Gå til innhold

Trønder, sju;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• Line

8

• puttelull

5

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bodde der en periode da jeg var barn/ tenaaring - altsaa en lang evighet siden.

Bodde paa motsatt side av deg,helt paa toppen. Ikke mye demokrati paa den tiden,nei! :-)

Bestevenninnen min bodde der du gjorde...kanskje det er DEG?? Nei,du var jo for liten da du flyttet....

*Totalt nostalgisk*

Bodde der du da: http://www.verran.kommune.no/images/bilder/Sanna%20i%20dag%20kopia.JPG

Jeg er født i 1962 - så vi flyttet i 1966. Men hele familien bor rundt omkring der da. Jeg har 47 søskenbarn - hehe

Gjest Liza i London
Skrevet

Bodde der du da: http://www.verran.kommune.no/images/bilder/Sanna%20i%20dag%20kopia.JPG

Jeg er født i 1962 - så vi flyttet i 1966. Men hele familien bor rundt omkring der da. Jeg har 47 søskenbarn - hehe

Kjenner ikke igjen bildet! :(

Mye mer traer enn jeg husker.

Bakken opp naermest slagghaugene...og saa helt til topps. Paa hoyre side av veien.

Sier Tuppen R deg noe?

Eller K.M. (female)

Jeg har ingen famile der naa og gamle venner har flyttet,har inntrykk av at de fleste har havnet paa Oestlandet

Skrevet

Kjenner ikke igjen bildet! :(

Mye mer traer enn jeg husker.

Bakken opp naermest slagghaugene...og saa helt til topps. Paa hoyre side av veien.

Sier Tuppen R deg noe?

Eller K.M. (female)

Jeg har ingen famile der naa og gamle venner har flyttet,har inntrykk av at de fleste har havnet paa Oestlandet

Nope - jeg husker ingen jeg! :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Nope - jeg husker ingen jeg! :)

Lurte paa om det kunne vaere slekta :)

Skrevet

æ æ fra sørlandets hovedstad, vi har vel bare "rrrrr`n " å være stolt a, men det æ æ te gagns altså;-)

heilt sinnsykt! hehe

Skrevet

Det er nesten litt skummelt med deg, jubalong70!

Du og jeg er opprinnelig fra samme side av Mjøsa, vi bor - hvis jeg husker riktig fra tidligere innlegg - omtrent på samme sted nå, og vi er uhyggelig ofte helt enige i diverse spørsmål.

Får en klar følelse av at jeg (burde) kjenne deg i RL.

HEY! Kuult!

Kan du si litt mer om hvor du bor nå. Sånn ca.

Skrevet

E æ trønder, e au! Sjøl om e itj tållå slik som de! Dær e kjæm ifrå sie oss e i 1.person 1-tal, å itj æ, slik som de all flæste trøndera gjerre. Du kain jo prøøv å gjett kærre e kjæm i frå!?

Æ e itj sekker, på vei sørover, kansje?;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...