Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke meg bekjent. :-) Det var bare helt tydelig at de visste hva slags målgruppe de hadde invitert, og hadde "verter" som passet til det. Jeg syntes i grunnen det hele var ganske komisk. Veldig påfallende, liksom. :-)

Komisk eller irritende spekulativt.

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ekkelt ? Nei.

På den rette dama kan det tvert om være ganske sexy.

Kombinert med vulgær oppførsel og vulgære antrekk blir alt selvsagt bare mer vulgært med strutte-vorter under genseren.

Men på et vanlig, lekkert og sømmelig kontorantrekk virker det sexy.

Skrevet

Når du skriver at du blir distrahert av pupper med en blunkende smiley så går jeg ikke utifra vi snakker distrahert i betydning, kvalmende, misunnelig eller noe negativt, men det at du liker det du så.

Hvilken del er for vanskelig for deg??

Så du klarer ikke å rett og slett tolke distrahert som distrahert, da - enkelt og greit? Du må ikke pøse på med adjektiv, vet du.

Gjest puppobert
Skrevet

Så du klarer ikke å rett og slett tolke distrahert som distrahert, da - enkelt og greit? Du må ikke pøse på med adjektiv, vet du.

Distrahert med blunk bak tolker jeg på en annen måte enn distrahert uten smiley ja. Det er vel en grunn til at de kastes på bak der?

Skrevet

Distrahert med blunk bak tolker jeg på en annen måte enn distrahert uten smiley ja. Det er vel en grunn til at de kastes på bak der?

Ja, at jeg syntes det var litt morsomt. Men det er klart at når du legger alle dine antipatier i situasjonen, spiller det uansett ingen rolle hva jeg opprinnelig mente.

Jeg synes ikke kvinnebryst er verken stygge eller kvalme. Stort sett synes jeg de er pene. Men når jeg prater med noen, foretrekker jeg å konsentrere meg om samtalen, ikke om vedkommendes kropp - uansett kroppsdel. Derav distraherende.

Gjest puppobert
Skrevet

Ja, at jeg syntes det var litt morsomt. Men det er klart at når du legger alle dine antipatier i situasjonen, spiller det uansett ingen rolle hva jeg opprinnelig mente.

Jeg synes ikke kvinnebryst er verken stygge eller kvalme. Stort sett synes jeg de er pene. Men når jeg prater med noen, foretrekker jeg å konsentrere meg om samtalen, ikke om vedkommendes kropp - uansett kroppsdel. Derav distraherende.

Litt rart om du som hetero kvinne blir så distarhert av brystvorter, men samma det.

Skrevet

Komisk eller irritende spekulativt.

Jeg syns det er komisk. Spekualtivt, joda, men når det er SÅ lett å gjennomskue så blir det i mine øyne komisk.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt over hvorvidt det skulle være stygt, så jeg har nok gått rundt med mine struttende brystvorter uvitende om at folk synes jeg er usømmelig og ubehagelig.

Skrevet

Litt rart om du som hetero kvinne blir så distarhert av brystvorter, men samma det.

Jeg kan også bli distrahert av pupper. Selv om jeg er kvinne og hetero og egentlig minimalt opptatt av pupper, til og med mine egne. :-) Men noen ganger blir puppene så iøynefallende av en eller annen grunn, at det nesten er umulig å la være å se på dem. Blikkfang, liksom.

Husker veldig godt en jeg traff ganske nylig, som hadde en skjorte som var åpen ned til bukselinninga, og innenfor hadde hun selvsagt push-up-BH som virkelig fremhevet puppene. Ja, og så et smykke dandert i kløfta og et skjerf for å skape ytterligere blikkfang. Det var faktisk noget distraherende. :-)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt over hvorvidt det skulle være stygt, så jeg har nok gått rundt med mine struttende brystvorter uvitende om at folk synes jeg er usømmelig og ubehagelig.

Du og jeg, vi er nok litt vulgære og billige, helt uten å vite om det! :-)

Men nå har vi ingen unnskyldninger lenger, for nå VET vi. :-)

Skrevet

Jeg syns det er komisk. Spekualtivt, joda, men når det er SÅ lett å gjennomskue så blir det i mine øyne komisk.

Hvis det ikke har noen konsekvenser, så er det greit å le. Men når noen kjøper inn noe bedriften ikke trenger eller blir påvirket i valg av produkt eller tjenester på grunn av en pen dame/mann, da er det ikke særlig underholdende alltid.

Skrevet

Ja, det er her jeg har vært også, helt til jeg plutselig begynte å tenke på det, og nå klarer jeg ikke å ikke tenke på det. :-)

Skrevet

hoho - så deg straks for meg i sånn chenille-kåpe og sæggete joggingser og Adidas-tøfler.

Jeg følte meg helt riktig som et (lykkelig og forvirret) dass, men vil påstå at jeg var en av de penere og mer velstelte på avdelingen for nybårne. Men nevnte undersøkelse gjorde at jeg ønsket å forsvinne fra jordens overflate. Grundig.

Skrevet

Derav smilefjeset, da vet du. Herrejesus.

Skrevet

Jeg ser forskjellene her.

Dog setter jeg pris på at mine kvinnlige kollegaer også slår seg litt løs i antrekket på jobben.

Men det er jo bare min personlige mening.

ps: de klager av og til over manglende sexpress her også, så jeg har ingen dårlig samvittighet:-)

Jeg er vant til å tenke jobb i publiserende former, altså at man 'opptrer' for et publikum. Og da har jeg _ikke_ lyst til å dra oppmerksomheten mot brystene eller baken. Vel... ikke hele tiden, da ;-)

Skrevet

Du og jeg, vi er nok litt vulgære og billige, helt uten å vite om det! :-)

Men nå har vi ingen unnskyldninger lenger, for nå VET vi. :-)

Ja nå vet vi. Men vi kan fortsatt late som om vi ikke vet :)

Skrevet

Jeg kan også bli distrahert av pupper. Selv om jeg er kvinne og hetero og egentlig minimalt opptatt av pupper, til og med mine egne. :-) Men noen ganger blir puppene så iøynefallende av en eller annen grunn, at det nesten er umulig å la være å se på dem. Blikkfang, liksom.

Husker veldig godt en jeg traff ganske nylig, som hadde en skjorte som var åpen ned til bukselinninga, og innenfor hadde hun selvsagt push-up-BH som virkelig fremhevet puppene. Ja, og så et smykke dandert i kløfta og et skjerf for å skape ytterligere blikkfang. Det var faktisk noget distraherende. :-)

Nemlig.

Skrevet

Jeg følte meg helt riktig som et (lykkelig og forvirret) dass, men vil påstå at jeg var en av de penere og mer velstelte på avdelingen for nybårne. Men nevnte undersøkelse gjorde at jeg ønsket å forsvinne fra jordens overflate. Grundig.

Det er en del rart på slike fødeavdelinger, det er noen som kan skremme folk på høylys dag i gangene :-)

Skrevet

Det er en del rart på slike fødeavdelinger, det er noen som kan skremme folk på høylys dag i gangene :-)

Få høre?

Gjest puppobert
Skrevet

sikker på at du er hetero? Sånt affekterer ikke meg... Men kan miste haka når jeg ser damer med gigapupper i versjon veldig hengende, som går uten BH, for det er så grusomt stygt. Flytebrygger er kvalmt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...