Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Gjest puppobert
Skrevet

Hjelp, det har jeg aldri tenkt over en gang! Så her har jeg nok tuslet rundt med mine svære pupper og utstående brystvorter og medført kvalme og ubehag hos andre. :-)

Nei vet du hva, jeg syns ikke det er stygt om brystvortene synes. Jeg syns det er mye verre å polstre puppene i håp om at vortene ikke skal synes. Brystvorter er en naturlig del av kroppen, både på kvinner og menn. Det er mange menn som har synlige brystvorter gjennom f.eks. tynne gensere eller t-skjorter også.

Det ser jo litt vulgært ut da, mange kvinner spiller jo på dette, kler seg så de skal synes og håper de får oppmerksomhet av det, det blir litt "horete". En annen ting er at for meg høres det rart ut at vortene automatisk synes, det gjør de ikke hos meg, ikke hvis jeg ikke fryser veldig.

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det er fler jeg har sett uten klær, ganske mange faktisk, i diverse garderober.

Men du har selvsagt rett, det er nok slik for alle, og mine venner er vanskapte...

Åja.

Skrevet

Kan man ikke være sprek uten å være vulgær mener du?

Modeller og forretnigsgreier hører vel neppe sammen?

Høh.

Jeg var på en møbelmesse hvor det gikk minst 10 modeller rundt i nettingstrømper, lårkort og dyp utringning. Jeg mistenkte noen menn for å være utplassert også, da de bare henviste videre til andre hele tida, og bevisst bare smilte til alle damene.

Jeg tror det må føre til rivaliseringsfølelser også? Damer er i hvert fall ikke begeistret for andre penere damer. Noen ble ganske sure :-)

Skrevet

Les: hengepupper, hvor vorta også er på vei nedover.

Da er det ikke så fint når vorta syns.

Britney Spears har en lei tendens til å gå uten bh, og der ser det ut til at vortene henger på undersiden. Ikke så veldig flatterende nei :-)

Gjest puppobert
Skrevet

Du har en liten, ensporet hjerne som leser innlegget på den måten.

Hvor ofte prøver du å vaske av deg skyldfølelse, du som bruker uttrykk som "horete" og har pupp i nicket ditt? ;oP

Skyldfølelse? Hva våser du om? Det ser litt vulgært eller horete om du vil ut når man med vilje bruker puppene som blikkfang.

Og det at jeg synes kvinner som sikler på kvinner er kvalmt må da være lov?

Skrevet

Skyldfølelse? Hva våser du om? Det ser litt vulgært eller horete om du vil ut når man med vilje bruker puppene som blikkfang.

Og det at jeg synes kvinner som sikler på kvinner er kvalmt må da være lov?

Hvor leste du at jeg sikler?

Er ordet "distraherende" litt for vanskelig for deg?

Lips1365380508
Skrevet

Flate sømmer? Innvi meg, er ikke alle sømmer flate?

Flisa ville kanskje si at t-skjorte bh-er ikke har sømmer _foran_, bare på siden. Slik at du ikke kan se de når du bruker tynne topper. Da kan det nesten se ut som om du ikke har bh,men har en naturlig overgang, og brystvortene syns ikke. Hvis du går på Lindex og Cubus f.eks, så står det "t-shirt bra" på noen av bh-ene.

Skrevet

Det ser jo litt vulgært ut da, mange kvinner spiller jo på dette, kler seg så de skal synes og håper de får oppmerksomhet av det, det blir litt "horete". En annen ting er at for meg høres det rart ut at vortene automatisk synes, det gjør de ikke hos meg, ikke hvis jeg ikke fryser veldig.

Jeg tør å påstå at jeg ikke ser det minste vulgær ut, så spørsmålet er mer om det blir "påtrengende". Mine bryster er litt struttende, iallfall nok til at man fint kan fortelle nøyaktig hvor brystvortene finnes. Og skulle jeg fryse litt, så blir de enda tydeligere..

Gjest puppobert
Skrevet

Høh.

Jeg var på en møbelmesse hvor det gikk minst 10 modeller rundt i nettingstrømper, lårkort og dyp utringning. Jeg mistenkte noen menn for å være utplassert også, da de bare henviste videre til andre hele tida, og bevisst bare smilte til alle damene.

Jeg tror det må føre til rivaliseringsfølelser også? Damer er i hvert fall ikke begeistret for andre penere damer. Noen ble ganske sure :-)

Eh.. nå ser ikke jeg på sånne messer hvor de leier inn letkledde damer som seriøs forrteningsvirksomhet da. Tar de ikke bare bort fouks på varene sine da? Det må da være dumt...

Skrevet

Hos meg syns nok brystvortene mer enn de ikke syns, for å si det sånn. Ikke for at de er spesielt store eller noe, men de bare stikker litt ut. Har i grunnen alltid gjort det, så jeg har ikke tenkt over det.

Siden jeg også har store pupper er det utenkelig å bruke forede BH-er. Både fordi det ikke finnes som F-cup, og fordi puppene da ville se enda større ut. Så får nå bare brystvortene synes, da. :-)

Skrevet

Flate, innsunkne... men husk at inni er vi like!

;-)

Skrevet

Jeg tør å påstå at jeg ikke ser det minste vulgær ut, så spørsmålet er mer om det blir "påtrengende". Mine bryster er litt struttende, iallfall nok til at man fint kan fortelle nøyaktig hvor brystvortene finnes. Og skulle jeg fryse litt, så blir de enda tydeligere..

Enig i det, ikke vulgært, bare eventuelt påtrengende. Kanskje noen blir distrahert. Men ikke vulgært!

Gjest puppobert
Skrevet

Hvor leste du at jeg sikler?

Er ordet "distraherende" litt for vanskelig for deg?

Når du skriver at du blir distrahert av pupper med en blunkende smiley så går jeg ikke utifra vi snakker distrahert i betydning, kvalmende, misunnelig eller noe negativt, men det at du liker det du så.

Hvilken del er for vanskelig for deg??

Gjest puppobert
Skrevet

Folk er neppe den beste til selv å bedømme om de ser vulgære ut...

Skrevet

Eh.. nå ser ikke jeg på sånne messer hvor de leier inn letkledde damer som seriøs forrteningsvirksomhet da. Tar de ikke bare bort fouks på varene sine da? Det må da være dumt...

Jeg var på en annen slags messe, eller kanskje jeg skulle kalle det en event, vet ikke helt jeg. Målgruppen (de inviterte) var utelukkende kvinner i alderen 25-40, og alle "vertene" var pent antrukne menn med dress og rosa skjorter og den stilen. Og de var så utrolig sjarmerende og serverte champagne og greier....

Klart det spilles på mer enn selve produktet når man markedsfører! :-)

Skrevet

Folk er neppe den beste til selv å bedømme om de ser vulgære ut...

Jeg syns ikke gomle ser vulgær ut! :-) Kanskje bare du som syns det? Har ikke registrert noen andre i tråden som syns det er vulgært.

Skrevet

de har helt flate sømmer og holder alt pent på plass - jeg syns de er vakre.

Og så kan man jo "toppa heila driden" med å putte en liten ert inn i stoffet midt foran på hver pupp!

Da får du BÅDE pupper med pen fasong OG synlige "vorter"!

*tjohoooo*

Skrevet

Nei, det er fler jeg har sett uten klær, ganske mange faktisk, i diverse garderober.

Men du har selvsagt rett, det er nok slik for alle, og mine venner er vanskapte...

En dårlig dag i dag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...