Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg er en mann på 27 år,189cm,90kg og har problemer med utløsningen. Det vil si at jeg får vondt til veldig vondt akkurat når jag får orgasme/sæd utløsning. Det kan sammenlignes med en vann slange som man lager en knekk på for å dempe utløpe på. Det gjør veldig vondt i roten på penis(under) Jeg må holde igjen trykket i det sædn er på vei ut ellers gjør det alt for vondt,og da mister jeg på en måte orgasmen. slik har det vært noen år, ca 3-4 år. Kan ikke huske hvorfor det kom, men det ble slik plutselig.

Har ikke vondt ellers i penis verken når jeg tisser eller under sex økten.

Har væert hos lege og han sendte meg til spesialist på rit. Der ble det tatt endoskop og fant ingen ting unormalt.Prostata var fin å se til. spesialisten sa at det bare var slik med menn, og at det kunne komme plutselig og gå bort like fort.Det var kronisk av en sort...

Det er et svar jeg ikke føler meg tilfreds med pga det ødlegger en del av sex livet.

Kan jeg være steril pga det??

Hva er det som gjør at det gjør vondt, og finnes det medesin??

Har du hørt om slikt tilfelle før? Håper du kan svare meg på det eller at du får vidre sendt den til noen som kan svare. Takker. fra desperat.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/219552-vond-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...