Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh.. nå ser ikke jeg på sånne messer hvor de leier inn letkledde damer som seriøs forrteningsvirksomhet da. Tar de ikke bare bort fouks på varene sine da? Det må da være dumt...

Jeg tror heller ikke det er lurt.

Jeg går ikke dit for å se på modeller, jeg og mange andre ble irritert.

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Hjelp, det har jeg aldri tenkt over en gang! Så her har jeg nok tuslet rundt med mine svære pupper og utstående brystvorter og medført kvalme og ubehag hos andre. :-)

Nei vet du hva, jeg syns ikke det er stygt om brystvortene synes. Jeg syns det er mye verre å polstre puppene i håp om at vortene ikke skal synes. Brystvorter er en naturlig del av kroppen, både på kvinner og menn. Det er mange menn som har synlige brystvorter gjennom f.eks. tynne gensere eller t-skjorter også.

Applaus!

Skrevet

Britney Spears har en lei tendens til å gå uten bh, og der ser det ut til at vortene henger på undersiden. Ikke så veldig flatterende nei :-)

Har jeg også lagt merke til. Rart at det finnes noe på den jenta som ikke er "perfekt"...!

Skrevet

Folk er neppe den beste til selv å bedømme om de ser vulgære ut...

I en alder av 36 har man jo litt selvinnsikt, så jeg kan derfor fint fortelle selv at jeg ikke er vulgær! :-) Jeg er søt og blond og naturlig.

Skrevet

Jeg var i jobbintervju en gang med en mann som var så pen at jeg rødmet. Det er vemmelig! hehe

Du slår ikke denne: GU to dager etter fødsel, legen var overjordisk og uanstendig kjekk. Det var en G®USOM opplevelse.

Gjest puppobert
Skrevet

Jeg var på en annen slags messe, eller kanskje jeg skulle kalle det en event, vet ikke helt jeg. Målgruppen (de inviterte) var utelukkende kvinner i alderen 25-40, og alle "vertene" var pent antrukne menn med dress og rosa skjorter og den stilen. Og de var så utrolig sjarmerende og serverte champagne og greier....

Klart det spilles på mer enn selve produktet når man markedsfører! :-)

Så talentløst, det får en da hvertfall ikke til å legge merke til produktene eller kjøpe mer av dem. Jaja..

Gjest puppobert
Skrevet

Jeg syns ikke gomle ser vulgær ut! :-) Kanskje bare du som syns det? Har ikke registrert noen andre i tråden som syns det er vulgært.

Da må du lese bedre!

Gjest puppobert
Skrevet

I en alder av 36 har man jo litt selvinnsikt, så jeg kan derfor fint fortelle selv at jeg ikke er vulgær! :-) Jeg er søt og blond og naturlig.

Amen!

Skrevet

Og så kan man jo "toppa heila driden" med å putte en liten ert inn i stoffet midt foran på hver pupp!

Da får du BÅDE pupper med pen fasong OG synlige "vorter"!

*tjohoooo*

Legge inn en tørket aprikos - hehe

Skrevet

Da må du lese bedre!

Mulig det. Jeg har ikke finlest alle svarene, nei, men jeg har registrert at du syns det er vulgært, og de fleste andre syns det er helt OK. :-)

Uansett er du i helt klart mindretall her! :-)

Skrevet

Jeg var på en annen slags messe, eller kanskje jeg skulle kalle det en event, vet ikke helt jeg. Målgruppen (de inviterte) var utelukkende kvinner i alderen 25-40, og alle "vertene" var pent antrukne menn med dress og rosa skjorter og den stilen. Og de var så utrolig sjarmerende og serverte champagne og greier....

Klart det spilles på mer enn selve produktet når man markedsfører! :-)

Solgte de mange menn?

Skrevet

Har jeg også lagt merke til. Rart at det finnes noe på den jenta som ikke er "perfekt"...!

Her er en ting til på henne som langt fra er perfekt: TUNGA!!

Helt utrolig hvor mye tunge hun klarer å vise mens hun synger!! *usj*

Skrevet

Jeg foretrekker at mine egne ikke syntes. Men hva andre gjør er det samme for meg. Men jeg syntes ikke det er_pent_ for å si det sånn, men jeg ville ikke reagert.

Skrevet

Her er en ting til på henne som langt fra er perfekt: TUNGA!!

Helt utrolig hvor mye tunge hun klarer å vise mens hun synger!! *usj*

Det er fordi hun har lyst til å SUUGE deg, forstår du vel!

;o))

Skrevet

Solgte de mange menn?

Nei, ikke meg bekjent. :-) Det var bare helt tydelig at de visste hva slags målgruppe de hadde invitert, og hadde "verter" som passet til det. Jeg syntes i grunnen det hele var ganske komisk. Veldig påfallende, liksom. :-)

Skrevet

Du slår ikke denne: GU to dager etter fødsel, legen var overjordisk og uanstendig kjekk. Det var en G®USOM opplevelse.

hoho - så deg straks for meg i sånn chenille-kåpe og sæggete joggingser og Adidas-tøfler.

Gjest puppobert
Skrevet

Mulig det. Jeg har ikke finlest alle svarene, nei, men jeg har registrert at du syns det er vulgært, og de fleste andre syns det er helt OK. :-)

Uansett er du i helt klart mindretall her! :-)

Da så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...