Goliath Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hehe...den er rosa ja. Fikk ikke lagt ut link til den som er hvit. (Men det er bare å trykke på den rosa buksa, og så velge den i hvitt). Du som er mann?! Hva synes du om damer i hvit jeans da? Det kan være fint hvis det er "riktig" passform, og med matchende topp. I utgangspunktet kanskje best egnet for de ikke helt "gamle" damene. Men er du en ungdommelig voksen dame, så hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest lizzzn Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 fjortis på unge, harry på eldre. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Om sommeren synes jeg det er fresht, men mankan jo ikke bruke det samme hvor gammel man er da... Juanes mener du nok, her kan du lese mer om ham: http://www.vh1.com/artists/az/juanes/bio.jhtml 0 Siter
Sofline Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg liker best dongeribukser med stretch. Var mest fargen jeg tenkte på da. Har en uten stretch, og den synes jeg blir så "hard" når den vaskes. Kanskje det hjelper med tøymykner? Jeg liker ikke stretch fordi de vier seg ut når jeg har hatt dem på bare et par timer, og det ser ikke pent ut. Jeg er enig i at ikke-stretchbukser blir stive etter vask, men det går jeg fort ut. Husk på å bruke hudfarget truse hvis du skal ha hvite bukser da... :-) Hvit synes igjennom. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er fint på de som passer i det Jeg bruker det av og til på sommeren sammens med en fargerik topp. Jeg synes det er fiint! 0 Siter
Gjest Mairiam Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 For meg blir det litt for sterke flashbacks til 80-tallet, da hvite 501 var toppen av lykke. Helst sammen med en ferskenfarget pusegenser. ;o) Hehehehehehehe...det var nemlig det jeg også tenkte skjønner du. Hadde en hvit Levisbukse for mange år siden. Så hadde jeg sjokkrosa belte som var så fiiint til denne buksa, og en genser som var stappa neddi med en vest eller noe utenpå, og så dongerijakke utenpå der igjen:) Ja, å så var det håret da. Det skulle ha permanent med en pannelugg som var så fluffy som mulig. Og til slutt bare _måtte_ man ha slike basketsko til http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=360034-3 Hjelp!!! Nå har jeg bestemt meg, jeg kjøper ikke hvit. (Får litt flashback fra den sorte også egentlig, siden den er "slitt". Tenker på disse steinvaska buksene som var så moderne på samme tid). 0 Siter
Gjest Mairiam Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Fin bukse, helt enig!:-) Tykkelsen på stoffet er faktisk ganske vesentlig. Det er mange hvite bukser som ser flotte ut på stativet men som får synlige lommer foran, og bak. På lommene blir stoffet liksom dobbelt, mens nedenfor hvor stoffet ikke er dobbelt, skinner huden gjennom. Dårlig forklart, men håper du skjønner!? Å ja, jeg skjønner akkurat hva du mener. Har prøvd slike bukser selv en gang. Grusomt stygt! Til og med en stor vaskeanvisningslappe vistes gjennom. Den lå liksom bortover låret mitt..grøss.. 0 Siter
Gjest jeg bruker det Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Juanes mener du nok, her kan du lese mer om ham: http://www.vh1.com/artists/az/juanes/bio.jhtml går du på stoff? 0 Siter
flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Bruker det på ferie - sånn i syden eller sånn - og ca.en time - for da er den full av rødvin, fett, sjokolade og masse annet skummelt 0 Siter
Gjest Mairiam Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det kan være fint hvis det er "riktig" passform, og med matchende topp. I utgangspunktet kanskje best egnet for de ikke helt "gamle" damene. Men er du en ungdommelig voksen dame, så hvorfor ikke? Ikke helt urgammel kanskje Jeg er 25! 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hehehehehehehe...det var nemlig det jeg også tenkte skjønner du. Hadde en hvit Levisbukse for mange år siden. Så hadde jeg sjokkrosa belte som var så fiiint til denne buksa, og en genser som var stappa neddi med en vest eller noe utenpå, og så dongerijakke utenpå der igjen:) Ja, å så var det håret da. Det skulle ha permanent med en pannelugg som var så fluffy som mulig. Og til slutt bare _måtte_ man ha slike basketsko til http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=360034-3 Hjelp!!! Nå har jeg bestemt meg, jeg kjøper ikke hvit. (Får litt flashback fra den sorte også egentlig, siden den er "slitt". Tenker på disse steinvaska buksene som var så moderne på samme tid). Wow.... de var jo flotte, og så så billige. De er jo bare en må ha vare. 0 Siter
flisa Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Wow.... de var jo flotte, og så så billige. De er jo bare en må ha vare. Det verste er jo at de skal ha lignende nå. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det kan både være fint og elegant om sommeren. Men man må helst være slank for å ha hvite jeans synes jeg, er du det så kjør på 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg hadde en hvit bokse for lenge siden... den som forsvant.. (kan den ha blitt farget?!) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er fint på de som passer i det Jeg bruker det av og til på sommeren sammens med en fargerik topp. Jeg synes det er fiint! Så da er altså du en som passer i det. (Og det har jeg ingen grunn til å tvile på.) 0 Siter
Gyda Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det må være sommer og det må være en slank kropp inni. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 For meg blir det litt for sterke flashbacks til 80-tallet, da hvite 501 var toppen av lykke. Helst sammen med en ferskenfarget pusegenser. ;o) og en med skikkelig hockey-sveis i høyre hånda 0 Siter
Gjest liede Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvis man først skal ha hvite bukser synes jeg capribukser eller helst pene linbukser er å foretrekke. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvis man først skal ha hvite bukser synes jeg capribukser eller helst pene linbukser er å foretrekke. ...om sommeren selvsagt 0 Siter
org Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Som de andre svarer, det er fint på dem som kler det. Jeg kan ikke ha det, iallefall ikke mer enn ti minutter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.