Cillimor Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 og noen nye planter var alt som skulle til for å få litt ny enegi inn i stua mi!! Skikkelig herlig;o)) 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Forandring fryder;) Det er ikke alltid så mye som skal til nei, og så arti som det er;) Jeg elsker å om-møblere og ser mange av opp-pussingsprogrammene på tv. Får mange gode tips der;) 0 Siter
Cillimor Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 Forandring fryder;) Det er ikke alltid så mye som skal til nei, og så arti som det er;) Jeg elsker å om-møblere og ser mange av opp-pussingsprogrammene på tv. Får mange gode tips der;) Elsker de programene!!! Elsker opppussing også, bare synd jeg verken har enegi eller tid til å begynne på gangen min som ble tapesert for 9 år siden. Den er neste post på programmet her hos meg. 0 Siter
Gjest vintervår Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Det er ikke alltid så mye som skal til! (PS: fikk du tatt test?) 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Elsker de programene!!! Elsker opppussing også, bare synd jeg verken har enegi eller tid til å begynne på gangen min som ble tapesert for 9 år siden. Den er neste post på programmet her hos meg. Hos meg også, men jeg vil vente til våren, håper jeg får litt ekstra energi da. Er av dem som blir dørge lat i vinterhalvåret;), vel og merke når det kommer til store gjøremål ja;) 0 Siter
Cillimor Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Skrevet 22. februar 2006 Det er ikke alltid så mye som skal til! (PS: fikk du tatt test?) Har ikke tatt den enda, tenkte jeg skulle vente noen dager:) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Ja er det ikke herlig , ikke så mye som skal til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.