Gå til innhold

BMI.. Hva er din?

Anbefalte innlegg

Gjest jenta med frøet
Skrevet

Min ble 20. Er gravid i 14. uke, så den kommer nok til å øke utover de neste månedene.

:-)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• laban

5

• bugge -jenta

5

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

17 og om sommeren.

2 ekstra vinterkilo og derfor 18 akkurat nå.

Så du er fortsatt tynn, kjære klassevenninne? Er du fortsatt god i kanonball også?

Jeg hadde ikke planlagt å oppgi min BMI, men jeg kan jo si at jeg er rundere enn deg...

*Hvisker* Min BMI er kommet opp i 20, men ikke si det til noen!

Skrevet

Av alle i tråden har 7-8 for høy BMI. Slik ellers i samfunnet? Nei.

Du har ikke tenkt tanken på at en del av de som har litt vel høy BMI ikke skriver i denne tråden....?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Så du er fortsatt tynn, kjære klassevenninne? Er du fortsatt god i kanonball også?

Jeg hadde ikke planlagt å oppgi min BMI, men jeg kan jo si at jeg er rundere enn deg...

*Hvisker* Min BMI er kommet opp i 20, men ikke si det til noen!

20 høres da helt fint ut.

Jeg tror BMI sier veldig lite.

Kroppsbygningen har mye å si.

Jeg har ikke spilt kanonball på år og dag, så jeg vet ikke.

Nå om dagen kan jeg knapt bevege meg.

Men du, jeg besøkte deg i helga jeg:)

Vi skal jo til syden sammen og sole rynkene våre når vi blir 40:)

Gjest Her er alle perfekte, ja
Skrevet

Du har ikke tenkt tanken på at en del av de som har litt vel høy BMI ikke skriver i denne tråden....?

Da kan de vel skrive under et annet nick?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

20 høres da helt fint ut.

Jeg tror BMI sier veldig lite.

Kroppsbygningen har mye å si.

Jeg har ikke spilt kanonball på år og dag, så jeg vet ikke.

Nå om dagen kan jeg knapt bevege meg.

Men du, jeg besøkte deg i helga jeg:)

Vi skal jo til syden sammen og sole rynkene våre når vi blir 40:)

Joda, jeg er fornøyd med BMI-en min, grunnen til at jeg først ikke ville oppgi den er bare fordi jeg er så sjenert :-)

"Men du, jeg besøkte deg i helga jeg:)

Vi skal jo til syden sammen og sole rynkene våre når vi blir 40:)"

Så det var du som var den flotte dama som var her! Godt at du fortalte det nå. Det er ille å innrømme det, men jeg kjente deg faktisk ikke igjen!

*flau*

Jeg har pakket kofferten, så vi drar til syden så snart ryggen din er litt mer samarbeidsvillig :-) Rynkene våre har nok godt av litt sol allerede, vi trenger ikke å vente helt til vi blir førr!

Gjest nei ikke nå...........
Skrevet

Tidligere var den 43, nå er den på 36. Den går sakte og sikkert nedover.

Skrevet

Da kan de vel skrive under et annet nick?

At de kan betyr vel ikke at de vil?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Joda, jeg er fornøyd med BMI-en min, grunnen til at jeg først ikke ville oppgi den er bare fordi jeg er så sjenert :-)

"Men du, jeg besøkte deg i helga jeg:)

Vi skal jo til syden sammen og sole rynkene våre når vi blir 40:)"

Så det var du som var den flotte dama som var her! Godt at du fortalte det nå. Det er ille å innrømme det, men jeg kjente deg faktisk ikke igjen!

*flau*

Jeg har pakket kofferten, så vi drar til syden så snart ryggen din er litt mer samarbeidsvillig :-) Rynkene våre har nok godt av litt sol allerede, vi trenger ikke å vente helt til vi blir førr!

"Det er ille å innrømme det, men jeg kjente deg faktisk ikke igjen! *flau*"

Visst drakk vi mye vin både du og jeg, men du må ha drukket mer enn jeg la merke til.

Godt du har pakket kofferten da. Det er jo bare måneder til.

Jeg kunne ha dratt i dag jeg, men får vel smøre meg med tålmodighet.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Det er ille å innrømme det, men jeg kjente deg faktisk ikke igjen! *flau*"

Visst drakk vi mye vin både du og jeg, men du må ha drukket mer enn jeg la merke til.

Godt du har pakket kofferten da. Det er jo bare måneder til.

Jeg kunne ha dratt i dag jeg, men får vel smøre meg med tålmodighet.

Det er noen år siden vi sluttet på gymnaset, så det var nok derfor jeg ikke kjente deg igjen. Men vinen var god og praten fløt lett, så jeg storkoste meg, jeg også.

Er det bare noen måneder til vi fyller år? Da håper jeg ryggen din kommer seg raskt! Da kan det bli to turer på oss. både en mens vi fortsatt er på tretti-tallet, og så en for å feire jubileet vårt.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er noen år siden vi sluttet på gymnaset, så det var nok derfor jeg ikke kjente deg igjen. Men vinen var god og praten fløt lett, så jeg storkoste meg, jeg også.

Er det bare noen måneder til vi fyller år? Da håper jeg ryggen din kommer seg raskt! Da kan det bli to turer på oss. både en mens vi fortsatt er på tretti-tallet, og så en for å feire jubileet vårt.

Har du ikke helt oversikt over alderen din?

Da kan jeg fortelle deg at du er gammel i forhold til meg. Du fyller 40 år 1. måned før meg , og jammen har du blitt senil også:)

Jeg skal passe på deg i syden jeg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Har du ikke helt oversikt over alderen din?

Da kan jeg fortelle deg at du er gammel i forhold til meg. Du fyller 40 år 1. måned før meg , og jammen har du blitt senil også:)

Jeg skal passe på deg i syden jeg.

Godt at du passer på meg, det er ikke lett å bli gammel...

Siden du nå har fortalt meg at jeg blir 40 en måned før deg (æsj, altså, jeg trodde at jeg var yngst av oss), kan du da fortelle en med Altzheimer Light når det er jeg har bursdag?

Jeg kan naturligvis spørre søsteren min, Gyda, men jeg vil nødig innrømme for henne at jeg ikke husker det...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Godt at du passer på meg, det er ikke lett å bli gammel...

Siden du nå har fortalt meg at jeg blir 40 en måned før deg (æsj, altså, jeg trodde at jeg var yngst av oss), kan du da fortelle en med Altzheimer Light når det er jeg har bursdag?

Jeg kan naturligvis spørre søsteren min, Gyda, men jeg vil nødig innrømme for henne at jeg ikke husker det...

Jeg visste ikke at du hadde en søster.

Jeg kan nok ikke fortelle deg når du har bursdag:)

Tror du heller får spørre søsteren din.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg visste ikke at du hadde en søster.

Jeg kan nok ikke fortelle deg når du har bursdag:)

Tror du heller får spørre søsteren din.

Men hvis du vet når du har bursdag, så kan du bare trekke fra en måned?

Gyda og jeg er Eastern Sisters :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men hvis du vet når du har bursdag, så kan du bare trekke fra en måned?

Gyda og jeg er Eastern Sisters :-)

Jasså, du prøver å lokke meg ut på glattisen:o)

Jeg har sagt så mye om meg selv og familien her inne, at det halve kunne vært nok.

Det er to ting jeg ikke sier noe om. Jobben min og fødselsdato.

Sex-livet er også privat. Har gjort noen få unntak da men...

Skrevet

har DU bmi på 16? jeg trodde en måtte være skikkelig tynn for å ha bmi på 16, jeg :) Men du er jo helt normal, vennen. *klem klem*

iflg den linken lenger oppe så... Ja.

Har Frk. Nora og Ina et problem med det??

Gjest BMI på 15
Skrevet

Hehe, så utrolig typisk DOL. 99% av alle som har svart er veldig normalvektige eller undervektige. Hvor mange som virkelig er det, kan man vel lure på...

Har du tenkt tanken at de som har svært høy BMI ikke vil legge den ut?

Heller ikke under et annet nick... Tror kansje ikke utvalget du finner her er representativt, og hvorfor tror du noen lyver om BMI'n sin? Gjør du det kanskje?

Skjønner ikke helt tankerekken din her altså!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...