Gå til innhold

Det var en gang et menneske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper trådstarter har litt info på fyren som selger hele serien til 250,-.

Selv har jeg vært etisk uredelig og hentet ned serien som dvd-rip fra Pirate Bay. Hadde jeg kunnet kjøpt dem til en grei pris, hadde jeg selvsagt gjort det - har trålet gjennom -mange- butikker på nedre Romerike for å forsøke å finne serien...

Film nummer 3 og 4 i serien kan forøvrig lånes fra Lørenskog bibliotek - om det er av interesse.

Og det er ikke usannsynlig at et eller annet bibliotek i din nærhet har hele serien til utlån heller.

Fikk du tak i den på norsk eller engelsk? Hva heter forresten serien på engelsk?

Skrevet

Fikk du tak i den på norsk eller engelsk? Hva heter forresten serien på engelsk?

Fikk tak i norsk versjon.

Vet ikke hva serien heter på engelsk - er faktisk usikker på om det er laget en engelsk versjon av den...

Velvel, har da ihvertfall en kopi av serien nå. Og kjøper den om jeg får den for under 500,-.

Om man nå kunne fått DVD'er med Professor Balthazar og Agaton Sax og, kunne barndomsmimringen blitt komplett - i forhold til store TV-minner *s*

Og må se å få rotet med til å kjøpe den DVD'en med Super-Ted.

Husker du noen av de seriene...?

Skrevet

Fikk tak i norsk versjon.

Vet ikke hva serien heter på engelsk - er faktisk usikker på om det er laget en engelsk versjon av den...

Velvel, har da ihvertfall en kopi av serien nå. Og kjøper den om jeg får den for under 500,-.

Om man nå kunne fått DVD'er med Professor Balthazar og Agaton Sax og, kunne barndomsmimringen blitt komplett - i forhold til store TV-minner *s*

Og må se å få rotet med til å kjøpe den DVD'en med Super-Ted.

Husker du noen av de seriene...?

Super-Ted husker jeg ikke, men de andre er kjære barndomsminner ja :-)

Skrevet

Det var litt av et scoop!

Vi kjøpe dem i fjor, og dte var en sannfryd å se dem om igjen, og husets barn storfrydet seg over førstegangs-titten! :-)

Skrevet

Kan ha vært en fyr som kjøpte inn ganske mange av dem, og ikke har solgt noe særlig av dem.

Man burde nesten fått litt kontaktinfo til han som solgte disse, da jeg er rimelig sikker på at mange norske bibliotek svært gjerne ville gått til innkjøp av disse DVD'ene.

Og helt garantert til 200 for alle filmene *s*

Info på importøren (tror jeg han sa det var):

RK Entertainment AS

P.Boks 71

Granlundveien 1

3400 LIER

32 22 66 00/913 69 420

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...