Gjest jozo Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvilket salt skal man velge - med eller uten jod? Og hvorfor velger man det man velger? 0 Siter
tut og kjør Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg velger den med jod.....for det har vi alltid gjort Men det var vel i hine hårde dar det var viktigst i forhold til skjorldbrukskjertelen av en eller annen årsak. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Med jod, spes. viktig om man ikke er særlig glad i fisk;)For lite fisk, for lite jod, du kan få struma:) 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Jeg velger den med jod.....for det har vi alltid gjort Men det var vel i hine hårde dar det var viktigst i forhold til skjorldbrukskjertelen av en eller annen årsak. mineral salt SELTIN. Nordmenn får i seg for mye salt fra før av. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 mineral salt SELTIN. Nordmenn får i seg for mye salt fra før av. Men enden på visa er jo med nevnte typer at man pøser på i hauger for å få et snev av saltsmak....og da er man etter min mening like langt :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.