Gå til innhold

Hva synes du om hvite jeans?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• kizmiaz

3

• fei1365380229

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt OK om sommeren, men uten mørke truser under :-)

Gjest jeg bruker det
Skrevet

Om sommeren synes jeg det er fresht, men mankan jo ikke bruke det samme hvor gammel man er da...

Gjest Mairiam
Skrevet

Uhm.. den er vel rosa?

Er jeg fargeblind? *famle*

Hehe...den er rosa ja. Fikk ikke lagt ut link til den som er hvit. (Men det er bare å trykke på den rosa buksa, og så velge den i hvitt).

Jeg kunne godt tenkt meg en lys bukse til sommeren, og syntes fasongen på denne buksa var fin. (I tillegg syntes jeg det var fint at baklommene ikke står så langt fra hverandre. En del dongeribukser har gjerne lommer som gjør nettopp det, og da ser det ut som jeg har gigantræv).

Men så er jeg så usikker på å kjøpe en dongeribukse som er helt hvit...hmmm...vet ikke hvorfor!

Tror jeg kjøper den jeg:)

Mista nikket: Jeg skal bare bruke hvite stringtruser under...*knis*

Gjest Mairiam
Skrevet

Om sommeren synes jeg det er fresht, men mankan jo ikke bruke det samme hvor gammel man er da...

Hmmm...jeg er 25, kanskje jeg er litt for gammel da? :)

Skrevet

Fint hvis man er slank. Hvitt virker dessverre ...ehm..fortykkende..hvis man er god og fyldig. Og stoffet må ikke være så tynt at huden eller trusa skinner gjnnom.

Sikkert mer enn 10 år siden jeg hadde hvite jeans. I perioder er hvite jeans ansett å være harry, mens det tydeligvis er mote i andre sesonger.

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns faktisk det er litt harry, men det er kanskje bare fordi jeg vet om en del harryer som bruker hvite jeans :)

Gjest Mairiam
Skrevet

Synes ikke det er pent. For 14iss.

Kanskje jeg skulle kjøpe den i sort da, eller er det for 14is det også? :)

Har flere blå dongeribukser, så det vil jeg ikke ha. Rosa er ikke aktuelt..hehe:)

Gjest Mairiam
Skrevet

Fint hvis man er slank. Hvitt virker dessverre ...ehm..fortykkende..hvis man er god og fyldig. Og stoffet må ikke være så tynt at huden eller trusa skinner gjnnom.

Sikkert mer enn 10 år siden jeg hadde hvite jeans. I perioder er hvite jeans ansett å være harry, mens det tydeligvis er mote i andre sesonger.

Jeg hadde også hvite jeans for 10-12 år siden, og har ikke hatt det siden. Men så syntes jeg denne buksa var litt fin da. Jeg er slank, men er livredd for å se feit ut:) Kanskje jeg bare burde få den i sort.

(Tror ikke denne buksa er så gjennomsiktig. Kan i alle fall ikke se trusa til ho som har den på seg i katalogen, men så er det jo mulig at hun ikke har noen truse på seg da :0\

Skrevet

Enten er jeg fargeblind, elelr så var det rosa jeans som var avbildet der...?

Skrevet

Jeg syns faktisk det er litt harry, men det er kanskje bare fordi jeg vet om en del harryer som bruker hvite jeans :)

Jeg synes nok også det er litt harry, men det er muligens fordi jeg er gammel nok til å huske disse lyse olabuksene fra 80-tallet :-)

Gjest Mairiam
Skrevet

Enten er jeg fargeblind, elelr så var det rosa jeans som var avbildet der...?

Hehe...den er rosa ja. Fikk ikke lagt ut link til den som er hvit. (Men det er bare å trykke på den rosa buksa, og så velge den i hvitt).

Du som er mann?! Hva synes du om damer i hvit jeans da? :)

Gjest jeg bruker det
Skrevet

Hmmm...jeg er 25, kanskje jeg er litt for gammel da? :)

Nei nei, helt passende da, bare en ungfole du da vet du. Tenkte mer på damer på 40 jeg... :)

Skrevet

Jeg bruker det ikke, og synes sjelden det er pent. Jeg liker generelt ikke bukser med stretch.

Gjest Mairiam
Skrevet

Nei nei, helt passende da, bare en ungfole du da vet du. Tenkte mer på damer på 40 jeg... :)

Ungfole *LOL*

Skrevet

For meg blir det litt for sterke flashbacks til 80-tallet, da hvite 501 var toppen av lykke. Helst sammen med en ferskenfarget pusegenser.

;o)

Skrevet

Jeg hadde også hvite jeans for 10-12 år siden, og har ikke hatt det siden. Men så syntes jeg denne buksa var litt fin da. Jeg er slank, men er livredd for å se feit ut:) Kanskje jeg bare burde få den i sort.

(Tror ikke denne buksa er så gjennomsiktig. Kan i alle fall ikke se trusa til ho som har den på seg i katalogen, men så er det jo mulig at hun ikke har noen truse på seg da :0\

Fin bukse, helt enig!:-)

Tykkelsen på stoffet er faktisk ganske vesentlig.

Det er mange hvite bukser som ser flotte ut på stativet men som får synlige lommer foran, og bak. På lommene blir stoffet liksom dobbelt, mens nedenfor hvor stoffet ikke er dobbelt, skinner huden gjennom. Dårlig forklart, men håper du skjønner!?

Gjest Mairiam
Skrevet

Jeg bruker det ikke, og synes sjelden det er pent. Jeg liker generelt ikke bukser med stretch.

:) Jeg liker best dongeribukser med stretch. Var mest fargen jeg tenkte på da. Har en uten stretch, og den synes jeg blir så "hard" når den vaskes. Kanskje det hjelper med tøymykner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...