Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant til å tenke jobb i publiserende former, altså at man 'opptrer' for et publikum. Og da har jeg _ikke_ lyst til å dra oppmerksomheten mot brystene eller baken. Vel... ikke hele tiden, da ;-)

Godt du la til den siste setningen:-)

Tenk hvor kjedelig det ville blitt om alle gikk kledd som om de skulle tekkes en eller annen imam:-)

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

sikker på at du er hetero? Sånt affekterer ikke meg... Men kan miste haka når jeg ser damer med gigapupper i versjon veldig hengende, som går uten BH, for det er så grusomt stygt. Flytebrygger er kvalmt.

Du er jammen meg vulgær.

Skrevet

Godt du la til den siste setningen:-)

Tenk hvor kjedelig det ville blitt om alle gikk kledd som om de skulle tekkes en eller annen imam:-)

Hm, det finnes da en god del varianter mellom å by litt på seg selv og å iføre seg burka.

Skrevet

sikker på at du er hetero? Sånt affekterer ikke meg... Men kan miste haka når jeg ser damer med gigapupper i versjon veldig hengende, som går uten BH, for det er så grusomt stygt. Flytebrygger er kvalmt.

Jeg kan forresten også fortelle om en mann jeg traff, med svært åpen skjorte og en vannvittig hårete brystkasse. Blikket ble automatisk dratt ned på brystkassa hans, det var helt klart et blikkfang.

Forøvrig er det vanskelig å la være å se på kvisa på nesa, DEN svære vorta på kinnet, eller matrestene mellom tennene når man snakker med folk. Det er distraherende. Men det plager meg ikke. :-)

Skrevet

Hm, det finnes da en god del varianter mellom å by litt på seg selv og å iføre seg burka.

Å by litt på seg selv fra tid til annen er jo nettopp poenget.

Alt som ligger mellom det å "by litt på seg selv" og burka virker uansett noe kjedelig i lengden....:-)

Skrevet

Det skulle ikke forundre meg, men serisøt, de fleste har da ikke brystvorter som står ut når de ikke fryser eller er kåte ;) Er det kanskje derfor du liker det fordi du tror de er kåte -på deg? ;P

Man kan kjøpe jukse-brystvorter som stritter.

Skrevet

Det er en del rart på slike fødeavdelinger, det er noen som kan skremme folk på høylys dag i gangene :-)

Nei, det er altså en del kvinner som akkurat har født, som ser såpass ille ut at jeg husker jeg tenkte det nesten var litt rart at de hadde klart å finne noen som ville gjøre dem gravide :-) Men forhåpentligvis ser de finere ut til vanlig, det er jo ikke egentlig en særlig "pen" tid for noen.

Gjest puppobert
Skrevet

Jeg kan forresten også fortelle om en mann jeg traff, med svært åpen skjorte og en vannvittig hårete brystkasse. Blikket ble automatisk dratt ned på brystkassa hans, det var helt klart et blikkfang.

Forøvrig er det vanskelig å la være å se på kvisa på nesa, DEN svære vorta på kinnet, eller matrestene mellom tennene når man snakker med folk. Det er distraherende. Men det plager meg ikke. :-)

Hvis det distraherer deg må du da enten like å se det eller ikke like å se det, ellers overser man da slikt glatt, lar seg ikke distrahere av sånt vel. Du vet hva distrahere betyr?

Gjest puppobert
Skrevet

Man kan kjøpe jukse-brystvorter som stritter.

Er det sant?? Herregud, er det noen som kjøper det altså?

Skrevet

Å by litt på seg selv fra tid til annen er jo nettopp poenget.

Alt som ligger mellom det å "by litt på seg selv" og burka virker uansett noe kjedelig i lengden....:-)

Skjønnhet og den slags er et større aktivum for kvinner å spille på enn for menn. Da gjelder det å 'spille' diskré og ikke ta helt av i vulgære bryst- og blondinefakter. Min smak selvsagt.

Dessuten vil kvinner så godt som alltid være ofrene for trakassering og voldtekter - så sånn sett har jo muslimer (og andre) rett når de dekker til kvinner for å beskytte dem/oss.

Jeg synes faktisk de trender jeg har lest om i Oslo-skolene om at ungjentene har nedtonet den utfordrende klesstilen, er bra.

Frihet har ingenting med blottlegge alt som er. Det er bra med anstendighet og alminnelig bluferdighet, synes jeg. Og det går fint an å kombinere med en tiltrekkende og feminin attityde.

Skrevet

Hvis det distraherer deg må du da enten like å se det eller ikke like å se det, ellers overser man da slikt glatt, lar seg ikke distrahere av sånt vel. Du vet hva distrahere betyr?

Nei, jeg vet nok ikke det. Det er jo du som er den smarte her. :-)

Jeg blir også distrahert av reklameplakater langs veien, selv om jeg ikke har noen mening om dem forøvrig.

Skrevet

Så du klarer ikke å rett og slett tolke distrahert som distrahert, da - enkelt og greit? Du må ikke pøse på med adjektiv, vet du.

da du sa distrahert tenke jeg straks at du hadde lyst til å mose nesa mellom dem - mens du grep hennes bakstuss med begge hender og bare siklet og siklet.....ja, sånn leste vi alle det. ;)

Skrevet

Jeg kan også bli distrahert av pupper. Selv om jeg er kvinne og hetero og egentlig minimalt opptatt av pupper, til og med mine egne. :-) Men noen ganger blir puppene så iøynefallende av en eller annen grunn, at det nesten er umulig å la være å se på dem. Blikkfang, liksom.

Husker veldig godt en jeg traff ganske nylig, som hadde en skjorte som var åpen ned til bukselinninga, og innenfor hadde hun selvsagt push-up-BH som virkelig fremhevet puppene. Ja, og så et smykke dandert i kløfta og et skjerf for å skape ytterligere blikkfang. Det var faktisk noget distraherende. :-)

Der var jeg også - så henne! :)

Skrevet

vet du?

distra|he're v2 (lat., av dis- og trahere 'dra') forstyrre, frata konsentrasjonen, avlede tankene la seg d- / bli distrahert av noe(n) / i pr pt: virke d-nde på

Skrevet

Nei, det er altså en del kvinner som akkurat har født, som ser såpass ille ut at jeg husker jeg tenkte det nesten var litt rart at de hadde klart å finne noen som ville gjøre dem gravide :-) Men forhåpentligvis ser de finere ut til vanlig, det er jo ikke egentlig en særlig "pen" tid for noen.

Ja, uff *lol*

Skrevet

da du sa distrahert tenke jeg straks at du hadde lyst til å mose nesa mellom dem - mens du grep hennes bakstuss med begge hender og bare siklet og siklet.....ja, sånn leste vi alle det. ;)

Åh, nå fikk jeg nesten lyst å prøve. Noen med store mugger her?

Skrevet

Selvsagt. Hvordan kan det ellers leses? ;o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Åh, nå fikk jeg nesten lyst å prøve. Noen med store mugger her?

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...