Gå til innhold

Dæven til kvinnfolk i Sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei svensk ei tok 137 kg i benkepress, og kan ikke veie stort mer enn 50 kg selv. Hva mater de kvinnfolk med i Sverige?

Det er ikke mye næring i surstrømning heller...

Gjest sarah bernard
Skrevet

Hvor gammel var hun? Tipper ca 35? Hvis dama har trent vekter siden hun var 15, så trenger hun ikke ha spist noe ureglementert, tror jeg.

Skrevet

Hvor gammel var hun? Tipper ca 35? Hvis dama har trent vekter siden hun var 15, så trenger hun ikke ha spist noe ureglementert, tror jeg.

Når verdensrekorden i benkpress for menn ligger rundt eller oppimot (?) 300kg, så er det vel ikke umulig å forestille seg at en kvinne skal kunne løfte 137?

"..........................................."

Skrevet

Når verdensrekorden i benkpress for menn ligger rundt eller oppimot (?) 300kg, så er det vel ikke umulig å forestille seg at en kvinne skal kunne løfte 137?

Fooresten: var det Erik Håker som løfta 350 kg med -et- bein?

Skrevet

Mulig?

"....................................."

Gjest sarah bernard
Skrevet

Nei, det er søren meg sant det. Lurer på verdensrekorden fra damer er. Løfter man regelmessig fra man er ca 14 (starter rolig i et par år, m minimal til lite belastning.) kan man nå 100 når man er 20-24 år.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Da skal han ha hatt litt av en balanse. Tror ikke det kan ha vært mulig? Tenk på ryggen også, dersom han bommer en millimeter på balansen (sidelengs).

Skrevet

Nei, det er søren meg sant det. Lurer på verdensrekorden fra damer er. Løfter man regelmessig fra man er ca 14 (starter rolig i et par år, m minimal til lite belastning.) kan man nå 100 når man er 20-24 år.

Man trenger ikke å holde på med lav belastning i mange år :-)

Jeg kjente forøvrig en som løftet 140kg i en alder av 16.

"............................................"

Gjest sarah bernard
Skrevet

Man trenger ikke å holde på med lav belastning i mange år :-)

Jeg kjente forøvrig en som løftet 140kg i en alder av 16.

"............................................"

Ikke heldig å løfte tungt før kroppen er mer utvokst enn den er som 16-åring. Den du nevner var kanskje tidlig utvikla?

Skrevet

Ikke heldig å løfte tungt før kroppen er mer utvokst enn den er som 16-åring. Den du nevner var kanskje tidlig utvikla?

Joda, det går helt fint å løfte tungt i den alderen. Men man bør selvfølgelig ikke trene på samme måten og med samme omfang som en voksen kroppsbygger.

".............................................."

Gjest sarah bernard
Skrevet

Joda, det går helt fint å løfte tungt i den alderen. Men man bør selvfølgelig ikke trene på samme måten og med samme omfang som en voksen kroppsbygger.

".............................................."

Da tipper jeg at det var en velutvikla gutt og at øvelsen var knebøy? Eventuelt markløft. Går dog for første.

Skrevet

Da tipper jeg at det var en velutvikla gutt og at øvelsen var knebøy? Eventuelt markløft. Går dog for første.

Nope. Benkpress. Men han var selvfølgelig usedvanlig sterk, ja.

Gjest sarah bernard
Skrevet

Nope. Benkpress. Men han var selvfølgelig usedvanlig sterk, ja.

I benk, ja... Hm, det må man si. Det er hva man kaller bjørn.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...