keinstein Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Ei svensk ei tok 137 kg i benkepress, og kan ikke veie stort mer enn 50 kg selv. Hva mater de kvinnfolk med i Sverige? Det er ikke mye næring i surstrømning heller... 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvor gammel var hun? Tipper ca 35? Hvis dama har trent vekter siden hun var 15, så trenger hun ikke ha spist noe ureglementert, tror jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Hvor gammel var hun? Tipper ca 35? Hvis dama har trent vekter siden hun var 15, så trenger hun ikke ha spist noe ureglementert, tror jeg. Når verdensrekorden i benkpress for menn ligger rundt eller oppimot (?) 300kg, så er det vel ikke umulig å forestille seg at en kvinne skal kunne løfte 137? "..........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Når verdensrekorden i benkpress for menn ligger rundt eller oppimot (?) 300kg, så er det vel ikke umulig å forestille seg at en kvinne skal kunne løfte 137? "..........................................." Fooresten: var det Erik Håker som løfta 350 kg med -et- bein? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Fooresten: var det Erik Håker som løfta 350 kg med -et- bein? Mulig? "....................................." 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Når verdensrekorden i benkpress for menn ligger rundt eller oppimot (?) 300kg, så er det vel ikke umulig å forestille seg at en kvinne skal kunne løfte 137? "..........................................." Nei, det er søren meg sant det. Lurer på verdensrekorden fra damer er. Løfter man regelmessig fra man er ca 14 (starter rolig i et par år, m minimal til lite belastning.) kan man nå 100 når man er 20-24 år. 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Fooresten: var det Erik Håker som løfta 350 kg med -et- bein? Da skal han ha hatt litt av en balanse. Tror ikke det kan ha vært mulig? Tenk på ryggen også, dersom han bommer en millimeter på balansen (sidelengs). 0 Siter
Prozak Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nei, det er søren meg sant det. Lurer på verdensrekorden fra damer er. Løfter man regelmessig fra man er ca 14 (starter rolig i et par år, m minimal til lite belastning.) kan man nå 100 når man er 20-24 år. Man trenger ikke å holde på med lav belastning i mange år :-) Jeg kjente forøvrig en som løftet 140kg i en alder av 16. "............................................" 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Man trenger ikke å holde på med lav belastning i mange år :-) Jeg kjente forøvrig en som løftet 140kg i en alder av 16. "............................................" Ikke heldig å løfte tungt før kroppen er mer utvokst enn den er som 16-åring. Den du nevner var kanskje tidlig utvikla? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ikke heldig å løfte tungt før kroppen er mer utvokst enn den er som 16-åring. Den du nevner var kanskje tidlig utvikla? Joda, det går helt fint å løfte tungt i den alderen. Men man bør selvfølgelig ikke trene på samme måten og med samme omfang som en voksen kroppsbygger. ".............................................." 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Joda, det går helt fint å løfte tungt i den alderen. Men man bør selvfølgelig ikke trene på samme måten og med samme omfang som en voksen kroppsbygger. ".............................................." Da tipper jeg at det var en velutvikla gutt og at øvelsen var knebøy? Eventuelt markløft. Går dog for første. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Da tipper jeg at det var en velutvikla gutt og at øvelsen var knebøy? Eventuelt markløft. Går dog for første. Nope. Benkpress. Men han var selvfølgelig usedvanlig sterk, ja. "..........................................." 0 Siter
Gjest sarah bernard Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nope. Benkpress. Men han var selvfølgelig usedvanlig sterk, ja. "..........................................." I benk, ja... Hm, det må man si. Det er hva man kaller bjørn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.