Gå til innhold

Flachback til 80-tallet .... igjen

Anbefalte innlegg

Gjest :) mimre mimre
Skrevet

Vi trodde for fullt på at George Michael var hetero.

Vi sto i lange køer utenfor telefonkioskene hver gang vi ville ringe hjem.

Hockeysveisen fantes på enhver moderne manns hode.

Seilerskoen ble betraktet som både klassisk og tidløs.

En krusete permanent ble ansett som en trendy frisyre både på jenter og gutter.

Å ha en Ball-genser var den største lykke på jord.

Dirty Dancing stjernen Patrick Swayze var supersexy.

Ett Lycra-plagg ved navn "Body" hadde en naturlig plass i alle jenters garderober.

Skulderputer, jo større jo bedre, ga oss en naturlig siluett.

Mascaraen skulle ikke være svart, men ha samme farge som øynene.

Alle matretter som inneholdt ananas het noe med Hawaii.

Den heftigste forretten var rekecocktail og den flotteste desserten glace au four.

Vi kunne ikke hoppe på gulvet når vi hørte på musikk,da ble det hakk i platene.

Det fantes et spesielt møbel hvor platespilleren sto, den ble kallt stereobenken.

Det hvite mirakelet Tippex var den eneste måten å rette opp en skrivefeil på.

Tights og stor t-skjorte var en helt naturlig kombinasjon.

De aller fineste plakatene/bildene vi hadde på veggene var av kyssende par i solnedgang, gråtende klovner og gallopperende enhjørninger.

Vi gikk på aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten og syntes det var helt naturlig.

"Jeg skriver ut en sjekk" var en helt vanlig replikk.

Fastfood var det samme som grilllpølse med rekesalat.

Joggedress var ikke joggedress uten amerikasokker rullet ned utenpå, eller buksen brettet opp.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten?? I alle dager... Noen som har noen bilder eller?? Sikker på at det var string??

Gjest :) mimre mimre
Skrevet

Aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten?? I alle dager... Noen som har noen bilder eller?? Sikker på at det var string??

Det blir jo nesten som musikk-videoen som hører til sangen til Eric Prydz, Call on me :).

Skrevet

ler og nikker gjennkjennende. Det var kuule tider det!!!

Skrevet

Det blir jo nesten som musikk-videoen som hører til sangen til Eric Prydz, Call on me :).

He he :-D

Skrevet

Jepp - det var string! :o) Har fremdeles aerobic-drkaten min jeg, den er suveren når jeg skal sykle på trimsykkelen min! :o) Men den tilhørende stringen er gått i søpla forlengst.

Gjest trendnisse
Skrevet

Alt dette stemmer, bortsett fra at seilersko faktisk fremdeles holder stand som klassisk og tidløst.

Skrevet

Jepp - det var string! :o) Har fremdeles aerobic-drkaten min jeg, den er suveren når jeg skal sykle på trimsykkelen min! :o) Men den tilhørende stringen er gått i søpla forlengst.

Gosh!!!

Du tok han helt ut skjønner jeg. Herlig:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...