Gå til innhold

Dårlig i magen (litt ekkelt innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er helt gåen. Da jeg hadde influensa forrige uke hadde jeg bare løs mage. Nå kommer jeg omtrent ikke på do, og det er nesten som jeg har vondt i rompa når jeg sitter.. Lurer på om det er noe der oppe som blokkerer eller hva søren det er. Når jeg er på do så er det som jeg ikke får ut alt og at jeg egentlig ikke er ferdig, Kjenner liksom at det er noe mer der oppe som ikke vil ut.

I går tok jeg to Dulcolax fordi jeg ikke hadde vært på do siden lørdags morgen, og jeg var helt sprengt. Det resulterte i løs mage på kvelden. Har ikke vært på do i dag.

Har palpert magen og spist fiberik mat og drukket mye vann. Kanskje kroppen må få være i fred, og jeg ikke skal tenke så mye på dette?

Det irriterer meg fordi jeg ellers har en meget god forbrenning.

Skrevet

Jeg ville ha latt det hele gå "av seg selv". Men hva har forbrenning med dette å gjøre?

Ja ja, du har min sympati:o)

Lykke til!

Skrevet

Har du olivenolje i huset, kan du ta et par spiseskjeer av den. Sunt og effektivt

Skrevet

Jeg ville ha latt det hele gå "av seg selv". Men hva har forbrenning med dette å gjøre?

Ja ja, du har min sympati:o)

Lykke til!

Ops, skrev litt feil ja. Har ellers god tarmperistaltikk :-) Du skjønte sikkert.

Skrevet

Har du olivenolje i huset, kan du ta et par spiseskjeer av den. Sunt og effektivt

Det hjelper ikke. Bruker ellers mye olivenolje til daglig.

Skrevet

Det hjelper ikke. Bruker ellers mye olivenolje til daglig.

OK. Det samme her, men litt ekstra når det "trengs" og da er det veldig effektivt :-)

Gjest gastroeksperten
Skrevet

kok opp svisker, eller ta dem i mikroen sammen med vann. Det tror jeg gjør susen neste morgen. Spis gjerne epler også, men ta av skallet.

Hva med laktulose?

Skrevet

Ops, skrev litt feil ja. Har ellers god tarmperistaltikk :-) Du skjønte sikkert.

Tarmperistaltikk faktisk... hehe

Man må vel nesten være utdannet innen helsefag for å bruke slike termer... :-)

Men god bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...