keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 *Gjemmer fingeren* Jeg tør ikke å se etter! Onanistfinger heter det. Avslørende. 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Onanistfinger heter det. Avslørende. Nå måtte alle sjekke langfingern sin. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Gjerne det, doktor Prozak. *Uskyldig blikk* Du tenker bare snille tanker nå, sant? "Du tenker bare snille tanker nå, sant?" Men Ulvinne, da - du tror da ikke at jeg har noe "slemt" i tankene? *Sjokkert* ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det fins ikke friske folk, sier legen min, de er bare ikke blitt undersøkt godt nok. Godt poeng. "........................................" 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 "Du tenker bare snille tanker nå, sant?" Men Ulvinne, da - du tror da ikke at jeg har noe "slemt" i tankene? *Sjokkert* ".............................................." Neida, jeg vet jo at du er god på bunnen! *Blafrer med vippene* Når hadde du ledig time, sa du? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Nå måtte alle sjekke langfingern sin. Nei, alle holder fingrene på ryggen! 0 Siter
Gjest hildegunna Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Onanistfinger heter det. Avslørende. Bruker du bare en finger? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Neida, jeg vet jo at du er god på bunnen! *Blafrer med vippene* Når hadde du ledig time, sa du? "Når hadde du ledig time, sa du?" For deg, ænnitaim :-) "..........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Bruker du bare en finger? Nei, gjør du? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Nei, alle holder fingrene på ryggen! Hehe. Det blir sånn "monkey see, monkey do". Har du prøvd å slikke deg på albuen? Og visste du at tunga di er glatt på undersiden? Det er vanskelig å la være å sjekke :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 "Når hadde du ledig time, sa du?" For deg, ænnitaim :-) "..........................................." Neimen, kjære Prozak, da! *Rørt* Da tar vi det lige med det samme, eller hva? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hehe. Det blir sånn "monkey see, monkey do". Har du prøvd å slikke deg på albuen? Og visste du at tunga di er glatt på undersiden? Det er vanskelig å la være å sjekke :-) Jeg er nok mot normalen, siden jeg ikke ble fristet til å sjekke noe av det. Men nå må jeg ile, jeg har en legetime hos dr. Prozak som jeg nødig vil unnvære ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Neimen, kjære Prozak, da! *Rørt* Da tar vi det lige med det samme, eller hva? Det er sgu deiligt :-) "....................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg er nok mot normalen, siden jeg ikke ble fristet til å sjekke noe av det. Men nå må jeg ile, jeg har en legetime hos dr. Prozak som jeg nødig vil unnvære ;-) En kvakksalver. Det betyr forresten fra gammelt av en som gir kvikksølvsalve mot f eks syfilis. Virkningsløst og farlig. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 En kvakksalver. Det betyr forresten fra gammelt av en som gir kvikksølvsalve mot f eks syfilis. Virkningsløst og farlig. Det er ikke kvikksølv jeg gir, for å si det sånn. Ikke gir jeg noe mot syfilis heller. "..............................................." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er sgu deiligt :-) "....................................." :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er ikke kvikksølv jeg gir, for å si det sånn. Ikke gir jeg noe mot syfilis heller. "..............................................." "Det er ikke kvikksølv jeg gir, for å si det sånn. Ikke gir jeg noe mot syfilis heller." Det tror jeg så gjerne! 0 Siter
gærning Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg er nok mot normalen, siden jeg ikke ble fristet til å sjekke noe av det. Men nå må jeg ile, jeg har en legetime hos dr. Prozak som jeg nødig vil unnvære ;-) du er den typen ja, prozak. skal ikke starte ditt eget, lille "doktor online" - opplegg? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 du er den typen ja, prozak. skal ikke starte ditt eget, lille "doktor online" - opplegg? :-) *Stiller seg i kø* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 du er den typen ja, prozak. skal ikke starte ditt eget, lille "doktor online" - opplegg? :-) Æh, nå traff du pasienten til Prozak, ikke dr. Prozak selv. Men vi har en lege til i forumet, plastikkirurg M.Angelica, så her fikses det meste! Bare gjør avtale i klosteret, så får du nok en time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.