Gå til innhold

BMI.. Hva er din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke så veldig muskuløs for tiden, men jeg er i hvert fall ikke spesielt overvektig, uansett hva min BMI påstår. :)

Min mann har også en BMI på rundt 27, og han er heller ikke overvektig på noen måte:o)

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• laban

5

• bugge -jenta

5

• Mary Poppins

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Av alle i tråden har 7-8 for høy BMI. Slik ellers i samfunnet? Nei.

Det er enda flere som har BMI under 20, noe som gjør de fleste av dem undervektige i følge BMI. Jeg håper mange av dem er unge(en forklaring kanskje), ellers er det ekstremt mange tynne folk her på forumet.

Skrevet

Det er enda flere som har BMI under 20, noe som gjør de fleste av dem undervektige i følge BMI. Jeg håper mange av dem er unge(en forklaring kanskje), ellers er det ekstremt mange tynne folk her på forumet.

Eller ekstremt mange som skulle ønske de var tynne..

Skrevet

Eller ekstremt mange som skulle ønske de var tynne..

Hvorfor ønske å være undervektig? Personlig ser jeg skranten ut når jeg ligger under 20 i BMI, og jeg har normal benbygning. 170 høy og ca 62 kg gir meg en BMI på rundt 21. Da er jeg temmelig passelig. Målet er jo ikke å miste alle former spør du meg

Skrevet

Er det ikke BMI under 20 som er undervektig ifølge BMI?

Skrevet

Under 17 mener jeg..

Skrevet

Under 17 mener jeg..

Jeg mener det er under 20. Men skal sjekke det. Det er selvfølgelig forskjell på alder og benbygning, muskelmasse osv. Dette gjelder både for de som er lett overvektig også.

Skrevet

Under 17 mener jeg..

Vi må nok legge oss på midten. 18.5 er det tallet som dukker opp oftest når jeg søker.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Er det ikke BMI under 20 som er undervektig ifølge BMI?

Det er visst 18.5.

Men den der BMI er det bare å drite i.Den sier ingenting.

Jeg er ihvertfall ikke undervektig selv om BMI sier det.

Skrevet

Det er visst 18.5.

Ja jeg driter fullstendig i BMI. En vennine har 17 i BMI og er overhodet ikke undervektig, en annen har 26,5 i BMI og er fin og slank, ikke overvektig.

Selv er jeg 19 og ifølge BMI er jeg på grensen til undervektig og det er_jeg_ikke.

Skrevet

Vi må nok legge oss på midten. 18.5 er det tallet som dukker opp oftest når jeg søker.

Hehe ja da møtes vi på halvveien :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ja jeg driter fullstendig i BMI. En vennine har 17 i BMI og er overhodet ikke undervektig, en annen har 26,5 i BMI og er fin og slank, ikke overvektig.

Selv er jeg 19 og ifølge BMI er jeg på grensen til undervektig og det er_jeg_ikke.

Jeg liker meg selv best når jeg veier 2 kilo mindre enn det jeg gjør nå. Og da har jeg en BMI på 17. Og likevel har jeg ikke anorksi:)

*Gomler videre på muffinsen*

Det er fordi jeg svært spinkel bygd. Men jeg har både rumpe og lår for det.

Nei den BMI-en er ikke til å stole på.

Skrevet

Det er visst 18.5.

Jaha, du er skrapatynn også:0)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jaha, du er skrapatynn også:0)

Ja jeg kjenner det på det som dildrer rundt magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...