Gå til innhold

Hva synes du om hvite jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...den er rosa ja. Fikk ikke lagt ut link til den som er hvit. (Men det er bare å trykke på den rosa buksa, og så velge den i hvitt).

Du som er mann?! Hva synes du om damer i hvit jeans da? :)

Det kan være fint hvis det er "riktig" passform, og med matchende topp.

I utgangspunktet kanskje best egnet for de ikke helt "gamle" damene. Men er du en ungdommelig voksen dame, så hvorfor ikke?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• kizmiaz

3

• fei1365380229

2

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:) Jeg liker best dongeribukser med stretch. Var mest fargen jeg tenkte på da. Har en uten stretch, og den synes jeg blir så "hard" når den vaskes. Kanskje det hjelper med tøymykner?

Jeg liker ikke stretch fordi de vier seg ut når jeg har hatt dem på bare et par timer, og det ser ikke pent ut. Jeg er enig i at ikke-stretchbukser blir stive etter vask, men det går jeg fort ut.

Husk på å bruke hudfarget truse hvis du skal ha hvite bukser da... :-) Hvit synes igjennom.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er fint på de som passer i det :P

Jeg bruker det av og til på sommeren sammens med en fargerik topp. Jeg synes det er fiint! :D

Gjest Mairiam
Skrevet

For meg blir det litt for sterke flashbacks til 80-tallet, da hvite 501 var toppen av lykke. Helst sammen med en ferskenfarget pusegenser.

;o)

Hehehehehehehe...det var nemlig det jeg også tenkte skjønner du. Hadde en hvit Levisbukse for mange år siden. Så hadde jeg sjokkrosa belte som var så fiiint til denne buksa, og en genser som var stappa neddi med en vest eller noe utenpå, og så dongerijakke utenpå der igjen:) Ja, å så var det håret da. Det skulle ha permanent med en pannelugg som var så fluffy som mulig. Og til slutt bare _måtte_ man ha slike basketsko til

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=360034-3

Hjelp!!!

Nå har jeg bestemt meg, jeg kjøper ikke hvit.

(Får litt flashback fra den sorte også egentlig, siden den er "slitt". Tenker på disse steinvaska buksene som var så moderne på samme tid).

Gjest Mairiam
Skrevet

Fin bukse, helt enig!:-)

Tykkelsen på stoffet er faktisk ganske vesentlig.

Det er mange hvite bukser som ser flotte ut på stativet men som får synlige lommer foran, og bak. På lommene blir stoffet liksom dobbelt, mens nedenfor hvor stoffet ikke er dobbelt, skinner huden gjennom. Dårlig forklart, men håper du skjønner!?

Å ja, jeg skjønner akkurat hva du mener. Har prøvd slike bukser selv en gang. Grusomt stygt! Til og med en stor vaskeanvisningslappe vistes gjennom. Den lå liksom bortover låret mitt..grøss..

Skrevet

Bruker det på ferie - sånn i syden eller sånn - og ca.en time - for da er den full av rødvin, fett, sjokolade og masse annet skummelt :)

Gjest Mairiam
Skrevet

Det kan være fint hvis det er "riktig" passform, og med matchende topp.

I utgangspunktet kanskje best egnet for de ikke helt "gamle" damene. Men er du en ungdommelig voksen dame, så hvorfor ikke?

Ikke helt urgammel kanskje :) Jeg er 25!

fei1365380229
Skrevet

Hehehehehehehe...det var nemlig det jeg også tenkte skjønner du. Hadde en hvit Levisbukse for mange år siden. Så hadde jeg sjokkrosa belte som var så fiiint til denne buksa, og en genser som var stappa neddi med en vest eller noe utenpå, og så dongerijakke utenpå der igjen:) Ja, å så var det håret da. Det skulle ha permanent med en pannelugg som var så fluffy som mulig. Og til slutt bare _måtte_ man ha slike basketsko til

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=360034-3

Hjelp!!!

Nå har jeg bestemt meg, jeg kjøper ikke hvit.

(Får litt flashback fra den sorte også egentlig, siden den er "slitt". Tenker på disse steinvaska buksene som var så moderne på samme tid).

Wow.... :) de var jo flotte, og så så billige. De er jo bare en må ha vare.

Skrevet

Wow.... :) de var jo flotte, og så så billige. De er jo bare en må ha vare.

Det verste er jo at de skal ha lignende nå.

Skrevet

Jeg synes det kan både være fint og elegant om sommeren. Men man må helst være slank for å ha hvite jeans synes jeg, er du det så kjør på :)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Jeg hadde en hvit bokse for lenge siden... den som forsvant..

(kan den ha blitt farget?!)

Skrevet

Det er fint på de som passer i det :P

Jeg bruker det av og til på sommeren sammens med en fargerik topp. Jeg synes det er fiint! :D

Så da er altså du en som passer i det. (Og det har jeg ingen grunn til å tvile på.)

Skrevet

For meg blir det litt for sterke flashbacks til 80-tallet, da hvite 501 var toppen av lykke. Helst sammen med en ferskenfarget pusegenser.

;o)

og en med skikkelig hockey-sveis i høyre hånda :)

Skrevet

Hvis man først skal ha hvite bukser synes jeg capribukser eller helst pene linbukser er å foretrekke.

Skrevet

Hvis man først skal ha hvite bukser synes jeg capribukser eller helst pene linbukser er å foretrekke.

...om sommeren selvsagt

Skrevet

Som de andre svarer, det er fint på dem som kler det.

Jeg kan ikke ha det, iallefall ikke mer enn ti minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...