Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere skal takke ham egentlig, for de fleste pupper som synes gjennom klær trenger virkelig sårt den støtten for at de ikke skal synes ved beltelinningen i stedet. De fleste pupper av litt størrelse er ikke noe vakkert syn uten oppstropping. Hvertfall hvis de er vant til å humpe rundt til vanlig...

mine så

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Æsj, så kvalmt, glaner du på damers pupper?

Gjør ikke du? Siden du har lagt merke til din vennines pupper? ;)

Skrevet

Ekkelt er det vel ikke, iallefall ikke om det syns at du faktisk har på deg bh.

Noe jeg derimot syns er ekkelt, er jenter som går uten bh til daglig slik at alt syns gjennom klærne. Det er _ikke_ pent.

Men pene pupper med en antydning til brystvorter kan til og med være pent, det kommer ganske an på antrekket, som flere sier under her.

Skrevet

Det er vel ikke uten grunn at man har funnet opp det som kalles "t-skjorte-bh"? ;-)

(hva er det?)

Gjest puppobert
Skrevet

Hvis statistikken din begrenser seg til én kvinne, er det vel litt tynt grunnlag å uttale seg såpass bastant om dette på.

Det er nok slik som jeg sier.

Nei, det er fler jeg har sett uten klær, ganske mange faktisk, i diverse garderober.

Men du har selvsagt rett, det er nok slik for alle, og mine venner er vanskapte...

Gjest puppobert
Skrevet

Jeg tenkte rent foretningsmessig, da det tar oppmerksomheten vekk fra det vi skal oppnå. De eldre blir nok ikke så distrahert, mer irriterte. De unge syns det er veldig kult med spreke damer.

En flott mann kan også distrahere og vippe av kvinner, og det vet mange som driver f eks internasjonal bisniss, de leier inn modeller. Selv eldre kvinner fniser som unge jomfruer når modellene smiler og flørter :-)

Kan man ikke være sprek uten å være vulgær mener du?

Modeller og forretnigsgreier hører vel neppe sammen?

Skrevet

*high five*

Skrevet

hehe, dette ble jo litt morsomt. Jeg har pene bryster både med og uten klær, så det er ikke det som er problemet, og gutta vier dem en del oppmerksomhet ser jeg. De er så behagelige disse bhene, så jeg har ikke helt tenkt på at de er litt avslørende før nå. Jeg er ellers kledd sømmelig, olabukse og vanlige topper, og jeg er ikke en utfordrende type, mer litt "søt" (av type altså). Konklusjonen min blir at jeg sporenstreks skal ut og kjøpe "tjukke" bh-er, den dag i dag!! :-)

Skrevet

Jeg tenkte rent foretningsmessig, da det tar oppmerksomheten vekk fra det vi skal oppnå. De eldre blir nok ikke så distrahert, mer irriterte. De unge syns det er veldig kult med spreke damer.

En flott mann kan også distrahere og vippe av kvinner, og det vet mange som driver f eks internasjonal bisniss, de leier inn modeller. Selv eldre kvinner fniser som unge jomfruer når modellene smiler og flørter :-)

Jeg var i jobbintervju en gang med en mann som var så pen at jeg rødmet. Det er vemmelig! hehe

Skrevet

Hjelp, det har jeg aldri tenkt over en gang! Så her har jeg nok tuslet rundt med mine svære pupper og utstående brystvorter og medført kvalme og ubehag hos andre. :-)

Nei vet du hva, jeg syns ikke det er stygt om brystvortene synes. Jeg syns det er mye verre å polstre puppene i håp om at vortene ikke skal synes. Brystvorter er en naturlig del av kroppen, både på kvinner og menn. Det er mange menn som har synlige brystvorter gjennom f.eks. tynne gensere eller t-skjorter også.

Skrevet

(hva er det?)

de har helt flate sømmer og holder alt pent på plass - jeg syns de er vakre.

Skrevet

Les: hengepupper, hvor vorta også er på vei nedover.

Da er det ikke så fint når vorta syns.

Vrengte bukselommer :-D

Gjest puppobert
Skrevet

Vanskelig å unngå å ha sett dem da, siden vi er ofte nakne sammen i garderoben på svømmehallen og i garderober ellers. Men jeg glaner ikke på puppene til andre nei, hvertfall ikke fordi jeg liker å se på dem, slik det virket som var tilfellet her. Mer at man jo legger merke til ting rundt seg. Kunne aldri blitt diostrahert av en pupp, om den ikke var helt naken på helt feil sted da..

Skrevet

de har helt flate sømmer og holder alt pent på plass - jeg syns de er vakre.

Flate sømmer? Innvi meg, er ikke alle sømmer flate?

Skrevet

Jeg forsto det slik at dette handler om jobbantrekk, men kan selvsagt ta feil. På sommerlig fritid kan man selvsagt slippe seg mer løs.

Jeg ser forskjellene her.

Dog setter jeg pris på at mine kvinnlige kollegaer også slår seg litt løs i antrekket på jobben.

Men det er jo bare min personlige mening.

ps: de klager av og til over manglende sexpress her også, så jeg har ingen dårlig samvittighet:-)

Skrevet

he-he....

Skrevet

Æsj, så kvalmt, glaner du på damers pupper?

Du har en liten, ensporet hjerne som leser innlegget på den måten.

Hvor ofte prøver du å vaske av deg skyldfølelse, du som bruker uttrykk som "horete" og har pupp i nicket ditt? ;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...