Gå til innhold

Stygt når brystvortene synes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant?? Herregud, er det noen som kjøper det altså?

Vet ikke, men jeg så det i et blad... Det går stygge rykter om at Jennifer Lopez bruker det...

• Svar 147
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

16

• flisa

11

• keinstein

9

• Goliath

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Eh.. nå ser ikke jeg på sånne messer hvor de leier inn letkledde damer som seriøs forrteningsvirksomhet da. Tar de ikke bare bort fouks på varene sine da? Det må da være dumt...

Det er jeg enig i - da vi hadde stand på ByggReisDeg -syns jeg synd på de jentene på GLAVA. det blir for dumt.Hadde de enda smilt - men nei da - de satt der og dro i minikjolene sine og så ut som de kjeda seg glugg ihjel.

Skrevet

Du har en liten, ensporet hjerne som leser innlegget på den måten.

Hvor ofte prøver du å vaske av deg skyldfølelse, du som bruker uttrykk som "horete" og har pupp i nicket ditt? ;oP

Hehe, bra svar! :)

Skrevet

Hos meg syns nok brystvortene mer enn de ikke syns, for å si det sånn. Ikke for at de er spesielt store eller noe, men de bare stikker litt ut. Har i grunnen alltid gjort det, så jeg har ikke tenkt over det.

Siden jeg også har store pupper er det utenkelig å bruke forede BH-er. Både fordi det ikke finnes som F-cup, og fordi puppene da ville se enda større ut. Så får nå bare brystvortene synes, da. :-)

Nettopp! Nytter ikke for oss med skikkelig rack.

Skrevet

Nei, det er ikke stygt med mindre resten av antrekket er stygt/vulgært. Selvfølgelig til en viss grad avhengig av situasjon/setting.

"............................................."

Skrevet

Skjønnhet og den slags er et større aktivum for kvinner å spille på enn for menn. Da gjelder det å 'spille' diskré og ikke ta helt av i vulgære bryst- og blondinefakter. Min smak selvsagt.

Dessuten vil kvinner så godt som alltid være ofrene for trakassering og voldtekter - så sånn sett har jo muslimer (og andre) rett når de dekker til kvinner for å beskytte dem/oss.

Jeg synes faktisk de trender jeg har lest om i Oslo-skolene om at ungjentene har nedtonet den utfordrende klesstilen, er bra.

Frihet har ingenting med blottlegge alt som er. Det er bra med anstendighet og alminnelig bluferdighet, synes jeg. Og det går fint an å kombinere med en tiltrekkende og feminin attityde.

Her er jeg enig med deg, og synes selv det er bra at det blant de yngre nå ser ut til å nedtones litt - for det var passe vulgært en tid, og er det vel fremdeles hos mange.

Det fineste er det diskrè som bare antyder/hinter og fremhever - men ikke blottlegger - om du forstår hva jeg mener?

Gjest puppobert
Skrevet

vet du?

distra|he're v2 (lat., av dis- og trahere 'dra') forstyrre, frata konsentrasjonen, avlede tankene la seg d- / bli distrahert av noe(n) / i pr pt: virke d-nde på

Ja, nettopp derfor jeg lurte på om denne andre damen visste det. Greit nok å legge merke til noe, men å la seg distrahere av pupper? *lol*

Gjest amparro
Skrevet

Jeg har sånne som synes og liker det ikke. Jeg bruker altid BH som er litt tykk sånn at de ikke synes. Jeg merker at spesielt mannfolk kikker veldig om jeg ikke bruker det, det synes jeg faktisk er ubehagelig. Tro det erller ei! Jeg har fine pupper så det er ikke det, men blikkene liker jeg ikke. Pinelig på jobben... Mange klarer jo ikke å skjule blikka sine heller :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...