Gå til innhold

BMI.. Hva er din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sin beste konkurranseform veide Arnold 107.5 kilo. Han er 188 cm høy.

BMI = 30.

Men dagens byggere er mye lavere enn Arnold og veier mye mer enn han gjorde, så de vil nok komme særdeles dårlig ut på den målinga der. :)

En nedi veien er 175 høy og veier 119 kg, 77 cm i livvidde. Høyt tyngdepunkt i hvert fall. Underlig at han klarer å putte henda i lomma, eller tørke seg bak.

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• laban

5

• bugge -jenta

5

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

20 mens jeg ennå røykte, etter røykeslutt tok det bare noen måneder å få 23. :(

Skrevet

Akkurat nuh er den 25-26 (ikke 100% sikker på vekta), men jeg er gravid og full av vann :P

Vanligvis ligger den på 21, håper jeg noengang kommer meg dit igjen *sukk*

Gjest Høy BMI
Skrevet

Var 28, nå noen måneder etter røykeslutt - 35.

Gjest Jøjemeg
Skrevet

Var 28, nå noen måneder etter røykeslutt - 35.

Noen måneder?

Gjest Høy BMI
Skrevet

Noen måneder?

Fem. For å være nøyaktig.

HAdde jeg visst dette, hadde jeg faen ikke slutta! Trøsten er at jeg aldri skal slutte å røyke igjen.

amerikafareren
Skrevet

HAdde jeg visst dette, hadde jeg faen ikke slutta! Trøsten er at jeg aldri skal slutte å røyke igjen.

Hadde en kollega som sa høyt og tydelig at hun kunne ikke slutte å røyke fordi hun var så redd for å legge på seg. Hun døde et år senere av kreft. Røyk er mye farligere enn BMI på 35.

Skrevet

Fikk du også alle kiloene over rævva og midja?

Skrevet

24. Den var på 19 inntil jeg begynte på en medisin som gir vektøkning for ett år siden

Gjest lille rosinen
Skrevet

17...! Men tror/håper ikke jeg ser undervektig ut. Jobber uansett med saken! Tar gjerne imot tips for å legge på seg på en sunn måte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...