv har jo fokusert så mye på det at de oppnår akkurat det motsatte av det som er meningen. Eller jeg er vel også i tvil om hva de egentlig har oppnådd. Å bli forbannet for en fleip er liksom generelt ikke egnet til å inngi respekt heller. 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Bildet av Muhammed som møter selvmordsbomberne når de ankommer himmelen med "STANS - vi har gått tomme for jomfruer" er råbra! HELT enig! Det var akkurat det som festa seg best hos meg også. Det lo jeg høyt av. Råbra! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 OG jeg må understreke: Faktirenes orden var ikke likegyldig i det første innlegget! ;-) (hvem leier hvem osv) Det er slike små ting som gir meg gledetr i en traurig hverdag! *sukk* :-) 0 Siter
flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er jo når man ser dette bildet at man virkelig skjønner hvorfor islamistene tok av i sitt hat mot Vesten.... ;-) . . . . . . . . . . . . . . . . ..............not! ;-) http://www.faithfreedom.org/Gallery/Mo_Cartoons.jpg ja den er jo grotesk!!!! hehe 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har sett noen av bildene ja! Har sett de via en link her på dol. Samme her... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.