flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Der så det koselig ut! Det er VAKKERT der! 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Jeg bodde der en periode da jeg var barn/ tenaaring - altsaa en lang evighet siden. Bodde paa motsatt side av deg,helt paa toppen. Ikke mye demokrati paa den tiden,nei! :-) Bestevenninnen min bodde der du gjorde...kanskje det er DEG?? Nei,du var jo for liten da du flyttet.... *Totalt nostalgisk* Bodde der du da: http://www.verran.kommune.no/images/bilder/Sanna%20i%20dag%20kopia.JPG Jeg er født i 1962 - så vi flyttet i 1966. Men hele familien bor rundt omkring der da. Jeg har 47 søskenbarn - hehe 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Bodde der du da: http://www.verran.kommune.no/images/bilder/Sanna%20i%20dag%20kopia.JPG Jeg er født i 1962 - så vi flyttet i 1966. Men hele familien bor rundt omkring der da. Jeg har 47 søskenbarn - hehe Kjenner ikke igjen bildet! Mye mer traer enn jeg husker. Bakken opp naermest slagghaugene...og saa helt til topps. Paa hoyre side av veien. Sier Tuppen R deg noe? Eller K.M. (female) Jeg har ingen famile der naa og gamle venner har flyttet,har inntrykk av at de fleste har havnet paa Oestlandet 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Kjenner ikke igjen bildet! Mye mer traer enn jeg husker. Bakken opp naermest slagghaugene...og saa helt til topps. Paa hoyre side av veien. Sier Tuppen R deg noe? Eller K.M. (female) Jeg har ingen famile der naa og gamle venner har flyttet,har inntrykk av at de fleste har havnet paa Oestlandet Nope - jeg husker ingen jeg! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Nope - jeg husker ingen jeg! Lurte paa om det kunne vaere slekta 0 Siter
flisa Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Lurte paa om det kunne vaere slekta Nei - :-) 0 Siter
sheba Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 æ æ fra sørlandets hovedstad, vi har vel bare "rrrrr`n " å være stolt a, men det æ æ te gagns altså;-) heilt sinnsykt! hehe 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det er nesten litt skummelt med deg, jubalong70! Du og jeg er opprinnelig fra samme side av Mjøsa, vi bor - hvis jeg husker riktig fra tidligere innlegg - omtrent på samme sted nå, og vi er uhyggelig ofte helt enige i diverse spørsmål. Får en klar følelse av at jeg (burde) kjenne deg i RL. HEY! Kuult! Kan du si litt mer om hvor du bor nå. Sånn ca. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 E æ trønder, e au! Sjøl om e itj tållå slik som de! Dær e kjæm ifrå sie oss e i 1.person 1-tal, å itj æ, slik som de all flæste trøndera gjerre. Du kain jo prøøv å gjett kærre e kjæm i frå!? Æ e itj sekker, på vei sørover, kansje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.