Gjest M.Angelica Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Så da er altså du en som passer i det. (Og det har jeg ingen grunn til å tvile på.) He he.. Jeg passer bedre i det enn f.eks. mor mi 0 Siter
Aryane Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 går du på stoff? hehe......ja det må i såfall være jeansstoff ) Sorry jeg postet visst feil, skjønte ikke helt hvor det innlegget havnet, men det var iallefal ikke her det skulle. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 og en med skikkelig hockey-sveis i høyre hånda Og hockeysveisen ispedd hjemmepermanent... 0 Siter
Goliath Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ikke helt urgammel kanskje Jeg er 25! Det er ikke alltid alderen det står på:-) 0 Siter
kizmiaz Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Å ja, jeg skjønner akkurat hva du mener. Har prøvd slike bukser selv en gang. Grusomt stygt! Til og med en stor vaskeanvisningslappe vistes gjennom. Den lå liksom bortover låret mitt..grøss.. He-he, jepp. skjønner. Kjøpte du buksa fra H&M, tro ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.