Gå til innhold

Litt ommøblering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og noen nye planter var alt som skulle til for å få litt ny enegi inn i stua mi!!

Skikkelig herlig;o))

Skrevet

Forandring fryder;) Det er ikke alltid så mye som skal til nei, og så arti som det er;) Jeg elsker å om-møblere og ser mange av opp-pussingsprogrammene på tv. Får mange gode tips der;)

Skrevet

Forandring fryder;) Det er ikke alltid så mye som skal til nei, og så arti som det er;) Jeg elsker å om-møblere og ser mange av opp-pussingsprogrammene på tv. Får mange gode tips der;)

Elsker de programene!!!

Elsker opppussing også, bare synd jeg verken har enegi eller tid til å begynne på gangen min som ble tapesert for 9 år siden. Den er neste post på programmet her hos meg.

Gjest vintervår
Skrevet

Det er ikke alltid så mye som skal til! (PS: fikk du tatt test?)

Skrevet

Elsker de programene!!!

Elsker opppussing også, bare synd jeg verken har enegi eller tid til å begynne på gangen min som ble tapesert for 9 år siden. Den er neste post på programmet her hos meg.

Hos meg også, men jeg vil vente til våren, håper jeg får litt ekstra energi da. Er av dem som blir dørge lat i vinterhalvåret;), vel og merke når det kommer til store gjøremål ja;)

Skrevet

Det er ikke alltid så mye som skal til! (PS: fikk du tatt test?)

Har ikke tatt den enda, tenkte jeg skulle vente noen dager:)

Skrevet

Ja er det ikke herlig :), ikke så mye som skal til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...