Gå til innhold

Ikke vær redd for meg. Jeg er ikke kommet til dette landet for å rense ut ditt l

Anbefalte innlegg

Gjest En_integrert_person_25_år_gammel
Skrevet

Ikke vær redd for meg. Jeg er ikke kommet til dette landet for å rense ut ditt land eller ditt folk. Er imidlertid født i Norge da. Ikke føl deg truet av min hudfarge eller min religion, islam. Jeg er ikke kommet for å islamisere deg eller dine. Om du føler deg truet av meg så bare si "hei" til meg og du vil få et smil tilbake. Om du lurer på hva slags farge mitt blod har så kan jeg gjerne kutte meg i fingeren foran deg så du kan se at jeg har rødt blod, akkurat som deg.

Ikke føl deg truet av min mat eller hvitløkslukt. Jeg føler meg ikke truet av din øl-ånde. Jeg vil gjerne at du leser litt historie og ser i atlaset. Der vil du lese og lære at det finnes ikke bare hvite mennesker i verden og du vil dessuten skjønne at grunnen til at jeg er brun er på grunn av klimaet. Hvis du er så opptatt av din hudfarge, så vær så snill og ikke vær dobbeltmoralist og dra til syden eller liknende for å bli brun.

Ikke sett meg i bås som alle andre. Jeg er ikke som de. Jeg elsker ditt land som jeg anser som også mitt. Jeg vil ikke deg vondt. At andre vil det kan jeg ikke noe for men jeg vil ikke det. Bare aksepter at jeg er litt forskjellig enn deg. Kan jeg noe for det og burde jeg føle meg skamfull fordi jeg ikke er som deg?

Ikke se stygt på meg på gaten. Du vet ikke min historie og kan ikke dømme meg ute å kjenne. Eller kan du? Ikke vær redd for at jeg er muslim, jeg er ikke som de gale fanatikerene. Jeg vil være med og bygge landet sammen med deg. Fordi jeg anser deg som et medmenneske og med den alle respekt og ære som følger med.

Det er ønskelig ar du ikke lytter til dine "profeter", de som villeder deg til å tro at alle andre mennesker enn hvite er søppel. Prøv å tenk selv. Det er mange som vil være venner med deg, både norske som utenlandske. Men la de få en sjanse og ikke skyld på alle andre for at du ikke har det samme som de. Ikke se på alle som sosial snyltere eller safunnets svulst. Vis meg respekt og jeg lover deg at du får venner.

Men våg å stå imot fordommene og tenk selv. Jeg vil ikke deg vondt. Jeg strekker ut en hånd, griper du den?

Skrevet

Greit, men jeg må bare påpeke at jeg ikke har øl-ånde..! Liker ikke øl.

Skrevet

Bra innlegg! Her er i alle fall neven min! :)

Tar deg i hånden, godt innlegg:) Bra påminnelse til oss i disse "karikaturtider" at det finnes innvandrere som vil intregere seg i samfunnet vårt, både når det gjelder levemåte og å lære seg språket;) Og de tar jeg gjerne imot med åpne armer;)

Skrevet

Tar deg i hånden, godt innlegg:) Bra påminnelse til oss i disse "karikaturtider" at det finnes innvandrere som vil intregere seg i samfunnet vårt, både når det gjelder levemåte og å lære seg språket;) Og de tar jeg gjerne imot med åpne armer;)

Intregere, intregrere, hm, er det siste stavemåte som er riktig? Eller r begge feil?Ble så usikker nå...:/

Skrevet

Fint innlegg. Hånda mi har vært utstrakt lenge, men den har fått noen slag og er ikke like utstrakt lenger. Jeg synes det er synd. Grunnen er et lite mindretall som ødelegger normale mennesker.

Skrevet

Intregere, intregrere, hm, er det siste stavemåte som er riktig? Eller r begge feil?Ble så usikker nå...:/

Ingen som er tregere, men... ;)

Integrere, i følge ordlisten.

Skrevet

Tja...så lenge du ikke blir værre enn sur hvis jeg gjør narr av profeten din, og så lenge du ikke går rundt og kaller nordiske kvinner for horer og det som værre er, så tar jeg hånden jeg :-)

"..............................................."

Skrevet

Greit, men jeg må bare påpeke at jeg ikke har øl-ånde..! Liker ikke øl.

"Liker ikke øl."

Du er en skam for den hvite, "ariske" rase!

:-)

Skrevet

"Intregere, intregrere"

Det er de som kommer inn tregere...altså, innstrammet flyktningepolitikk :-)

"..........................................."

Skrevet

"Liker ikke øl."

....og stolt av det!! ;-)

Skrevet

Integrere....integrare.... fikk litt flashback til Pompel og Pilt her...

Skrevet

"Liker ikke øl."

De som drikker rødvin da?

Skrevet

Itte noe problem for min del.

Ålreite folk er man ålreit med, uansett alder, kjønn, hudfarge, religion eller andre forskjeller eller likheter.

Det er de som ikke er ålreite jeg blir provosert av.

Uansett alder, kjønn, hudfarge, religion eller andre forskjeller eller likheter.

Skrevet

De som drikker rødvin da?

Det er godkjent. Men det er bare fordi jeg liker bokkaféer :-)

".............................................."

Skrevet

Ingen som er tregere, men... ;)

Integrere, i følge ordlisten.

Takk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...