Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål, jeg vet det, men saken er at jeg bruker tynne bh-er (soft secret fra Triumph), og når jeg går i vanlige bomullstopper og t-skjorter, så synes altså brystvortene ganske godt. (Ikke fargen selvsagt). Bør jeg kanskje begynne å bruke forede bh-er? Jeg tenker litt på om det ser litt usømmelig ut slik det er nå, og at folk synes det er ubehagelig. Jeg er 36, er slank og fin, og brystene er fine og jevne, og peker rett vei. Hva mener andre jenter, ser det "ekkelt" ut?

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ser vel ikke ekkelt ut, men jeg liker ikke å gå til sånn. Det skader da ikke å prøve å skjule dem antar jeg.

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med brystvorter som synes så lenge antrekket ellers er normalt.

Men kler man seg voldsomt utfordrende synes jeg synlige brystvorter blir i overkant.

Skrevet

Som mann kan jeg bare si at noe avhengig av antrekket ellers, kan det være litt "frekt og sexy" - men helt uten å være ekkelt eller usømmelig.

Skrevet

Nei syns ikke det er "ekkelt"

Vi kvinner er nå skapt med brystvorter, så vist du føler deg vel med det er vel ikke det noe hindring?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Som hannkjønn må jeg bare få si at synlige brystvorter er faen så lekkert!

Skrevet

Nei, men det kan bli for tydelig, og da er det ikke så pent.

En mann oppfant en BH som forhindret at bryster duvet og brystvorter brøt igjennom i kaldt vær. Vi menna tok han med utenfor og ga han en skikkelig omgang juling.

Skrevet

Så sant de ikke er plassert på undersiden av puppene da - på vei mot navnlen...

Gjest puppobert
Skrevet

Er det virkelig det alltid? Er det ikke like pent å bare se et par velformede bryster under en genser uten at vortene peker ut? Det kan jo tyde på at vortene er veldig store, noe jeg med skrekk har observert i garderober... Det er ikke pent synes jeg.

Skrevet

Joda, jeg har forstått det, men jeg kan jo ikke bare omgås mannfolk :-) Det er jo sånn at både "kolleger og svigermor" også kan se dem..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det virkelig det alltid? Er det ikke like pent å bare se et par velformede bryster under en genser uten at vortene peker ut? Det kan jo tyde på at vortene er veldig store, noe jeg med skrekk har observert i garderober... Det er ikke pent synes jeg.

Nei, pene bryster uten synlige brystvorter er kjedelige. Seriøst.

Mulig jeg har en brystvortefetish også. :)

Gjest puppobert
Skrevet

Nei, men det kan bli for tydelig, og da er det ikke så pent.

En mann oppfant en BH som forhindret at bryster duvet og brystvorter brøt igjennom i kaldt vær. Vi menna tok han med utenfor og ga han en skikkelig omgang juling.

Tror dere skal takke ham egentlig, for de fleste pupper som synes gjennom klær trenger virkelig sårt den støtten for at de ikke skal synes ved beltelinningen i stedet. De fleste pupper av litt størrelse er ikke noe vakkert syn uten oppstropping. Hvertfall hvis de er vant til å humpe rundt til vanlig...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så sant de ikke er plassert på undersiden av puppene da - på vei mot navnlen...

Ja... Altså...

Går det an?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Joda, jeg har forstått det, men jeg kan jo ikke bare omgås mannfolk :-) Det er jo sånn at både "kolleger og svigermor" også kan se dem..

Ja, det er jo forsåvidt sant.

Sånn sett er det kvinner du søker svar fra. Ikke meg. :)

Skrevet

Ja... Altså...

Går det an?

Les: hengepupper, hvor vorta også er på vei nedover.

Da er det ikke så fint når vorta syns.

Skrevet

Ser du konturene av menns kjønssorgan i en badebukse?

Er det stygt?

Gjest puppobert
Skrevet

Nei, pene bryster uten synlige brystvorter er kjedelige. Seriøst.

Mulig jeg har en brystvortefetish også. :)

Det skulle ikke forundre meg, men serisøt, de fleste har da ikke brystvorter som står ut når de ikke fryser eller er kåte ;) Er det kanskje derfor du liker det fordi du tror de er kåte -på deg? ;P

Skrevet

Tror dere skal takke ham egentlig, for de fleste pupper som synes gjennom klær trenger virkelig sårt den støtten for at de ikke skal synes ved beltelinningen i stedet. De fleste pupper av litt størrelse er ikke noe vakkert syn uten oppstropping. Hvertfall hvis de er vant til å humpe rundt til vanlig...

Hehe.

Det var nok bare en spøk :-) Tenk å ta fra menna de små gleder i livet.

Du har rett, selv om jeg ikke tenker så mye på det. Det spiller ingen rolle for meg, en stram BH er greit. Jeg blir noen ganger distrhert av kvinner som er utfordrende kledd. Jeg uttrykte for noen år siden min misnøye med ei dames påkledning, da jeg mente det ikke tok seg ut for bedriftens ansikt utad. Synlige brystvorter er en ting, men synlige tangatruser og lårkort er enda mer useriøst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Les: hengepupper, hvor vorta også er på vei nedover.

Da er det ikke så fint når vorta syns.

Nei, det har du nok rett i. Sånn sett er det godt vi har bh-en.

Jeg får gjøre om svaret mitt:

Det er fint med vorter i fri dressur når brystene ikke er spesielt store.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...