Gå til innhold

Goodbye til alle sammen :(

Anbefalte innlegg

Gjest Luiza
Skrevet

unnskyld meg, det var ikke mening å misbruker forum, LAILA.

Forresten, hvorfor

de andre jenter skrive slik personlig innleg med bare "masse klems til

deg" osv... og vi kan ikke skrive et kort innlegget som dette?

Føreloping, det går ikke an å snakke om NOE SOM HELST her på

forum, og det plager veldig, livet av en som har SF har så mange reglers

så mange forbude ting, og her som man "TROR" at det kunne være et

sted for folk med sf møttes og dele erfæring, det funker ikke sånn.

For alle dere på forum, vet at dere kommer sikkert ikke til å savne meg,

mine komentarer osv, men jeg tror det er på tid at jeg forsvinner, gidder

ikke lenger å få kjeft, til og med på DOL!!! Hvis noen vil skrive til meg, om

noe som de lurer på, mail meg på: [email protected]

veldig lei seg,

Gjest webmaster
Skrevet

"Føreloping, det går ikke an å snakke om NOE SOM HELST her på forum, og det plager veldig, livet av en som har SF har så mange reglers så mange forbude ting, og her som man "TROR" at det kunne være et sted for folk med sf møttes og dele erfæring, det funker ikke sånn. "

Joda, det er det forumet er ment til. Men det skal skje på et grunnlag som har en positiv virkning, ikke som drar en videre ned i sykdommen og sykelige handlinger. Det er altså ikke meningen at man skal bli sykere av å ferdes her, men derimot få støtte, råd og hjelp til å bli _friskere_.

Det er imidlertid ikke alle innleggene dere skriver som er av en slik karakter, og derfor blir de fjernet så langt vi kommer over dem. Innlegg som oppfattes å være mer til skade enn til hjelp er derfor ikke ønsket her.

Det er viktig å tenke litt på hvordan innlegget en skriver kan oppfattes av de(n) som leser det. Ord kan leses på mange måter og meningen kan misforståes.

Skrevet

"Føreloping, det går ikke an å snakke om NOE SOM HELST her på forum, og det plager veldig, livet av en som har SF har så mange reglers så mange forbude ting, og her som man "TROR" at det kunne være et sted for folk med sf møttes og dele erfæring, det funker ikke sånn. "

Joda, det er det forumet er ment til. Men det skal skje på et grunnlag som har en positiv virkning, ikke som drar en videre ned i sykdommen og sykelige handlinger. Det er altså ikke meningen at man skal bli sykere av å ferdes her, men derimot få støtte, råd og hjelp til å bli _friskere_.

Det er imidlertid ikke alle innleggene dere skriver som er av en slik karakter, og derfor blir de fjernet så langt vi kommer over dem. Innlegg som oppfattes å være mer til skade enn til hjelp er derfor ikke ønsket her.

Det er viktig å tenke litt på hvordan innlegget en skriver kan oppfattes av de(n) som leser det. Ord kan leses på mange måter og meningen kan misforståes.

Ja, men jeg klager ikke om noe innleget mit som ble fjernet, snakker om det som legen mente om "privat meldinger".

alikevel, gidder ikke å prate med deg.

Jeg var en av de få som prøvde å støtte mange andre med erfæringsinblikket fra mitt eget sf, jeg skrev aldri noe ødellegende til noe, du burde kanskje lese mine innleget siden begynnelsen jeg har vært på dette forum, før du sier at jeg er en som skriker "hjelp jeg vil slanker meg, eller vil dø ok?"

takk for oppmuntrede ord,

ja, jeg heller gå på noen Pro-anorexia forum i istedefor, hvis mine komentærer hjelper ikke noen å bli friskere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...