Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har du nok rett i. Sånn sett er det godt vi har bh-en.

Jeg får gjøre om svaret mitt:

Det er fint med vorter i fri dressur når brystene ikke er spesielt store.

:o)

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest puppobert
Skrevet

Hehe.

Det var nok bare en spøk :-) Tenk å ta fra menna de små gleder i livet.

Du har rett, selv om jeg ikke tenker så mye på det. Det spiller ingen rolle for meg, en stram BH er greit. Jeg blir noen ganger distrhert av kvinner som er utfordrende kledd. Jeg uttrykte for noen år siden min misnøye med ei dames påkledning, da jeg mente det ikke tok seg ut for bedriftens ansikt utad. Synlige brystvorter er en ting, men synlige tangatruser og lårkort er enda mer useriøst.

Ja, har man en seriøs jobb hvor man jobber med kunder så skal ikke noe slikt synes spør du meg, det blir litt for "horete".

Skrevet

Ekkelt er ikke riktige ordet, men det kan se nokså vulgært ut, synes

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skulle ikke forundre meg, men serisøt, de fleste har da ikke brystvorter som står ut når de ikke fryser eller er kåte ;) Er det kanskje derfor du liker det fordi du tror de er kåte -på deg? ;P

Nei, jeg tror ikke de er kåte på meg.

Men fint er det likevel, forutsatt at brystene ikke henger og de generelt ser ganske artige ut.

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg, men serisøt, de fleste har da ikke brystvorter som står ut når de ikke fryser eller er kåte ;) Er det kanskje derfor du liker det fordi du tror de er kåte -på deg? ;P

Joooda jeg har! Mine brystvorter står nesten alltid ut, og jeg er ikke kåt absolutt hele tiden (men mye av tiden ;))

Skrevet

Ekkelt er ikke riktige ordet, men det kan se nokså vulgært ut, synes

Hva?

Gjemmer du brystvortene dine???

Ikke vær så kjedelig "ordentlig" dah....:-)

Gjest puppobert
Skrevet

Joooda jeg har! Mine brystvorter står nesten alltid ut, og jeg er ikke kåt absolutt hele tiden (men mye av tiden ;))

Gjør de det? Er de sånne svære lange? Har ei venninne som har kronisk utstående brystvorter, og de er "lange", selve vorta stikker 2-3 cm ut, ser rart ut..

Skrevet

Hva?

Gjemmer du brystvortene dine???

Ikke vær så kjedelig "ordentlig" dah....:-)

Jeg forsto det slik at dette handler om jobbantrekk, men kan selvsagt ta feil. På sommerlig fritid kan man selvsagt slippe seg mer løs.

Skrevet

Joda, jeg har forstått det, men jeg kan jo ikke bare omgås mannfolk :-) Det er jo sånn at både "kolleger og svigermor" også kan se dem..

Jeg synes ikke det er stygt, men det kan rett og slett være litt i overkant distraherende - også for andre kvinner. ;o)

Skrevet

De fleste som har ammet, har mer definerte bringebær enn tidligere. Det vet du vel?

Gjest puppobert
Skrevet

Jeg synes ikke det er stygt, men det kan rett og slett være litt i overkant distraherende - også for andre kvinner. ;o)

Æsj, så kvalmt, glaner du på damers pupper?

Gjest puppobert
Skrevet

De fleste som har ammet, har mer definerte bringebær enn tidligere. Det vet du vel?

Nei, kan ikke se at det nødvendigvis stemmer med mine venninner. Hun jeg snakka om har ikke ammet...

Skrevet

Gjør de det? Er de sånne svære lange? Har ei venninne som har kronisk utstående brystvorter, og de er "lange", selve vorta stikker 2-3 cm ut, ser rart ut..

hehe nei jeg har ikke kroniske utstående brystvorter, dessuten er de ikke store.

Gjest For lang
Skrevet

Æsj..

Gjest puppobert
Skrevet

hehe nei jeg har ikke kroniske utstående brystvorter, dessuten er de ikke store.

hehe..ok:)

Skrevet

Nei, kan ikke se at det nødvendigvis stemmer med mine venninner. Hun jeg snakka om har ikke ammet...

Hvis statistikken din begrenser seg til én kvinne, er det vel litt tynt grunnlag å uttale seg såpass bastant om dette på.

Det er nok slik som jeg sier.

Skrevet

Ja, har man en seriøs jobb hvor man jobber med kunder så skal ikke noe slikt synes spør du meg, det blir litt for "horete".

Jeg tenkte rent foretningsmessig, da det tar oppmerksomheten vekk fra det vi skal oppnå. De eldre blir nok ikke så distrahert, mer irriterte. De unge syns det er veldig kult med spreke damer.

En flott mann kan også distrahere og vippe av kvinner, og det vet mange som driver f eks internasjonal bisniss, de leier inn modeller. Selv eldre kvinner fniser som unge jomfruer når modellene smiler og flørter :-)

Skrevet

Jeg har visst en slik bh jeg også - den er behagelig - og har ikke tenkt på det med vortene- helt til fjortissen min sa en dag;" Du mamma, når han "poden" kommer på besøk i helga - kan ikke du da værsåsnill ikke bruke den bh'en som vi kan se du fryser i"

GURIMALLA! :)

Skrevet

Det er vel ikke uten grunn at man har funnet opp det som kalles "t-skjorte-bh"? ;-)

Skrevet

Nei, men det kan bli for tydelig, og da er det ikke så pent.

En mann oppfant en BH som forhindret at bryster duvet og brystvorter brøt igjennom i kaldt vær. Vi menna tok han med utenfor og ga han en skikkelig omgang juling.

HEHE!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...