Gå til innhold

Innleggssåle med varmeelement?

Anbefalte innlegg

Gjest fryser på tærene
Skrevet

Jeg jobber mye ute og en kollega mente at han hadde sett en innleggssåle som holdt seg varm i flere timer. Han var dog ikke sikker på hvordan man varmet den.

Noen som vet om dette finnes, og hvor man evt kan finne dette?

Skrevet

Så nettopp på Max at de solgte varmesåle til 20 kr. Vet ikke hvor bra de er, men...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det finnes noen overtrekkssko som holder varmen - nesten uansett. Kan kjåpes via nettet.

Skrevet

Så nettopp på Max at de solgte varmesåle til 20 kr. Vet ikke hvor bra de er, men...

Er ikke det sånne såler med gelé inni, som blir varmet opp ved at man tråkker på dem?

Skrevet

Fotposer er svært bra hvis de ikke blir for store for deg,spørs type jobb du har.

Jeg har av de øverst på bilde og jeg skal garantere at du ikke fryser på bena. Jeg har stått rolig ute i mange timer med disse i 10 minus grader og jeg var glovarm på bena.

Men det er viktig å ha dem på før du begynner å fryse og mens de er varme.

http://www.magasinet.no/comweb.asp?genses=&maingr=22.Produkter&chp=22.Fotposer&main=22.Produkter

Skrevet

Har ei venninne som kjører snowboard, og hun har kjøpt seg varmesåler. De har ledninger og små batterier som man fester enten i støvlene eller i lommene. De var utrolige deilige sa hun, og hun kunne kjøre i timesvis uten å bli det minste kald.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...